Jawel, ik groeide zeker door tot mn 11e. Op elke klassenfoto sta ik achteraan naast de juf/ meester, leek wel de assistent . Ik werd toen voor het eerst ongesteld met 9 en toen borstgroei etc. Dus ik ben nu niet echt lang, maar zeker niet klein. Draag ook bijna nooit hakken, dus optisch lijk ik ook niet echt lang. Maar naast mensen van 1,60 voel ik me wel weer lang.
Maar jij bent een meter en een banaan lang. hoe in godsnaam kwam je daarop? Ik ga dit trouwens echt opmeten bij mn nichtje,want volgens mij is het over een aantal maanden? Tijd voor 1 meter en een banaan lang.
Overwegend gevoel als je deze dieren dichtbij je huis ziet/zou zien (los van of ze daar zouden voorkomen):
Kauw
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Eekhoorn
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Rat
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Duif
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Korenwolf
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Hazelmuis
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Puttertje
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Egel
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Bever
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Beverrat
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Das
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
mannen met matchende das
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
vlinder
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
frivole vlinderdas
- positief
- neutraal
- negatief
0 stemmers
Heb jij wel eens in een gemeubileerde kamer/woning gewoond? (Als in: de meubels kwamen bij de woning en je kon niet kiezen/zelf inrichten) Deels is ja.
- Ja
- Nee
- Dit heb ik nu
0 stemmers
Ja, maar de helft van de meubels is alsnog van onszelf. In principe konden we hier met twee koffers aankomen en er gaan wonen. Maar we hadden bijvoorbeeld goedkope en vieze klapstoeltjes. Jammer dat de verhuurder alleen de bank weg wilde nemen. Dus nu staan overal en nergens nog meubels die we lelijk vinden of gedemonteerd hebben (we hebben geen berging).
Die bever
Alsof ie vrolijk naar z’n werk gaat en zin heeft om daar bomen omver te bijten
Zou best een leuk kinderboek kunnen zijn.
Ja en dat was echt handig in het buitenland. Het meeslepen van de rest was al genoeg werk.
Zou je gelukkig kunnen zijn als je nooit meer op vakantie mag naar het buitenland? Dus wel gewoon in het land waar je woont.
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Lastige vraag. Denk dat als je echt gelukkig bent, wel of niet op vakantie gaan daar weinig invloed op heeft. Maar op vakantie gaan kan me wel tijdelijk gelukkig doen voelen, wanneer ik dat thuis in mijn sleur niet ben.
Ik heb een bericht terug van MADE en het is dus 19:05
‘Die Zeit ist 5 Minuten nach 7 Uhr! Hoffe das hilft.’
Ik snap nu nog minder van die klok eigenlijk haha
Alleen de bruine zijn dus wijzers!
Dat verklaart ook de afmetingen! Dat die gouden bogen niet helemaal om de klok heen draaien.
Haha same
Want hoe kan het op die klok dan 9 uur of kwart voor 9 worden dan? Want die kleine bruine wijzer ziet er niet flexibel uit
Je bent echt de MVP
Maar die klok maakt me nog steeds woedend.
Op Facebook zei de medewerker dat ze ook geen idee heeft en dat ze de vraag heeft doorgezet naar het designteam. Op Instagram zei iemand: ‘Ich habe mir dieses Produkt angeschaut und es ist batteriebetrieben. Es ist auch für Badezimmer geeignet und hat kein tickendes Geräusch’ Oke ja leuk dat 'ie op batterijen werkt.
Waarschijnlijk weten ze het allemaal niet en dacht deze man op WhatsApp laat ik maar gewoon een tijd doorgeven dan houdt ze misschien op met vragen stellen
Ik denk dat overschat wordt hoeveel invloed dingen als vakanties hebben op je echte innerlijke geluk.
Ik zou dan nooit meer een groot deel van mijn familie kunnen zien dus dat zou absoluut mij niet gelukkiger maken
Dat zie ik ook niet als vakantie. Dat is familiebezoek en echt wat anders