En s avonds doen ze ook even het lichtje boven hun aan als ze naar elkaar zwaaien, vind ik eigenlijk wel heel aandoenlijk haha
Maar dan is het toch een ja?
Bedoel je dan een klassieker? Ik had een jaar een New Beetle en daar heb ik dat nog nooit gezien. Dat van motorrijders vind ik inderdaad ook zo komisch, zelfs tijdens het lessen werd er al naar je gezwaaid. En als je dan niet terug zwaaide zei de instructeur er ook wat van haha.
Ja dat van motors vind ik ook leuk! Je hebt ook van die scooters die op motoren lijken, soms geeft mijn vriend (ik heb nog geen motorrijbewijs dus zit achterop) die dingen het voordeel van de twijfel maar ze zwaaien nooit terug, en elke keer is hij daar weer geĆÆrriteerd door hahaha.
Ik rij zelf in een oldtimer en over het algemeen zwaaien oldtimerrijders naar elkaar maar het wisselt wel een beetje. Ik heb een grote Amerikaan en sommige mensen in van die classy kleine Engelse autootjes gunnen je geen blik waardig, en anderen vinden het juist heel leuk en zwaaien superenthousiast
Op de (zeil)boot zwaai je ook altijd even naar andere boten.
In Australiƫ als je in the middle of nowhere rijdt zwaaien automobilisten ook naar elkaar, dat vind ik ook zo lief
Haha ja die scootermotoren zwaaien inderdaad nooit, dus ik zwaai ook nooit meer naar ze. Mijn vader heeft dat inderdaad ook altijd met zijn oldtimer, ik vind dat zo gezellig. Sowieso trekt het altijd wel bekijks en ook niet-oldtimerrijders zwaaien wel eens naar ze.
Ik ging laatst op zondagochtend mountainbiken in het bos en toen zei iedereen ook goedemorgen tegen elkaar, heel kneuterig.
Als ik hardloop groeten de (meeste) andere hardlopers ook altijd. Degenen die niet groeten vind ik ook altijd stom.
Met een rondje wandelen wordt er ook vaak wel hoi gezegd door andere wandelaars die ik tegen kom
Klassieke miniās zwaaien ook naar elkaar, vond ik altijd wel gezellig.
Ik kan het niet vinden op Prime, heeft het een andere officiƫle naam?
Kan het ook niet meer vinden helaas Dus denk dat het er niet meer op staat, of alleen US
Ik heb op justwatch gekeken (daar zie je welke streamingsdiensten iets uitzenden) en in Nederland konden ze niks vinden helaas. Lijkt mij ook wel interessant.
Oh Jezus ik heb Henry en ik haat Henry echt. Die slang schiet er random uit, hij valt om, hij blijft overal achter hangen. Dat voetje kan er niet uit. En dat gifje dat hij cocaĆÆne snuift kan ik ook nooit meer unseen.
Hopelijk zijn zān matties burgerlijker en had ik beter met Hetty op kunnen schieten maar nu kies ik uit protest gewoon helemaal niet
Ja klopt, een oldtimer. Zelfs als kever rijders in hun ādailyā rijden dan doen ze het nog.
Ik vind dit een heerlijke vraag omdat ik uit een omgeving kom waar niet zo āavontuurlijkā gegeten wordt en me zo de volgende voorbeelden te binnen schieten:
- oom en tante die pertinent niet met knoflook kookten want dat vonden ze maar raar
- mijn moeder die met vriendinnen in een Mexicaans restaurant ging eten en dat alle vriendinnen het āveel te pittigā vonden terwijl mijn moeder met smaak zat te eten
- toen mijn zusje en ik eenmaal gingen koken: collega uit de supermarkt die vond dat wij altijd zulke aparte dingen maakten
⦠en dan was het bij ons thuis alsnog zeker 4x in de week agv, andere dingen vaak uit een pakje enzovoort.
Ja mijn ouders waren/zijn ook echt panisch voor knoflook want ādan stink je de dag erna uit je mondā
Welke groet gebruik jij weleens? Eerlijk zeggen
- Groene groet
- Warme groet
- Vriendelijke groet
- Zonnige groet
- Hartelijke groet
- Hatelijke groet
- Sportieve groet
- Met vriendelijke groeten
- Groeten
- Groet
- Groetjes
- Gr
- Muzikale groet
- Lieve groet (of groetjes)
- Met stijlvolle groet
- Met gezonde groe(n)ten
- Met gastvrije groet
- Een persoonlijk en hartelijke groet van
- Met kleurrijke groet
0 stemmers
En welke afsluitingen??
- Ik zie ernaar uit om meer te weten te komen over je [uitdaging]
- Sta te popelen om je [uitdaging] aan te pakken
- Dank je voor de mogelijkheid om te praten met een collega [voetballer, sushi-fan, Amsterdammer, enz.]
- Altijd een genot om bij te praten met een collega [UVA alumnus, voetbal fan, Game of Thrones fan]
- Ik hoop dat je dit weekend tijd hebt om te [hobby van de prospect]
- Nogmaals gefeliciteerd met de [trigger event]
- Ik hoop dat je dit weekend de kans krijgt om [trigger event] te vieren
- Geniet van het [gebeurtenis waarover je prospect je heeft verteld]"of "Laat me weten hoe het [gebeurtenis]
- Oh, trouwens - veel succes bij het [evenement]
- Laat het me weten als je vragen heeft over [het voorstel, het verbeteren van je personeelsbestand, etc.
- Geniet van een fantastische maandag
- Ik hoop dat je week goed begint
- Geniet van je donderdag (we zijn er bijna!)
- Prettige vrijdag - in de hoop dat je wat dingen om te relaxen hebt gepland
- Hoop dat je [dag] soepel verloopt
- Zag dat het [heet, koud] in [de plaats van de prospect] wordt - blijf [koel, warm]
- Een prachtige dag toegewenst
- Zal binnenkort met meer info komenā¦
- Stuur je goede vibes
0 stemmers
Bron: https://www.hubsterdam.com/blog/19-betere-sales-email-afsluitingen-dan-groet-of-bedankt
Oh echt, ik dacht dat dit echt zoān beetje de ultieme stofzuiger was. Je ziet ze ook vaak bij bedrijven en zo!
Maar ik heb me waarschijnlijk laten beetnemen door de misleidende glimlach dan.
Sowieso, ik val altijd te makkelijk voor dingen met een gezichtje erop.
Ik bedoel kijk nou