Wat je draagt had multiple choice moeten zijn!!!
Nee kiezen! Je bent toch geen kerstboom!)
Ik fonkel aan alle kanten, shiiiiine like a mother
Ik heb wel altijd tunnels in, maar ik weet niet of dat per se een sieraad is. Zonder zien mijn oorlellen eruit als kattenanussen.
Ik kan niet tegen armbanden maar gek genoeg heb ik wel bijna altijd een elastiekje om mijn pols. Iemand die dat ook heeft?
En Ronald Goedemondt.
André van Duin
Ronald toch?
Ik ging vroeger echt elke keer naar zân oudejaarstry-outs. Vond hem toen heel grappig maar nu echt niet meer.
Henry van Loon in Promenade meer dan eens. En Herman Finkers is sowieso heel grappig. Ik merk trouwens dat ik mannen die sympathiek overkomen en niet heel erg hun best doen echt vaker grappig vindt dan mannen die de grapjes iets te hard uit moeten spreken, zoals Martijn Koning
Ik HAAT standup comedy zo hard. Kan me amper voorstellen dat mensen betalen voor een avondje geknutselde âhumorâ.
Vind echt het hele genre nep en aanstellerig
Herman
Dit is dus precies wat ik niet snap aan stand up comedy.
Het is zo extreem geoefend. Die man heeft er een half jaar over nagedacht hoe hij zoân verhaaltje âgrappigâ kan maken met maniertjes.
Maak het internationaal dan is er nog hoop
Erger dan de gemiddelde witte mannelijke cabaretier.
Oeps ja klopt! Ik pas het even aan.
@anon50301661 Sorry, ik vind best veel mannen grappig.
Vrouwen kan ik er niet zoveel opnoemen helaas. Sarah Millican vind ik bij vlagen leuk en Paulien Cornelisse heel soms.
Over veel dingen heb ik gewoon echt totaal geen mening, dit is echt zoiets
Heb jij altijd overal een mening over?
- Nee
- Ja
0 stemmers
En ik vind het ook heerlijk als mensen gewoon eerlijk durven te zeggen dat ze ergens iets niet genoeg over weten om er een mening over te kunnen hebben.