Stel je persoonlijke vraag #29

Nu 2, in de winter 1, als het echt bizar heet is alleen onderbroek met topje (zonder iets van topje is boobsweat echt nog erger)

1 like

Een los hemdje en onderbroek.
Vind het echt verrassend te zien dat zoveel mensen hier in een volledige pyjama set slapen. Dacht dat alleen mensen in IJsland dat deden :joy:

1 like

Door de AVG is dat wel iets ingewikkelder geworden. Dan moet je wel toestemming of een overlijdensverklaring hebben voor mensen die minder dan 100 jaar geleden geboren zijn.

Alle opties afhankelijk van het seizoen (en 3 ook omgekeerd)

1 like

Misschien een domme vraag maar bedoel je met overeenkomen op elkaar lijken of het goed met elkaar kunnen vinden?

Aha! Vandaar.
Mijn opa’s en oma’s zijn allemaal tussen 1908 en 1912 geboren
Lang genoeg geleden

3 likes

Hahah het zou heel erg tornen aan het idee dat ik semi uniek ben als persoon als er nog ergens een kopie van me rondloopt. Ergens voel ik dan al irritatie naar diegene

1 like

Heb jij altijd wel iets lekkers in huis?

• Ja ik heb altijd wel iets lekkers te snacken
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Ik heb nooit iets lekkers in huis

0 stemmers

Als je video belt met collega’s, blur je dan je achtergrond?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik blur mijn achtergrond niet, maar ik heb wel een achtergrondafbeelding. Niet iedereen hoeft te zien in wat voor kamer ik zit.

Ik ben zelf altijd thuis :woman_shrugging:t4:

24 likes

Ik draag altijd sokken als ik slaap. De rest is afhankelijk van de temperatuur enzo, maar zonder sokken kan ik niet!

3 likes

Probleem is in eet mijn snacks te snel op, waardoor ik aan aantal dagen zonder snacks moet leven :sob:

7 likes

Ik videobel nooit met collega’s

1 like

@frenky Als jij nog een leuke ijslander weet waarmee ik lekker in pyjama kan slapen houd ik mij aanbevolen :stuck_out_tongue:

@midheavenmoon Ik ben altijd de evil twin. Denk dat de good twin blond zou zijn, altijd in jurkjes en hakken zou lopen en ik een soort guy feri maar dan onaardig

4 likes

Evil als in houdt niet zo van mensen, niet perse aardig tegen iedereen, “toen ik jou voor het eerst ontmoette dacht ik echt dat je een bitch was, maar eigenlijk ben je heel aardig”-evil zeg maar.

4 likes

Bij jouw beschrijving van the good twin zie ik juist geen lievig persoon voor me, eerder een Regina George

4 likes

Oh oke

20 likes

Op persoonlijkheid wel the good twin want ik kan niet zo goed onaardig doen en ben meestal wel vrolijk, maar op uiterlijk eerder de evil twin want tattoos/piercings/~alternatief~

1 like

Een open vraag! Je staat op een kaartje bij Verboden Woord in Party&Co.

Welke 4/5 woorden staan er bij de verboden woorden?

3 likes

Duits
Lomp
Stoornis
Blond
Maar voor 30 seconds werkt het niet zo toch?

Schuine tekst typ ik liever niet uit in een (openbaar) topic :grin:

1 like