Het is jammer als je net je kleren aan het drogen bent, maar ja jammer dan.
Ik heb zelf een elektrische barbecue om die stank te voorkomen.
Ik vind het niet per se meer of minder asociaal dan gewoon in een tuin barbecuen. Het geeft allebei stank voor de buren, maar zolang je niet dagelijks wil barbecuen lijkt dat me ook wel overheen te komen.
Dit lijkt me wel een gevaar voor mij haha, om dan idd alles uit tr gaan geven. Je denkt dan blijkbaar toch âkomt alweer geld aanâ
Hangt een beetje af van het gebouw vind ik. Als er veel ruimte tussen de balkons zit/ze niet grenzen vind ik het minder erg dan wanneer de balkons alleen maar met zoân half wandje gescheiden zijn.
4e laatste werkdag van de maand.
Pffff ja zo irritant he, de eerste week is het echt smijten met geld en dan denk je kuuuuuuuut het is nog maar de 30e en dan moet je opeens op gaan letten
Ik vind de bbq van de buren altijd vet lekker ruiken hahaha
Oh best random haha
Staat daar niets over in in je contract (als je huurt). In die van mij was dat altijd strikt verboden
Bij ons mag het inderdaad ook niet volgens de huisregels van het contract.
Ja echt tering irritant als je hele huis ernaar meurt, of als je net lekker buiten zit en zoân hele rookwolk over je heen krijgt
en @AmyFarrahFowler, nee staat niet in het contract! Balkons zitten boven elkaar maar het waait hier vaak vrij stevig waardoor het niet echt opstijgt.
Kun je niet gourmetten buiten?
Uhu, vond dat eerst ook. Je wordt het snel gewoon . We weten ook altijd wanneer wat wordt uitbetaald(bonussen, NRRV, 13emaand, winstpremie). Heb die kalender met de mijne gesynchet.
Nou, dat is eigenlijk wel een goed idee. We hebben vorig jaar een tafelgrill gekocht en dat kan ook wel op het balkon.
Ging me in de poll eigenlijk meer om het principe, onze nieuwe buren twee verdiepingen boven ons hebben de laatste keer (vorige zomer) geklaagd. Vond ik wat overdreven (eigenlijk vooral dat het een essay van twee kantjes was), mijn ouders vonden het helemaal terecht. Was benieuwd wat men hier vindt.
In mijn flat is het verboden om op het balkon te barbecueën maar ik woon op de hoogste etage in de hoek dus heb een elektrische tafelbarbecue. Daarmee valt de geur ook écht mee vind ik! Of inderdaad gourmetten. Doen we ook geregeld!
Ik werd elke 2 weken uitbetaald en ik vond dat eerst raar omdat ik het niet gewend was maar nu juist heel fijn, zou niet meer naar 1x in de maand terug willen.
Ben jij weleens betrapt op iets? maakt echt niet uit wat, een leugentje, stelen noem t maar op.
- Nee nooit
- Ja vaak
- Weleens
0 stemmers
Beetje afhankelijk van hoe de balkons liggen, wat voor BBQ je hebt, of je je buren inlicht, etc, daarom twijfel geklikt. Wij hadden als enige (begane grond) in ons appartement een âuitpandigâ (heet dat zo?) balkon en iedereen boven ons niet, dus de bbq stond niet recht onder de buren. En we hebben een BBQ die dichtgaat met een klep en dat scheelt volgens mij stevig in de hoeveelheid rook, komt er een stukje gecontroleerder uit ofzo? Haha naja hoe dan ook, nooit klachten gehad en vond dat echt niet aso in die situatie.
Zoân tafelgril is echt een prima alternatief wel, ook gehad vroeger en als je verder qua salades en sausjes gewoon hetzelfde doet als met een BBQ is het weinig verschil.