Stel je persoonlijke vraag #29

Ja dit wint het uiteindelijk ook wel in m’n hoofd
Het is voor haar en zij verdient het

11 likes

• 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

En als ik in kleding slaap dan niet in mannenkleding.

5 likes

Alleen shirt

5 likes

Ja eens hoor dat dat mooi zo zijn, maar ik zou haar gewoon een bericht doen en los met haar afspreken en het dan meenemen (wel erbij zeggen dat het van iedereen was).

1 like

Grote boxer van mijn vriend, slaapt heerlijk!

2 likes

Lange pyjamabroek en een t-shirt. Als het bloedheet is alleen een shirtje.

1 like

Haha nee gek genoeg niet… al had ik wel meer gekke gedachten. Ik heb ook ooit serieus aan mijn moeder gevraagd of ze erbij was toen ik geboren was. Slim kind hè?

1 like

Nu 2, in de winter 1, als het echt bizar heet is alleen onderbroek met topje (zonder iets van topje is boobsweat echt nog erger)

1 like

Een los hemdje en onderbroek.
Vind het echt verrassend te zien dat zoveel mensen hier in een volledige pyjama set slapen. Dacht dat alleen mensen in IJsland dat deden :joy:

1 like

Door de AVG is dat wel iets ingewikkelder geworden. Dan moet je wel toestemming of een overlijdensverklaring hebben voor mensen die minder dan 100 jaar geleden geboren zijn.

Alle opties afhankelijk van het seizoen (en 3 ook omgekeerd)

1 like

Misschien een domme vraag maar bedoel je met overeenkomen op elkaar lijken of het goed met elkaar kunnen vinden?

Aha! Vandaar.
Mijn opa’s en oma’s zijn allemaal tussen 1908 en 1912 geboren
Lang genoeg geleden

3 likes

Hahah het zou heel erg tornen aan het idee dat ik semi uniek ben als persoon als er nog ergens een kopie van me rondloopt. Ergens voel ik dan al irritatie naar diegene

1 like

Heb jij altijd wel iets lekkers in huis?

• Ja ik heb altijd wel iets lekkers te snacken
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Ik heb nooit iets lekkers in huis

0 stemmers

Als je video belt met collega’s, blur je dan je achtergrond?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik blur mijn achtergrond niet, maar ik heb wel een achtergrondafbeelding. Niet iedereen hoeft te zien in wat voor kamer ik zit.

Ik ben zelf altijd thuis :woman_shrugging:t4:

24 likes

Ik draag altijd sokken als ik slaap. De rest is afhankelijk van de temperatuur enzo, maar zonder sokken kan ik niet!

3 likes

Probleem is in eet mijn snacks te snel op, waardoor ik aan aantal dagen zonder snacks moet leven :sob:

7 likes