Stel je persoonlijke vraag #29

Hahahaha, ik zie het voor me :joy:

En dan nu de vraag voor 1 miljoen

Wie is Justin Bieber?

• A. de minister president van Canada
  • B. een acteur uit Twilight
  • C. een zanger
  • D. een boswachter die bekend is geworden van tv

0 stemmers

Ouder: euh… D?

1 like

Haha wij wilden altijd dat mn vader meedeed aan zo’n quiz want hij weet echt heel veel maar hij zou soooowieso door de mand vallen bij dat soort vragen.

1 like

Wist jij dat D66 in 1966 werd opgericht?

• Fucking Duhhhh
  • Nee
  • Ik ben Belg

0 stemmers

Sorry ik kijk de slimste mens terug en ze vragen zo’n vrouw van “welke partij werd opgericht in 1948” en ze zei D66 en ik vond het echt heel erg dom voor iemand die journalist is.

15 likes

Hoe interessant vind jij de politiek in Nederland? Op een schaal van 1 op 10. 1 = ik weet nog meer dan mark rutte, 10 = :clown_face:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Als journalist hoef je ook niet alles uit je hoofd te weten.

1 like

Waarom doe je de schaal andersom van de vraagstelling?

48 likes

Geen reden.

2 likes

Nouja verwacht wel een beetje niveau van de NOS eigenlijk.

Brede kennis etc.

4 likes

Zoals je hem nu formuleert is het minder verwarrend als je vraagt naar oninteressant of zegt dat 10 heel interessant is en 1 niet. Maar zelf weten.

2 likes

Dankje, en anders, zie mn ondertitel.

30 likes

Door een oude werkplek van me heb ik 3 jaar niet meer gedurfd om te werken.
Het begon met de manager die me pestte en uiteindelijk besloot de rest het ook te doen, want er zaten toch geen consequenties aan vast als ze mij zouden pesten.
Geld dat verdwenen was, had ik gejat. Alles was mijn schuld. Ik werd altijd achter de kassa gezet, zodat de manager me niet hoefde te zien. Ze bleef soms een uur weg waardoor ik alleen in de winkel stond. Je kent het wel…
Mijn moeder was ooit langsgegaan op mijn werk om wat te kopen en toen ze merkte dat de manager erg lang wegbleef, wilde ze haar bijna op gaan zoeken en uitschelden.

4 likes

Bij mij gaat het in fases, nu ben ik youtube echt beu. Dus zou het gerust kunnen missen.

Ik heb voor de rest wel 4 andere streamingdiensten, deze zou ik echt niet meer kunnen missen.

1 like

Haha toevallig zei ik gisteren tegen mijn vriend dat ik nooit bij de slimste mens zou kunnen zitten (los van dat ik niet bekend ben etc.), omdat ik dan allemaal geschiedenisvragen niet weet en dan heb ik ook nog college van Maarten gehad en dat zou helemaal gênant zijn.

7 likes

Ik wil eigenlijk dat maarten trots op me is als ik een topografische vraag weet, omdat hij altijd zo zeurt op de kandidaten die daar slecht in zijn.

Voor de rest zou ik ook te veel zenuwen hebben sowieso. En ik weet ook over te veel dingen helemaal niks.

5 likes

Zooooooo… Jij werkte op een kleuterschool?
Nee maar jeetje wat ontzettend sneu en kut ook. Snap echt niet dat volwassenen zich nog zo kunnen gedragen. Op werk dan ook nog. Niet te begrijpen

3 likes

Mijn moeder kent hem vooral van dat filmpje waarin hij de lyrics van Despacito vergat denk ik haha. En m’n broer is ook nog fan geweest rond 2010 ongeveer.
@GroenTakje ik doe dit ook bij m’n moeder haha

1 like

Maar nemen ze dat standaard mee met bloedafname? Want anders zou ik het niet weten, ik had als tiener bloedarmoede en moest dan van die gore tabletten slikken.
Omg daar gaat elke ochtend je croissant.

Ja dus ik moest op mijn eten letten van de arts (minder frituur en snacks) en dat vond ik moeilijk, toen ging het paar weken wel beetje ok, en nu heb ik er weer totaal niet op gelet (alsin, ik bedenk het wel, maar handel er niet actief naar) dus ben bang voor de volgende keer. Ik denk echt aan dichtgeslibde vaten en dat ik sterf aan een hartaanval als ik te lang nadenk over dat die waarde te hoog is. Heb je er geen medicatie voor gekregen als het standaard te hoog is?
Edit: ik ben trouwens wel meer gaan bewegen sinds die laatste meting. Volgens mij werkt dat om verhouding goede/slechte cholesterol beter te maken dus misschien dat ik daardoor volgende keer wel goed score :crossed_fingers:t4:

1 like

Same

Ook same! Mogelijk daardoor dan ja!

1 like

Wie zou jij kiezen?

• classic Henry
    image
  • Henry compact
    image
  • Hetty
    image
  • James