Jaja
Oh ik herken nooit iemand maar had haar juist meteen door.
Hoe dan? Ik heb niet eens nieuw account en probeer ook niet anders te doen.
@Luzarl DMde me letterlijk 5 seconden na m’n naamswijziging dat ze me herkende aan een hoofdletter in een woord haha
Ja geen idee Toen ik het eenmaal wist was het ook wel duidelijk haha
Ik weet het niet en voel alsof iedereen op de hoogte van een groot geheim.
Draag je weleens lipgloss?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Plakkerige ellende bende
Alleen de gloss bomb van Fenty
Lipgloss van BareMinerals is echt heel fijn. Niet van die overdreven plakkerige bende en hij trekt ook niet in de lijntjes van je lippen. Sinds ik die heb draag ik opeens bijna dagelijks weer gloss.
Zou jij nu blij en comfortabel naar een druk evenement gaan, met testen voor toegang, waarbij je schouder aan schouder staat met mensen?
- Ja
- Twijfel
- Nee
0 stemmers
Voor de ja stemmers, ben je gevaccineerd?
- Ja 2 prikken/volledig
- Ja 1 prik/onvolledig
- Nee
0 stemmers
Je kan natuurlijk gewoon een persoon gaan spelen.
Ik denk het wel omdat ik volgens mij niet echt een specifieke stijl heb en makkelijk opga in de massa, maar ik zou dan wel voor de zekerheid minder over bepaalde interesses posten!
Stel, je zou zwanger zijn, zou je dan een babyshower willen?
- Ja
- Mwah
- Nee
0 stemmers
Als je mocht kiezen dan had je:
- Krullen
- Stijl haar
0 stemmers
Hoe lui is jouw dag vandaag? 10 is ultiem lui, 1 totaal niet lui
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Hoi ik ben Riet van het VIVA-forum. Ik vond toevallig jullie naam in een van de topics en was benieuwd. Ik vind het hier er wel ontzettend ongebruiksvriendelijk uitzien en ik mis ik de kleur roze. Verder heb ik een mooie tegeltuin, ga ik graag naar de Toppers en gaat mijn man al 2 jaar vreemd maar ik blijf lekker bij hem.
@babushkababy Als iemand dat voor mij zou regelen dan zou ik persoonlijk een draaiorgel inhuren om het festijn te verpesten.
Hahaha sorry
Hahahaha heerlijk
Ik had jou en @kali gelijk door maar ik ben een beetje verliefd op allebei. Verder merk ik het meestal wel als actievere forummers terugkeren onder een andere naam, maar volgens mij wel heel sloom. Voor iemand die dagelijks forum mis ik volgens mij gigantisch veel.
Ik heb Nee gestemd, omdat ik het nu niet zou doen, want ik vertrouw er niet op dat iedereen eerlijk omgaat met die app en omdat ik denk dat er veel mensen heel veel sociale activiteiten doen in groepen nu, dus de kans op een negatieve test terwijl je wel besmettelijk bent wel aanwezig is.
Maar ik ben in mei wel 3 keer naar het songfestival geweest, toen had ik het idee dat iedereen wat voorzichtiger en eerlijker was.