Stel je persoonlijke vraag #29

ja dan zou ik het echt al helemaal doen

19 likes

Ik heb HEEL lang gedacht dat mijn opa en oma ‘Opi’ en ‘Omi’ heetten. Blijken ze gewoon voornamen te hebben. Heel bijzonder vond ik dat.

18 likes

Een vriendin van mij viert binnenkort haar verjaardag een half jaar na dato, voor ons “vriendinnen groepje”
Ik ben dan hopelijk op vakantie (ben zelf langs geweest toen ze écht jarig was)

Ik heb een cadeau hier voor haar liggen waar het “vriendinnen groepje” aan mee heeft betaald
Echter is er binnen een half jaar veel gebeurd waardoor ik de rest niet echt meer zie als vriendinnen (zacht uitgedrukt)

Wat doe ik met dat cadeau?

• Niet aanstellen geef gewoon af bij een van die “vriendinnen” zodat zij het kunnen geven
  • Geef het nu aan de vriendin die jarig is
  • Geef het na je vakantie
  • Anders
  • Hou het zelf lol

0 stemmers

Als een van die anderen het bij je wil ophalen, zou ik dat wel toelaten, maar anders zou ik het zelf geven aan de “jarige”.

6 likes

Heb meer info nodig. Hoe kut zijn zij. En hoe leuk is het cadeau?

14 likes

Geef het namens jezelf haha

5 likes

Ja precies dat had ik even moeten vermelden, de jarige is heel lief en de rest is verschillende gradaties van kut
Dus ik denk dat ik dan toch maar de minst kutte moet uitkiezen en het daar afgeven want ik moet hun niet aan m’n deur

3 likes

een lepel als je echt chocola moet hebben, maar dit het enige in huis is. Of direct vanuit het pak op de tong gegoten

3 likes

Ja mee eens. Het belangrijkste is dat het cadeau bij de jarige terecht komt dus wie het geeft is toch niet zo heel belangrijk? Ik zou het zelf geven zodat ik niet met die andere hoef af te spreken. Ik zou wel eerlijk zeggen dat het cadeau ook van hun is.

5 likes

Ik zou het zelf een beetje gek/ego vinden als jij het nu geeft want dan komen die meiden straks met lege handen aan op het feestje. Maar ja ik weet natuurlijk niet wat er heeft plaatsgevonden.

3 likes

Haha schattig! Dacht je dat ook over je ouders?

Ik zou er niks mee doen, maar de verantwoordelijkheid bij de rest laten. Als je die jarige vriendin nog een keer ziet kan je het nog altijd geven en hoe die kutvriendinnen (als je ze zo ziet) het regelen zoeken ze zelf maar uit. Als ze vragen of ze t mogen ophalen, prima, maar ik zou daar niet zelf achteraan gaan.

4 likes

Ja dit wint het uiteindelijk ook wel in m’n hoofd
Het is voor haar en zij verdient het

11 likes

• 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

En als ik in kleding slaap dan niet in mannenkleding.

5 likes

Alleen shirt

5 likes

Ja eens hoor dat dat mooi zo zijn, maar ik zou haar gewoon een bericht doen en los met haar afspreken en het dan meenemen (wel erbij zeggen dat het van iedereen was).

1 like

Grote boxer van mijn vriend, slaapt heerlijk!

2 likes

Lange pyjamabroek en een t-shirt. Als het bloedheet is alleen een shirtje.

1 like

Haha nee gek genoeg niet… al had ik wel meer gekke gedachten. Ik heb ook ooit serieus aan mijn moeder gevraagd of ze erbij was toen ik geboren was. Slim kind hè?

1 like