Ik heb eigenlijk nooit geweten wat er met bikinilijn bedoeld wordt (maar draag ook nooit bikini’s). Is dat het stukje buik dat boven je broekje uit komt of is het het stukje been/lies dat onder je broekje uit komt? Mensen hebben het vaak over hun bikinilijn scheren, maar op allebei de plekken zit haar, dus ik weet het nog steeds niet
Ik vind het meer een gemiste kans dat het niet ‘Bikinibroek’ als bestemming heeft.
Dit:
Haha wat onhandig ziet dit eruit
My thoughts exactly.
dus bikinilijn was happy trail?
Er is een tijd en een plaats voor woordspelingen.
Dat zei mijn vader ook altijd haha smeer maar in je haar
Steek maar in je reet ook wel eens
Zou jij (als kijker) nog zonder YouTube kunnen?
- Nee echt niet
- Op zich wel, maar ik zou het heel erg missen
- Mwah
- Ja hoor, makkelijk
- Ik weet het niet
- Anders / niet van toepassing
0 stemmers
En voor degenen die er (bijna) niet zonder kunnen, wat zouden jullie dan missen?
Ik zou kook- en bakvideo’s enorm missen, en tutorials over haken en handwerken. Soms wil je gewoon iets op video zien in plaats van geschreven vorm, omdat het dan duidelijker is.
En soms kijk ik video’s van Arabische vrouwen die allemaal lekkere koekjes bakken en dan versta ik er geen woord van, maar zit ik wel te genieten van wat ze maken.
Ik kijk al jaren youtube en verschillende soorten content, dus ik zou niet echt iets in het specifiek missen (naast music videos natuurlijk) maar het platform in het algemeen. Ik kijk heel vaak (tussendoor of op de achtergrond ook) en vind het fijn dat ik er voor elke interesse of mood wat kan vinden
Idd bak en kookvideos! Maar ook dingen zoals de methode buritto rol voor bed opmaken. Heel handig als iemand het laat zien. En ik heb laatst zelf mijn fiets gefikst met filmpjes erbij. Anders had ik een boek moeten lenen ofzo maar dat is toch minder duidelijk. Yoga filmpjes.
Nee maar m’n vader probeert wel as we speak flink aangeschoten de corona qr code app te doorgronden, maar z’n dikke worstenvingers klikken steeds verkeerd en hij valt elke minuut ff in een korte slaap en wordt dan weer verschrikt wakker. Dus ik heb wel veel te lachen.
Ik zou youtube echt missen. Ik kijk ook van alles en nogwat op youtube. Van real crime tot aan koreaanse streetfood video’s.
Wat zou je meer missen?
- Netflix
- Youtube
0 stemmers
Wow… Ongelooflijk
Jouw straat wordt per 1 september omgedoopt tot Peter R de Vries straat
- Ja helemaal mooi
- Leuk idee maar praktisch gezien niet zo relaxed aangezien je overal je adres moet gaan wijzigen
- Nee bedankt, goed idee maar vernoem maar een straat in een nieuw te bouwen wijk naar hem
- Ik vind het niet nodig om een straat naar hem te vernoemen
- Ik vind iets anders (plein, tunnel, gebouw) passender
0 stemmers
Heel random maar ik moet er ineens aan denken door uiteraard weer eens een scène uit the office. Kennen jouw ouder(s) Justin Bieber?
- Ja
- Nee
- Géén idee
- N.v.t.
0 stemmers
En dwight noemt hem justice beaver hahahaha
Hahaha wij trainen m’n moeder altijd om artiesten (van nu) te herkennen. Dus als de radio aanstaat vragen we vaak “en wie is dit?”. Jarenlang was haar antwoord “Justin Bieber” bij ongeveer alles maar ze wordt beter langzamerhand
Toch!! Gewoon omgekeerde opvoeding dit.
Op zich niet zo’n probleem alleen heeft mijn straat niet echt de uitstraling/allure voor een eervolle vernoeming haha dus gun Peter wel iets beters