Een lichtelijk overdreven hoeveelheid snoep/eten:
Ik doe er heel lang mee, maar wil altijd keuze hebben.
Wow ik dacht ff dat je mini frikandellen in je tas had
Ben meer van zoet!!!
De enige met een ‘wapen’ zie ik tot nu toe. Maar dat zakmes hen ik vooral om appels etc in stukken te snijden. En om bij vrienden me niet dood te hoeven ergeren aan hun botte messen met eten koken
Vochtige doekjes in plaats van deo. Liever zweet wegvegen ipv maskeren!
Ik heb er ook standaar paracetemol inzitten.
Veel deo’s zorgen juist ervoor dat je minder transpireert of dat zweet wordt afgebroken.
@Marquez maar heb je m wel met het doel als potentieel wapen/zelfverdediging? Ik twijfel daar wel eens over.
Zonnebril!
Ik gebruik wel deo hoor! Maar gewoon 's ochtends na het douchen. Ik bedoel eerder van ik neem geen deo mee in mijn tas om bij te spuiten als je al gezweet hebt.
Alcohol (niet een fles whisky in een bruine zak ofzo maar alcohol voor m’n handen )
Nee dat niet. Dat ding ligt vaak ergens onder allemaal zooi of zit toevallig in het voorvakje maar die ligt ook vol met troep. En het is een inklapbaar ding dus ik zou niet goed weten hoe je dat dan zou moeten gebruiken zonder dat het opvalt dat je een zakmes in je had hebt. Ik las laatst wel hier ergens de tip om met je sleutels iets te doen?
5 verschillende soorten medicijnen
En poetsmiddel/doekje voor m’n bril/zonnebril
Hoe lang ben jij?
Ik ben:
- 1.45-1.49
- 1.50-1.54
- 1.55-1.59
- 1.60-1.64
- 1.65-1.69
- 1.70-1.74
- 1.75-1.79
- 1.80-1.84
- 1.85-1.89
- 1.90-1.94
- ik ben korter dan deze opties
- ik ben langer dan deze opties
0 stemmers
Je gaat winkelen en buiten is echt een tropische storm. Je bent voorbereid en hebt een paraplu bij je. Je gaat een winkel naar binnen en zet je paraplu in de paraplu bak. Als je weer naar buiten gaat is je paraplu weg. Er staan wel nog andere exemplaren
Wat doe je?
- Ik ga naar buiten zonder paraplu en mijn haar zal nat worden
- Ik pak een andere vergelijkbare paraplu
- Ik krijg een mental breakdown
- Anders
0 stemmers
Ik had dit gisteren en vond het echt een ethisch dilemma.
Mijn opa en oma zijn zo aan een dure storm paraplu gekomen, vond het echt heel slim van ze.
Hoevaak bestellen jullie eten bij thuisbezorgd of iets dergelijks?
- Elke dag
- Meerdere keren per week
- 1 keer per week
- 2 keer per maand
- 1 keer per maand
- Minder dan 1 keer per maand
- Nooit
0 stemmers
En hoeveel geef je gemiddeld uit per keer
- €0-€10
- €10-€20
- €20-€30
- €30-40
- €40-50
- €50-60
- €60-70
- €70-€80
- €80-90
- €90-100
- Meer dan €100
0 stemmers
Dat is geen eens een vergelijkbare paraplu maar gewoon jatten
Op een weekenddag zou ik niet zo snel klagen. Het is gewoon tering druk, zeker op zondag.
Maar als ze bij wijze van spreken aangeven dat het er binnen 20 minuten is en het duurt anderhalf uur zou ik zeker bellen ja.
Oh ik las het als een half uur later dan de aangegeven bezorgtijd!