Stel je persoonlijke vraag #29

In hetzelfde rijtje als de architect: hoe spreek jij chirurgie uit?

• SjierurGIE
  • SjierurZJIE

0 stemmers

En, ken je een chirurg en zo ja hoe spreekt die het uit?

• Ik ken geen chirurg
  • Ik ken er ƩƩn of meerdere en die zegt/zeggen sjierurGIE
  • Ik ken er ƩƩn of meerdere en die zegt/zeggen sjierurZJIE
  • Ik ken er meerdere en die zeggen het allemaal op een verschillende manier

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens in een bus(je) gereden en gezwaaid naar een (ov) buschauffeur

• Ja en de buschauffeur zwaaide terug
  • Ja en de buschaufffeur zwaaide niet terug
  • Nee niet gezwaaid
  • Nee nooit in een busje gereden

0 stemmers

Ik heb niet gezwaaid en erg spijt van want mn vriend zei ā€œde buschauffeur keek echt alsof ie naar je ging zwaaienā€

12 likes

Ik heb wel in een mini vrachtwagen gereden en gezwaaid naar een echte vrachtwagen en die zwaaide niet terug.

En ik had op een rangerover forum gelezen dat die mensen ook naar elkaar zwaaien maar daar is blijkbaar ook niet iedereen van op de hoogte :pleading_face:

18 likes

Wij hadden ooit een camper gehuurd en camper mensen zwaaien dus blijkbaar ook naar elkaar :grin:

10 likes

Mensen in een Volkswagen kever doen de hangloose groet. Moest ik aan het begin even aan wennen maar daarna deed ik met volle overtuiging mee.
Ik kan echt genieten van zulk soort dingen. Net als motorrijders die elkaar altijd groeten.

22 likes

Werd er bij jou thuis knoflook gebruikt bij het koken door je ouders/verzorgers?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

En s avonds doen ze ook even het lichtje boven hun aan als ze naar elkaar zwaaien, vind ik eigenlijk wel heel aandoenlijk haha

2 likes

Maar dan is het toch een ja?

1 like

Bedoel je dan een klassieker? Ik had een jaar een New Beetle en daar heb ik dat nog nooit gezien. Dat van motorrijders vind ik inderdaad ook zo komisch, zelfs tijdens het lessen werd er al naar je gezwaaid. En als je dan niet terug zwaaide zei de instructeur er ook wat van haha.

3 likes

Ja dat van motors vind ik ook leuk! Je hebt ook van die scooters die op motoren lijken, soms geeft mijn vriend (ik heb nog geen motorrijbewijs dus zit achterop) die dingen het voordeel van de twijfel maar ze zwaaien nooit terug, en elke keer is hij daar weer geĆÆrriteerd door hahaha.

Ik rij zelf in een oldtimer en over het algemeen zwaaien oldtimerrijders naar elkaar maar het wisselt wel een beetje. Ik heb een grote Amerikaan en sommige mensen in van die classy kleine Engelse autootjes gunnen je geen blik waardig, en anderen vinden het juist heel leuk en zwaaien superenthousiast

8 likes

Op de (zeil)boot zwaai je ook altijd even naar andere boten.

4 likes

In Australiƫ als je in the middle of nowhere rijdt zwaaien automobilisten ook naar elkaar, dat vind ik ook zo lief :blush:

8 likes

Haha ja die scootermotoren zwaaien inderdaad nooit, dus ik zwaai ook nooit meer naar ze. Mijn vader heeft dat inderdaad ook altijd met zijn oldtimer, ik vind dat zo gezellig. Sowieso trekt het altijd wel bekijks en ook niet-oldtimerrijders zwaaien wel eens naar ze.

Ik ging laatst op zondagochtend mountainbiken in het bos en toen zei iedereen ook goedemorgen tegen elkaar, heel kneuterig.

2 likes

Als ik hardloop groeten de (meeste) andere hardlopers ook altijd. Degenen die niet groeten vind ik ook altijd stom.

Met een rondje wandelen wordt er ook vaak wel hoi gezegd door andere wandelaars die ik tegen kom

7 likes

Klassieke mini’s zwaaien ook naar elkaar, vond ik altijd wel gezellig.

2 likes

Ik kan het niet vinden op Prime, heeft het een andere officiƫle naam?

Kan het ook niet meer vinden helaas :frowning: Dus denk dat het er niet meer op staat, of alleen US

Ik heb op justwatch gekeken (daar zie je welke streamingsdiensten iets uitzenden) en in Nederland konden ze niks vinden helaas. Lijkt mij ook wel interessant.

Oh Jezus ik heb Henry en ik haat Henry echt. Die slang schiet er random uit, hij valt om, hij blijft overal achter hangen. Dat voetje kan er niet uit. En dat gifje dat hij cocaĆÆne snuift kan ik ook nooit meer unseen.
Hopelijk zijn z’n matties burgerlijker en had ik beter met Hetty op kunnen schieten maar nu kies ik uit protest gewoon helemaal niet :rage:

15 likes

63 likes