Stel je persoonlijke vraag #29

Hahaha zo droog, goedemiddag :slightly_smiling_face:

2 likes

Haha ik las niet zorgvuldig en dacht dat het gewoon een random man was die ook daar liep waartegen je dat zei, en die aan jou moest vertellen wat er hand de hand was. Dat was nog meer awkward geweest

9 likes

Dat zou ik ook nog kunnen doen trouwens, haha. Gelukkig is er meestal iemand bij me die me kent bij dit soort situaties/uitspraken.

2 likes

Op mijn vaste wandelrondje ligt een stel dat het sowieso doet om door zoveel mogelijk mensen gezien te worden dus ik ga een nieuwe route zoeken :nauseated_face:

4 likes

politie inlichten? Ik zou echt pissed raken als je merkt dat mensen het expres doen en je daarom maar een andere route moet nemen

16 likes

Ja ik zou dan echt geneigd zijn een emmer water mee te nemen op mn wandeling

13 likes

nekschot

4 likes

Dat is wel een goed idee ja, al lijkt het me wel een stel dat zelfs daar nog op zou kicken :mask:

1 like

Totdat ze een boete krijgen.

2 likes

Een keer zelfs in een club. Ze zaten op een stoel en zij had een rokje aan. Alsof niemand dat zou zien.

Potloodventer is trouwens wel echt een gouden woord hĆØ.

Want eigenlijk zeg je ook direct dat diegene een dun pikje heeft. Love it.

17 likes

Ja dit vind ik idd ook, echt niet cool. Als ik buiten seks dan doe ik het echt alleen op een plek waar niemand het kan zien.

1 like

Koop jij wel eens producten rechtstreeks van de boer

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja wat?

• Melk
  • Yogurt
  • Eieren
  • Kaas
  • Ijs
  • Fruit
  • Vlees
  • Anders namelijk

0 stemmers

Bloemen/plantjes

6 likes

Herken jij oude forummers met een nieuw account snel?

• Nee want boeit me niet wie het eerst was
  • Nee ben daar slecht in
  • Soms wel soms niet
  • Ja ik ben Agatha Christie ofzo

0 stemmers

Mijn neefje verkoopt eieren rechtstreeks van een boer dus ik koop sinds kort m’n eieren bij hem. En soms ijs van een ijsboerderij.

2 likes

Ohjaa was ik vergeten. Ik heb laatst ook een mooie grote aloevera plant gekocht voor maar 5 euries!

1 like

Sommigen zijn echt te obvious.

Maar jou had ik niet door :sweat_smile:

Aardappelen en groenten ook nog

1 like

Vergeet ook niet de schijnheiligheid en valse bescheidenheid die ze als masker opzetten tegen die grofgebekte noorderlingen. Ondertussen plannen ze een atoomaanval en sturen ze ongezien 20 onderzeeƫrs naar het Waddengebied terwijl ze op de Vaalserberg een of andere kruisraket installeren die in ƩƩn keer Amsterdam van de kaart werkt.

Uiteraard wordt de overwinning gevierd met vlaai, Brandt bier, friet met zuurvlees, en een optreden van Beppie Kraft.

19 likes