Vroeger deed ik de bovenste want dat deed mijn moeder altijd maar tegenwoordig de onderste
Als jij nu een miljoen zou kunnen krijgen, maar het wordt wel bekend voor iedereen, zou je het aannemen? Anoniem.
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Bij ja/twijfel. Hoeveel zou je doneren aan goede doelen/arme mensen?
- Niks
- <5%
- 5-15%
- 15-25%
- 25-40%
- 40-50%
- 50-60%
- Meer dan 60%
- Bijna alles
0 stemmers
Grootste ergernis: bij DigiD (volgens mij) gaat mijn telefoon dan die 6 cijfers in het eerste vakje proppen. Dus dan moet ik het backspacen en ook weer onthouden, ben altijd meer dan redelijk geërgerd hahaha
Ken je iemand persoonlijk met een bbl?
- Tf is that
- Nee
- Ja
0 stemmers
Deze gebruik ik beiden nog steeds. Mijn oude scheikundeleraar, die de wachtwoorden deed, kan echt op te veel plekken inloggen
Brazilian booty lift ofzo is dat volgens mij? Om een kartrashian kont te krijgen
Ik ook ja haha en toen ik het ging googlen kon ik ook bijna alleen maar dit vinden
Bij mij is het veel verbeterd sinds ik kindjes heb. Sowieso eten we, als we tussen de maaltijden een snack nemen eerst of een wortel of een stuk fruit alvorens iets “ongezond” te eten. Bij de lunch eten we standaard een bord met sla, wortel, komkommer, koolrabi, tomaat en augurk en ‘s avonds is de helft van het bord gevuld met groente. Naar school en werk ook 2 doosjes mee: eentje met snackgroenten en eentje met ongezondere snack. Met ons gezin van 4 gaan er zo wel 2kg wortels, 10 tomaten, 4 komkommers, 2 koolrabi’s, een pot augurk, paprika, snoeptomaat,… wekelijks door (en dat is dan nog niet de warme maaltijd). Ik vond m’n man (het zijn zijn kindjes) er eerst altijd in overdrijven en heb me ook moeten aanpassen maar zou het nu niet anders willen.
Ik vond het al zo raar dat maar 2% iemand kende, volgens mij kent bijna iedereen wel minimaal iemand
Kreeg jij als baby/kind wel eens een (droge) soepstengel als snack?
- Ja
- Nee
- Wat is een soepstengel
0 stemmers
Eet jij nu wel eens soepstengels?
- Ja los als snack
- Ja als snack met bv hummus of een andere dip
- Ja met soep
- Ja anders
- Nee
- Wat is een soepstengel
0 stemmers
Volkoren soepstengels, gewoon zo uit het vuistje, zijn echt mijn redding tegen mijn chips verslaving. Eet zo’n doos in een keer leeg in plaats van een zak chips tijdens een vreet aanval, als het maar kraakt 🥲🥲
Eten mensen soep met soepstengels?
Zie dat eigenlijk nooit, vind het zelf qua textuur ook niet geweldig in soep. Dan liever wat krokanters.
Haha ja daarom vroeg ik het ook.
Het heet natuurlijk een soepstengel maar ik heb nog nooit iemand zo’n stengel (raar woord als je dat een paar keer herhaalt ) met soep zien eten
Vind het eigenlijk een gemiste kans van Knorr dat dit geen collab is met Bolletje.
Weet jij de kleuren van de verschillende categorieën uit je hoofd op het forum? Dus die vierkantjes onder de namen van de topics.
- Ja, van Centraal Station
- Ja, van Entertainment
- Ja, van Members Only
- Ja, van Culinair
- Ja, van Shoppen
- Ja, van Persoonlijk
- Ja, van Hobby’s
- Ja, van Gezondheid
- Ja, van Actualiteit, politiek en maatschappij
- Ja, van Forum
- Ja, van Werk en studie
- Ja, van Sport
- Ja, van Reizen
- Ja, van Steden
- Ja, van Zwanger en kinderen
- Ja, van Wonen
- Ja, van Liefdes en relaties
- Ja, van Kunst en cultuur
- Ja, van Huisdieren
- Nee, geen een.
0 stemmers
Ik herken persoonlijk vooral het geel-rode vierkantje haha
jaaa en dan gaat ie ook nog weg uit het scherm omdat je hem dan zogenaamd gelezen hebt, dus moet je terug naar je berichten. echt zo irri
altijd spijt als ik ervoor kies om een keer niet de app te gebruiken en dat ik er weer intrap om m automatisch in te laten vullen.
Ik dacht eerst nee weet ik niet, maar ik bleek er toch best veel te weten (ja ik heb dit serieus getest)
Vaccinaties moeten verplicht worden voor bepaalde beroepen?
- Nee nergens
- Sekswerkers
- Sociaal werkers
- Verpleegkundigen
- Artsen
- Horeca
- Ggd medewerkers op priklocatie
- Taxichauffeur
- Thuiszorg
- Supermarktmedewerkers en medewerkers van andere winkels
- Mensen met een kantoorbaan
- Mensen in de entertainmentbrance (zangers, dansers etc)
0 stemmers
Oh ja heeeerlijk, zo los een handje van die vette dingen