Maar die missen die loco factor van Limburg. Je moet ook kunnen killen.
We hebben al Drenthe in de boom.
Maar die missen die loco factor van Limburg. Je moet ook kunnen killen.
We hebben al Drenthe in de boom.
Limburgers be like
Zuid-Holland heeft Rotterdam én Den Haag, zo lang de tributes uit een van die steden komen zit die provincie gebeiteld voor de winst.
Limburgers zijn ondergronds vast onverslaanbaar met al hun mijnen, maar Zeeland heeft tenminste ervaring met water
Ja wij hebben de maas hoor
Ze hebben vooral een kort lontje en zelfoverschatting
Gaan direct achter de Amsterdammers aan, sure way to die.
De winnaar komt gegarandeerd uit de periferie
Ja een rivier handelen ze vast, maar heb weinig vertrouwen in limburgers op open water.
Brabant of Flevoland (eigenlijk alleen Urk), daar wonen de mensen die GGD teststraten in brand steken enzo. Brutal en fearless.
Oude (80+) mensen die nog altijd zielsgelukkig met elkaar zijn en dit buiten uiten. Hand in hand lopen e.d.
Toekomstdroom.
Terwijl ik het haat als mensen onder de 70 dit doen.
Uit welke provincie kwam die boswachter die eigenhandig ontsnapte Dutroux greep? Die deed wat duizend agenten niet konden.
Die provincie krijgt mijn stem
Ik ben soms echt een overenthousiast kind, kan echt gelukkig worden en het irritant uiten als ik bijv. geiten zie, oude verpakkingen van producten (al helemaal als er in een schap zowel oude als nieuwe verpakkingen staan), oranje spullen, bepaald licht etc! Ik ben ook één van de volgens mij relatief weinig mensen die blij wordt van andermans PDA, als ik verliefde of geile stelletjes zie rondlopen vind ik dat altijd helemaal leuk.
Wow haha dit is zo’n ver van m’n bed show
Hahaha ik doel gewoon op zoenende mensen op straat, niet dat ik op zoek ga naar seksende stellen in het wild ofzo!
Rotterdammers en Hagenezen vertrouw ik dus echt niet. Grote bek en kippenkracht
Toen ik 16 was besloot ik dat het een goed idee was om op de middenstip van een voetbalveld seks te gaan hebben. Geen aanrader. Het was donker totdat iemand de lampen aandeed.
Ik vermoed dat Gelderland ook nog wel een kans maakt, die hebben kunnen oefenen op de Veluwe. En de Achterhoek met een soort Duitse mentaliteit dus die komen vast op het einde nog met een valse move.
(heel leuk om hierover na te denken )
Zodra ik een chinook hoor word ik hysterisch. Ik kap ook gesprekken af om uit het raam te gaan kijken
Maar op vakantie zie ik ze nooit…
Ja, was samen met mijn man hier ergens aan het fietsen en toen was er dus een seksend stel in een weiland? Vol in het zicht voor het fietspad…
En ik ben ook naïef want ik zag het en zei tegen man '‘kijk, die persoon is aan het zonnen. Huh, wat gek waarom liggen ze boven op elkaar?’ Man lachen toen die moest vertellen dat ze aan het seksen waren
Nee voor zover ik weet heeft alleen de man die de lichten aandeed ons gezien. Ik heb snel mn broek omhoog getrokken en ben hard weggerend. En die jongen, waar ik een soort knipperlichtrelatie mee had wilde verderop doorgaan. Nou ik had er geen zin meer in. Ik vind de gedachte om betrapt te worden ook totaal niet opwindend.