Respect voor de mensen die pindakaas boterhammen gekozen hebben
Echt he, krijg je zo’n droge mond van
Ik krijg al de hik als ik naar dit filmpje kijk
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die pizza niet lust. En deze poll bevestigd dit.
Lust jij graag pizza ?
- Ja
- Nee
- Ik eet het wel, maar niet met volle goesting
0 stemmers
Ik heb hem eens in het echt gezien bij een eetcompetitie en daarnaar kijken is echt zo misselijkmakend en onwerkelijk tegelijk. Het zijn ook voornamelijk mensen van normaal postuur.
Maar dat ze dan echt zo’n hap nemen, twee keer kauwen en met water wegspoelen. Zo goor.
Ik was echt zo benieuwd naar na vooral alle posts op het forum. Ik vond er echt niks aan :o beetje vies zelfs. Smaakt het als een vlees mckroket? Die hen ik nooit op.
Ik heb wel eens ergens anders een vega kroket op en die vond ik wel lekker.
Ze heeft het ook over preventie in arme wijken maar ondertussen runt ze een privekliniek waarbij je cash 400-500 euro moet lappen voor een consult.
Ja vond het echt een gemiste kans ook, was heel benieuwd hoe/of ze tot iets konden komen met die twee verschillende uitgangspunten. Want helemaal eens met alles wat Asha zei en aan de andere kant is overgewicht/obesitas een risicofactor op andere ziekten etc. Was benieuwd naar hoe we met beide rekening kunnen houden of hoe we als gemeenschap daar mee om kunnen gaan, maar die Janneke zat vooral heel straffende en eigenlijk ongezonde dingen te promoten die ook gewoon niet werken. Gedragsverandering is zo ingewikkeld, dat lijkt zij niet echt te begrijpen ofzo? Ze kwam over als een zure turnjuf
Waar? Want die scan auto’s rijden niet overal
In mijn buurt (Rotterdam Blijdorp) kom ik ze relatief vaak tegen, wel overdag alleen bedenk ik me nu
Je kan al met je digid inloggen in cjib de komende dagen en checken of het een boete wordt
Hangt echt van de buurt af. In Rotterdam centrum rijden ze een rondje ongeveer elk kwartier heb ik het idee. Zo heb ik ooit de pech gehad met een bezoekerspas die ik even vergeten was te verlengen en daarna alsnog gedaan. Toch boete gehad in die 40 minuten.
Een andere keer dat ik wat laat had verlengd weer niet, dus je kan geluk hebben. Maar het is wel een vrij lang tijdsbestek dus zou uitgaan van het ergste.
Je kan hiermee wel bezwaar maken denk ik! Ze zijn vrij coulant.
O goed om te weten! Is nu al paar jaar terug, maar volgende x ga ik dat wel proberen.
Volgens mij komen gemeentelijke parkeerboetes daar niet terecht.
Wow ja lijkt me om in het echt te zien al helemaal misselijkmakend. Welke eetcompetitie heb je gezien? Ook bizar dat dat gewoon zn werk is.
Ik zie ze in mijn buurt (Breda zuid) nog best vaak rondrijden. Ken ook wat mensen die een boete hebben gehad in een paar uur onbetaald parkeren. Hoop dat je geluk hebt!
Ik heb cbo gestemd want het is een achterlijke naam en het ding lijkt vierkant dus ben geïntrigeerd.
Heb jij standaard een paraplu in je tas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In mijn auto
Wat heb je standaard in je tas? Sleutels, geld etc spreekt voor zich. Als je geen (standaard) tas hebt antwoord je wat je erin doet als je wel een tas draagt.
- Paraplu
- Make-up
- Crème (dag of hand crème)
- Zonnebrandcreme
- Condooms
- Wapen (zoals pepperspray oid of een zakmes)
- Labello
- Boek of ereader
- Flesje water
- Mondkapje
- Pen
- Notitieblokje
- Menstruatieproduct
- Zakdoekjes
- Haarproduct (borstel, spray etc)
- Deo
- Kauwgom oid
- Iets te eten