Hoe groot is jouw kinderwens?
- Heel erg groot
- Groot
- Twijfel erover
- Niet zo groot
- Ik wil geen kind(eren)
- Mijn kinderwens is vervuld
0 stemmers
Hoe groot is jouw kinderwens?
0 stemmers
Ik weet nog dat ik als kind/jong meisje dacht. Later wil ik zeker 4 kinderen. Nou, tegenwoordig lijkt me dat echt de hel op aarde. Ik twijfel.
Na een drukke periode heb je vakantie, en dan ineens word je ziek. Dit gebeurt mij echt super vaak. Mensen zeggen dan altijd âja dĂĄn komt alles eruitâ (dus de stress enzo). Geloof jij hierin?
0 stemmers
Ja ik kan niet anders dan hierin geloven want ik werd heel vaak ziek in de kerstvakantie. En dan halfdood aan het diner zitten. Zovaak gebeurd.
Ja, dit. Hier verschiet ik ook van. Ik heb als Vlaamse een jaartje in Rotterdam gewoond (alweer bijna 10 jaar terug) en ik miste âonsâ brood zo erg. Enige wat in de buurt kwam was het âVlaamsch Broodhuysâ ofzo waar ik 20min voor moest fietsen en een brood meer dan 5⏠kostte. 
Voor de rest al die bammetjes en bolletjes in plastic zakken die na verloop van tijd niet hard werden maar gewoon gingen beschimmelen? Nee, dankje 
Dacg dat dit gewoon onderbouwd was, heb het iig een keer tijdens college gehad. Dat je in drukke periode nog op die adrenaline erbij hebt gefunctioneerd en als die spanning dan wegvalt dat je immuunsysteem dan klapt. Lekker verhaal dit;p
Ik ervaar het leven over het algemeen als;
0 stemmers
Oh wat goed! Ja daar ben ik heel benieuwd naar, ga straks even googlen 
Ik heb wel over alles een mening, maar die ventileer ik niet altijd. Dat vind ik dan weer onnodig.
Love dit 
Haha ja wtf, je bespreekt het netjes achter iemands rug? Dat is dan toch gewoon ordinair roddelen. Zeg dan helemaal niks.
Voel jij je gewaardeerd op je werk?
0 stemmers
Anders: ik probeer bewust niet te roddelen want vind het eigenlijk wel naar. Wil sowieso niks over een ander zeggen wat ik niet in diens gezicht zou zeggen. Betekent niet dat het altijd lukt tho, maar wel minder dan vroeger.

Misschien ook maar goed dan dat ik niet 5 weken vakantie houd maar deels tijdelijk andere werkzaamheden uitvoer. Voelde me hopeloos en ook minder fit toen ik even helemaal niks deed. 
Ik heb ook altijd dat ik ziek word in vakanties. Vroeger op de basisschool had ik het altijd op de laatste schooldag. Super kut want gingen dan altijd leuke dingen doen, maar ik moest standaard opgehaald worden omdat mân lichaam het niet meer trok :â)
Edit; bij mij is het 1000% zo dat ik dan over mijn grenzen ben gegaan, dus nee, dat is niet goed.
Ik zie in series zo vaak dat mensen thee drinken met 't zakje erin
0 stemmers
Ik haal mân theezakje er nooit uit en soms vergeet ik mân thee en das is ie koud en mega sterk maar zo heb ikhem misschien nog het liefst haha
Ew, ik hou mijn zakje echt maar 2 seconde in het water. Hou echt van slappe thee
Rustigggg en nee, ik roddel niet. Maakt me geen heilige Maria of whatever je in je poll hebt gezet.