C’monnn waarom is respectvol discussiëren zo moeilijk. Zo niet nodig om mensen op de persoon aan te vallen.
Wat heb jij voor het avondeten gehad?
- Iets met rijst
- iets met pasta
- Soep
- Salade
- Vis
- Vlees
- Groenten
- Nog niks
- Anders
0 stemmers
Wat een sneue poging dit om op een ander onderwerp te komen
Dat is voor mij niet duidelijk dat ze het zo bedoeld. En prima als jij haar goed kent en weet dat ze het niet zo bedoeld, ik heb dat niet en dit is wat ik eruit haal. En andere mensen vast ook.
En @midheavenmoon mag je vinden
Voor mij is het essentieel. Zowel als liefhebber maar ook vanwege mijn beroep. Echter kan ik net zo goed inzien dat het bezoeken van concerten in eerste instantie geen levensbehoefte is. Dat het voor sommige totaal overbodig is snap ik ook. Maar die personen doen zelf ook zaken waarvan ik denk dat het een luxe tijdverspillerij is. Ieder zijn ding.
Een vet lekkere Mexicaanse salade bowl met tortilla chips want chips als avondeten was mijn ultieme kinderdroom die ik nu met alle liefde waar maak.
Draag jij vaak sieraden.
- Ja altijd
- Nee nooit
- Alleen op speciale gelegenheden
0 stemmers
En wat draag je dan
- Oorbellen
- Ringen
- Armbanden
- Kettingen
- Piercings
- Enkelbandje
- anders? ( it better not be a teenring)
0 stemmers
Draag je liever zilver of goud
- Zilver
- Goud
0 stemmers
Goedkope of dure sieraden
- Duu
- Goedkoop
0 stemmers
Heb dus totaal geen eetlust, beetje ziekig dus ook geen zin om iets te maken. Heb de neiging om gewoon niks te eten want geen trek, maar goed moet gewoon wat eten. Wat kan ik bestellen?
In de Tony’s Chocolonely-winkel in Amsterdam kun je zelf je eigen reep maken. Wat kies jij?
Welke chocola? (Maximaal 2 smaken)
- Puur
- Melk
- Wit
0 stemmers
Welke ingrediënten wil jij er in? (Maximaal 3)
- Hazelnoot
- Amandel
- Framboos
- Kokos
- Speculaas
- Pretzel
- Karamel/toffee
- Discodip
- Knettersuiker
- Muisjes
- Zeezout
- Kaneelsuiker
- Koffie chrunch
- Bischuit
0 stemmers
Ik draag eigenlijk standaard een horloge, oorbellen, armband en twee ringen. En heel soms nog een ketting. Niet echt hoe Fransen het doen, maar ik hou er van. En draag elke dag andere dingen! Love sieraden
Ja gedwongen door jou en onder invloed van heel veel alcohol kan nu moeilijk nee stemmen
Iets van soep? Bij een Vietnamese tent ofzo?
Wow kan dit echt
Jaa! Wel duur helaas😭
Omg horloge vergetrn jaha. Ik had ook merrkeuze moeten doen
Dit gaat echt de geschiedenis in als het schoolvoorbeeld van backstabbing vrienden.
Ik kruip weer onder mijn Fransie dekbed met mijn Fransie tshirt aan. Foefje is out
Is echt leuk, let maar op.
Zelden zo’n leuke avond gehad als toen ik “per ongeluk” bij een Frans Bauer optreden in een feesttent in Voorthuizen terecht kwam.
Hahaa het zou niet mijn eerste keus zijn, maar als ik er per ongeluk terecht zou komen dan zou ik mij wel vermaken. Ik heb ook een keer Jan Smit per ongelukkig live gezien was uiteindelijk best leuk.
Horloge from hell. Ik weet niet wat ik erger vind witte kaas of die klok