Ik zeg het alleen tegen mijn vriend nadat we staand gezoend hebben en ik daardoor last krijg van mijn nek.
@Drawster hele mooie bruidsjurk!
Haha ja ik weet het vooral nog zo precies omdat we bij biologie tijdens de les iedereens lengte gingen meten.
En ja ben nu ook prima tevreden met mn lengte!
Hoe duur was jouw duurste sieraad?
- <50
- 50-100
- 100-200
- 300-500
- 500-750
- 750-1000
- 1000-1500
- 1500>
- Ik heb werkelijk geen idee
- Ik heb geen sieraden
0 stemmers
Het traject waarop Zwolle en Deventer liggen, heeft/had deze treinen.
Die bank is echt heerlijk!
Ik scheelde ruim 40cm met mijn eerste vriendje en daar was ons lengteverschil wel een gespreksonderwerp af en toe.
Bijna al mijn vriendinnen zijn ook vrij lang (1.83+) dus dan komt dat ook wel eens ter sprake icm mijn lengte. (1.63)
Ik zou echter nooit zomaar woooohh wat ben jij lang/klein oid tegen iemand zeggen. Slaat nergens op.
En een kleuter heeft het deksel van het prullenbakje ontdekt als ultiem vermaak en zit de hele reis driftig te klepperen en laat iedereen in de coupe met een gehoorbeschadiging achter.
Ja ik heb vaker op deze bank gezeten, zij aan zij met vreemden, want dan moest er toch nog iemand bij en die bocht erin is ook vet onhandig want daar kan niemand fatsoenlijk zitten
Ik zeg het alleen tegen kleine mannen, onbekend en bekend.
Lang zou ik alleen zeggen als iemand echt zeg maar 2.20 was, daās lang. Daarentegen is 1.80 al een kleine man.
Ik was echt tot het einde van de middelbare school 1.40 en daarna ben ik nog iets van 27 cm gegroeid. Mān groeispurt kwam laat op gang haha
Maar dat was omdat het een opheffingsuitverkoop was, want de originele prijs was 1500. Daar had ik nog wel even voor door moeten sparen dus dit was echt mazzel.
Ik ga wel eens op die bank als ik veel tassen heb. Dan bezet ik geen extra stoel en niemand wil op die bank
Haha ik vind het echt leuk om daar te zitten! Andere sfeer, je hebt een wijds zicht naar buiten en meestal ook meer ruimte!
Dus ja, ik claim zo mogelijk een plekje daar. Heftig!
Vooral in de breedte.
Hou op joh! Je hebt voor zover ik kan zien wat je post een heel mooi figuur en je bent volgens mij ook nog eens lang.
@Xiomara je mag deze poll overslaan lol .
Vanaf welke lengte zou jij een vrouw lang noemen?
- 1.55 cm
- 1.60 cm
- 1.65 cm
- 1.70 cm
- 1.75 cm
- 1.80 cm
- 1.85 cm
- 1.90 cm
- Nog langer dan dit
0 stemmers
O, bedoelde dat ook eigenlijk niet als negatief iets, was vrij jong toen ik ging puberen qua lichaam (9 jaar). Was gewoon vrij lang op de basisschool (werd ook aan groeiremmers gedacht), maar de lengte stopte ineens dus ben nu heel gemiddeld (1.72), alleen in het land van mijn moeder doen ze alsof ik een giraffe.
Ik vind het eigenlijk vooral met iemands figuur te maken hebben of ik iemand lang of niet vind! OkƩ, met 2 meter ben je objectief lang, maar ik kan genoeg vrouwen van rond de 1,75 bedenken die ik echt lang vind, en vrouwen met dezelfde lengte die toch een minder lang figuur hebben.
Ja ik vind bijv dat iemand met lange benen ook optisch langer lijkt. Vriendin van me is 1.76, niet bijzonder lang maar ze oogt altijd langer.
Aah dit doet me aan mijn oma denken, die het zo vaak zei: āJa meid, eerst groei je in de lengte, en daarna in de breedteā. Mijn lieve omaatje, die niet zo lang werd, en wel gezellig breed
Omg groeiremmers wat heftig. Misschien haal ik je ook door de war met een andere forummer maar ik dacht iig dat je lang was, en ik vind 1.72 ook vrij lang. Ben je na je 9e ook niet meer gegroeid?
Ik vergelijk mezelf in het ov vaak qua lengte met andere vrouwen en ik vind het dan leuk als ik langer ben. Het is bijna een biecht en ik weet ook niet waarom ik dat leuk vind.
Ik ben 1.77 haha ik vond mijzelf nooit echt heel lang ofzo maar ik ben hier meestal een kop groter dan andere vrouwen.