Stel je persoonlijke vraag #29

Hoe eng is de weet ik niet zeker optie hahaha.
Dat je misschien een random urn ergens hebt

15 likes

Geen urn, maar wel as (van opa & oma ) verwerkt in een sieraad. Maar dat is natuurlijk maar een heel klein beetje as in vergelijking met wat er een urn zit.

1 like

Wel heftig dat je moeder dat bij jou neerlegt. Kun je haar niet vragen om te beslissen wat er met de as moet gebeuren of evt het samen uitstrooien als zij het ook lastig vindt? Dan zij jullie er allebei vanaf

5 likes

Whuut waar heb je kaartjes gevonden VERTEL HET ME IK WIL OOK :cry:

2 likes

Ik hecht er geen waarde aan en hoef later ook geen urn van iemand. Van mij mogen ze m’n as ook gewoon in de prullenbak gooien. Er zijn leukere dingen om van iemand te hebben, zoals foto’s.

10 likes

Ik heb net een brief aan iemand geschreven als een soort therapie voor mezelf lucht extreem op

Heb je wel eens zo’n brief geschreven?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je hem toen ook verstuurd/gegeven?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens zo’n brief ontvangen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb die brief toen verbrand. Werkte ook heel goed :sweat_smile:

7 likes

Alleen de Buffy musical kan mij bekoren.

3 likes

Ken jij de koppelwerkwoorden nog?

• Zegt me niks
  • Zegt me iets
  • Zijn, worden, blijven, blijken, lijken, schijnen, heten, dunken, voorkomen

0 stemmers

Toen ik 17 ofzo was en het was heeel dramatisch

1 like

Musicals op het podium: prima.
Gefilmde musicals op podium: liever niet, maar ok.
Live action musicalfilms: no.

@desecretaris oh nee, zonde van het geld. Ik wil een crematie zonder publiek. Die mogen dan lekker van het bespaarde geld op vakantie terwijl ik de oven inga

2 likes

@Swelgje Wat fijn dat ze het vooraf vragen met deze vriendin is het evenwicht gewoon non existent.

@360 @anon50301661 ik ga morgen nog een keer het dialoog aan en anders laat ik het helemaal verwateren. Ze is wel erg een huismus en werkt heel weinig dus ze is wel het grootste deel van de tijd met haar kind.

Ik probeer normaal altijd 1 x per jaar een musical te bezoeken en dat kan een klassieker zijn maar ook gewoon iets nieuws.

@Zemraluani Ik heb alleen dunken nog nooit gebruikt.

3 likes

Die vond ik dus echt verschrikkelijk :eyes:

Alleen ‘The Book of Mormon’ :heart::heart::heart:

5 likes

Ik had een brief geschreven aan mn overleden opa haha, dus nee nooit gegeven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Soms heb ik nog stukken van die musical in mijn hoofd.

3 likes

Als volwassene nog nooit, maar als tiener schreef ik wel eens woedende mails (vooral naar mijn moeder), die ik heel soms verstuurde. Ergens was dat heel lekker! Voor de rest had ik Livejournal. :cowboy_hat_face:

(Ik heb nu een beetje zin om heel boos te worden op iemand met een reden, tussen mijn vijftiende en vijfentwintigste was ik nooit meer boos en ik ben die heftige gevoelens weer een beetje aan het ontdekken.)

3 likes

Alleen the West Side story. Love Bernstein.

1 like

:sunglasses:

25 likes

Ik heb een vriendin en die spreekt dus graag met kinderen erbij af. Die vindt het leuk om de kinderen van anderen ook te zien (ze heeft zelf twee kinderen). Ik vind dat helemaal niet leuk, spreek liever zonder kinderen af. We doen nu om en om, maar na een uitje met kinderen ben ik echt gesloopt en als ik met haar alleen afspreek, kunnen we ten minste gewoon bijpraten en vreten en drinken op een normaal terras.

4 likes