Stel je persoonlijke vraag #29

Haha die ‘met gezonde groe(n)ten’ moet ik doorgeven aan m’n vader. Hij is landbouwer en die zouperfect passen in de mails naar z’n leden :rofl:

25 likes

Nergens :see_no_evil:

Als je op een terras ice tea besteld, welk merk verwacht je dan?

• Lipton
  • Nestea
  • Fuzetea
  • Anders

0 stemmers

Ik kreeg gisteren fuzetea en dat i is geen ice tea, Lipton is de enige echte

1 like

Alledrie zijn te verwachten en alledrie prima (wel lichte voorkeuren)

9 likes

Ik had 1 keer dat ik een nestea bestelde (stond op de kaart, ice tea niet) en ik kreeg lipton ice tea haha, vond ik zeker niet erg

Nestea is nasty :clown_face:

16 likes

Er zullen vast tig mensen erg tevreden zijn over Henry maar ik echt niet. Heb nu een snoerloze en ik ben erg happy. Ga daar wel oogjes op plakken denk ik want een gezichtje zal het zeker afmaken!

Nog erger, ice tea bestellen en dan een huisgemaakte krijgen, zonder suiker enzo :woozy_face:

12 likes

Nestea is toch nu fuzetea?

3 likes

Ik kreeg een keer van die hele goedkope, zag dat ze het inschonken. Dat verwacht ik ook niet, prima als je dat thuis drinkt maar op een terras verwacht ik wel iets anders.

10 likes

Wow ja en dan betaal jij €3,20 voor een glas terwijl dat hele pak niet eens 60 cent is :joy:

4 likes

Anders namelijk gatver ik drink dat nog niet als ik er geld bij krijg :nauseated_face:

5 likes

Ik vind stofzuigers met gezichtjes echt een beetje freaky. Heb nooit begrepen dat die lijn zo populair is.

7 likes

Hoeveel meter sta jij onderwater afgaande van deze website?
https://overstroomik.nl/nl/jouw-situatie

• Je overstroomt waarschijnlijk niet
  • Je overstroomt maximaal 3,5 meter
  • Je overstroomt maximaal 3 meter
  • Je overstroomt maximaal 2,5 meter
  • Je overstroomt maximaal 2 meter
  • Je overstroomt maximaal 1,5 meter
  • Je overstroomt maximaal 1 meter
  • Je overstroomt maximaal 0,5 meter
  • Je overstroomt maximaal 4 meter
  • Je overstroomt maximaal 4,5 meter
  • Je overstroomt maximaal 5 meter
  • Je overstroomt meer dan 5 meter

0 stemmers

Ik kreeg van een kolonel van Defensie een keer “met vriendelijke groet en veel krijgsmansgeluk” :thumbsup:

18 likes

Klinkt een beetje als hoe het er soms aan toegaat bij hondenbezitters. Sommige hondenbezitters doen net alsof je niet bestaat wanneer je een vuilnisbak hebt en zij een rashond. Andere mensen zijn juist enthousiast of nieuwsgierig wat voor mix het is.

3 likes

Wow toch nog 2,5 meter… Is ook niet gek als je bedenkt dat mijn regio tussen 2 grote rivieren in ligt, maar toch.

Dit ding zegt een halve meter, maar ik woon op de bovenste verdieping van een flat dus zolang die niet instort heb ik er weinig last van denk ik.

6 likes

Ik woon niet in het limburgse overstromingsgebied. Maar als de dijken doorbreken aan de kust heb ik toch aardig pech.

@Canvastas Meer dan 5 meter? :eek: Waar is dat