Stel je persoonlijke vraag #29

De avatar van @august is mijn mood 24/7

deze sinds het verlies van de rode duivels.

18 likes

Ja, bergen! Dat vind ik ook helemaal het einde. Verder kan ik genieten van mooie kleurrijke bloemen, en ben ik blij als een kind als ik over de kinderboerderij loop :smiley::smiley: Sws alles wat kleurrijk en pluizig is dus. Maar ik kan ook genieten van een dag in de zon liggen bakken bijvoorbeeld.

2 likes

Stel dat je op het punt staat om te gaan douchen en het onweert. Ga je dan alsnog douchen?

• Ja, waarom niet?
  • Ja, maar alleen als het niet anders kan
  • Nee, dat doe ik liever niet
  • Anders…

0 stemmers

Voor degene die stemmen: waarom niet? Ben ik wel benieuwd waarom je daarvoor hebt gekozen! Ik douchte ook altijd met onweer totdat mijn man zei dat dat dus gevaarlijk kan zijn

Nou ik ben hier blijkbaar slechter in dan ik dacht :sweat_smile: Heb het idee dat je hier al lang zit als @kali maar blijkbaar pas sinds maart. En denk als je het zegt dat ik denk ojaa tuurlijk :thinking:

Durf ik niet haha. Mijn vader zei vroeger al dat het gevaarlijk was!

2 likes

Als kind heb ik ooit iets op tv gezien van een man die geƫlektrocuteerd werd onder de douche. Geloof niet dat het direct door blikseminslag was, maar sindsdien draai ik altijd eerst de douche open, laat deze even lopen en ga er dan pas zelf onder. Bij onweer douchen zou ik om die reden al helemaal nooit doen, terwijl ik het zelf verder niet eng vind.

Haha ik had precies dit dilemma een uur geleden, heb wel even gewacht tot het over was sinds ik laatst las dat het gevaarlijk kon zijn, dat wist ik vroeger helemaal niet.

1 like

Ja jeetje, wat is ā€˜kan gevaarlijk zijn’? De kans dat de bliksem precies inslaat terwijl ik aan het douchen ben is zooo klein, daar trek ik me niks van aan. En anders heeft mijn man een goed verhaal voor de levensverzekering.

15 likes

Oki tot zo :kissing_heart:

1 like

Weer eentje voor de druilerige zondagmiddag. Hoeveel lyrics van American Pie ken jij?

• Niks
  • Alleen het refrein
  • 475-600
  • 600-700
  • 700-800
  • 800-850
  • 850-867
  • 868

0 stemmers

Wel chill dat als je het refrein kent je al ruim over de helft bent.

1 like

Haha nou dĆ”t is blijkbaar al meer dan de meesten. Ik ben in shock dat zo weinig mensen het refrein niet eens kennen. Zo’n klassieker :scream:

1 like

M’n eigen knorrende, spinnende poezenbeest :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Doe jij mee aan polls waarvoor je op een linkje moet klikken of een quiz moet maken of iets anders extra moeite

• Ja
  • Vaak
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Wat kut zeg :sob: ik denk dat dit een grote angst is voor veel forummers

10 likes

Ja ik ben wel al zover met een faq help dat ik WhatsApp weg heb kunnen halen bij de snel link. Die optie krijg ik niet meer.
Zou eigenlijk heel die koppeling van delen willen uitzetten (weet iemand of dat kan?)

4 likes

Je tekst is niet geel, Charlatan.

13 likes

Kan je Churandy Martina haten zonder zelf een monster te zijn?

• Nee je kan hem niet haten
  • Ik haat hem wel (ik ben wss Bergamot die edgy doet)

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens als kind/tiener/volwassene ____ waar het niet mag.

• gevoetbald
  • gesekst
  • geskeelerd
  • geskateboard
  • gefietst
  • auto gereden
  • gezwommen
  • geslapen
  • gefeest / iets bijgewoond (bijv. eigenlijk nog te jong)
  • gedronken
  • gereisd (bijv. geen kaartje)
  • geplast etc.
  • gepost
  • Anders…
  • Ik ben roomser dan de Paus die geen seksuele relatie mag hebben

0 stemmers

Heb je wel eens iets gewonnen met bingo?

• Ja! (vertel wat!)
  • Nee :slightly_frowning_face::triumph:

0 stemmers

1 like