Stel je persoonlijke vraag #29

Nog over dat zwaaien, Jeep eigenaren zwaaien ook naar elkaar (vooral wranglers geloof ik) maar ze doen ook aan “ducking” dan krijg je een rubber eendje.

36 likes

Zit het woord “platje” in jouw vocabulaire?

• Ja voor schaamluis
  • Ja voor een betegeld stukje buitenruimte
  • Ja voor een stuk dakterras
  • Ja voor nog iets anders
  • Nee ik zeg nooit platje

0 stemmers

Wat heeft jouw ideale vakantie?

• Zon
  • Sneeuw
  • Strand
  • Natuur
  • Stad
  • Kort (weekje)
  • Middellang (twee weken)
  • Lang (drie weken of langer)
  • Kamperen
  • Hotel
  • Huisje
  • Bijzondere accomodatie zoals boomhut, boot, zoiets
  • Vaak uit eten
  • Zelf koken
  • All-in restaurant
  • Veel activiteit
  • Weinig activiteit
  • Ver weg
  • Dichtbij
  • Ik haat vakantie dus heb geen ideale vakantie

0 stemmers

Hoe gaat je dag vandaag?

• Goed
  • Neutraal
  • Slecht

0 stemmers

Lijkt me een heel duidelijke maar vriendelijke opmerking.

Ik krijg van vriendinnen met kinderen eigenlijk altijd de vraag of het ok is of kind mee komt. Of dat als we afspreken, kan zijn dat vader/oppas niet kan, is het goed als kind mee komt? Ze gaan er nooit zomaar vanuit. Wat ik echt heel erg prettig vind en eigenlijk ook wel normaal. Ben met haar bevriend, niet met het kind. (Maar vind het ook geen probleem als kind wel een keer mee komt, dan passen we de activiteit gewoon aan.) Belangrijkste is dat er evenwicht is.

1 like

Speciaal voor deze man

9 likes

Maar wel kamperen met caravan en vast bed en matras en toilet en mover en airco etc etc :joy:
Of valt het dan onder huisje haha

2 likes

voor de thuiswerkers:
dut jij weleens onder werktijd? (anoniem dus ga ervoor!!)

• zzzz
  • nee

0 stemmers

4 likes

Naar mijn overgrootmoeders en tante. M’n zus is al vernoemd naar beide oma’s dus die namen waren niet meer beschikbaar :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben ‘vernoemd’ naar een personage uit een tv programma :sweat_smile:

7 likes

Sowieso, no shame in mijn dutgame

3 likes

Ik ben vernoemd naar een heilige.

2 likes

Ik zou dit ook duidelijk vinden maar ik kan me ook voorstellen dat dit te subtiel is inderdaad. Misschien valt dat “met zijn tweeën” haar niet eens op. En zeker als ik het zo lees denk ik dat je vriendin (even heel bot gezegd) iemand is die haar kind en haarzelf nu nog niet echt als aparte personen ziet, en er gewoon standaard vanuit gaat dat ze in een pakket van twee komen.
Je mag dat best (op een aardige manier) wat explicieter aangeven, dat je het leuk vindt om haar ook eens zonder kind te zien. Ik zou er wel rekening mee houden dat ze daar misschien niet goed op reageert, maar dan weet je ook genoeg toch? Het is vanuit jou echt niet vreemd dat je daar ook wel eens behoefte aan hebt.

Nou ja, de het ‘met zijn tweeen’ is toch behoorlijk duidelijk? Wat vermoeiend zeg die vriendin! Je hebt groot gelijk en ik vind het ook een beetje bizar eigenlijk dat jullie in die 4 jaar tijd nog nooit iets zonder kind hebben kunnen doen (sorry potentiële andere moeders die ook zo zijn, maar ja ik vind dat heftig ja). Gaat dat kind nooit naar school, opvang, vriendjes of een dagje met haar partner weg?

Anyway ik zou dus nog 1x duidelijk aangeven dat je je zo had verheugd op een keertje samen afspreken, dus zonder [naam kind] omdat het al een tijdje geleden was dat jullie echt met z’n tweetjes waren en je dat mist. Desnoods zeg je er bij dat je haar kind echt wel leuk vindt en de volgende x met z’n drietjes weer prima vindt, maar voor nu graag MET ZIJN TWEEEN!!1!!1

6 likes

Eigenlijk naar mijn overgrootmoeder, die dezelfde naam als mijn oma, oudtantes, tante etc. heeft.

1 like

Zie WAYRWT! :stuck_out_tongue_winking_eye: Aan mijn stijl valt niet te tippen, vooral niet als ik m’n neon groene crocs of Zeeman trui draag.

3 likes

Egirl blush (of hoe je het ook wilt noemen)
  • Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Wel leuk, maar voor mij werkt het niet. Ik zie er direct uit als een sneue 30iger die te jong wil lijken :sweat_smile:

3 likes

Heb van mezelf al een rooie kop dus no thanks

5 likes

Je bent niet meer alleen :heart::joy:

Blijkt dat wij dus de langsten zijn van het forum wow

1 like

Ik zou het liefste zo’n skelet in een biologielokaal worden met een geinig brilletje op met nepneus en snor eraan.

33 likes