Stel je persoonlijke vraag #29

Het forum is ook niet echt een gemiddelde doorsnede van de Nederlandse maatschappij

13 likes

Het forum is ook bepaald geen dwarsdoorsnede van de bevolking he, dat vertekent ook. Het overgrote merendeel hier is bijvoorbeeld hoogopgeleid/hogere ses en dat is sterk verbonden met een gezonde levensstijl. Dus ik denk niet dat het gek is als deze pollresultaten boven het gemiddelde van Nederland ligt. En waarschijnlijk lijden we ook gewoon een beetje aan zelfoverschatting als we alles netjes zouden wegen en meten.

10 likes

Plus in samenhang met deze bubbel is een relatief groot deel van het forum vega(n). Ik eet bijv als ik zelf thuis kook in principe altijd vega, en dan zit je gewoon vrij snel aan minimaal 200 gram groente p.p.

8 likes

Mijn vriend is hyper gezond en kookt elke dag. Ik eet wat hij kookt, heb meestal ook sla op brood en wat @Bunnyslippers zegt is ook een ding. Als je geen vlees eet dan moet je dat wel ergens door vervangen. En bedenk mij net dat je eigen groentetuin hebben dingen ook wel makkelijker maakt

2 likes

Ik eet op kantoor smiddags altijd worteltjes/snoeptomaatjes. Dan gaat het hard!

Als je elke dag iets van rauwkost eet zoals komkommer, tomaatjes, wortel en een keer halve avocado op brood doet en savonds gewoon groenten dan zit je er toch aan. Ik denk dat de meeste mensen best weten wat ze eten.
Ik koop bijna alle groenten voorgesneden dus als ik 400 gram bloemkoolroosjes toevoeg of 600 gram sperziebonen dan weet ik 100% zeker dat ik eraan zit.

7 likes

Ik denk dat over het gemiddelde genomen echt de meeste mensen geen idee hebben wat ze eten

4 likes

Eet jij wel eens in een winkel? (kledingzaak bv)

• Nee vind ik aso
  • Nee doe ik gewoon niet
  • Ja wel eens gedaan

0 stemmers

En drinken? Bv. (ijs)koffie of iets dergelijks.

• Nee vind ik aso
  • Nee doe ik gewoon niet
  • Alleen water
  • Ja hoor wel eens

0 stemmers

1 like

Zolang het niet iets is wat je op de spullen in de winkel kan smeren (een ijsje ofzo, of een broodje waar saus uit kan lekken, of iets waar je heel vette vingers van krijgt) lijkt het me niet echt een probleem.

Maar eten in een kledingwinkel mag toch ook niet eens of?

Ken jij je BSN nummer uit je hoofd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb geen flauw idee. Kan me best goed voorstellen dat dat niet mag.

Hahahaha ja misschien komt t ooit vab pas. Nee ik onthoud ook de meest random dingen :rofl:

1 like

en 3 verschillende studentnummers :upside_down_face:
Vond het ook wel bijzonder dat ik bij een bepaalde instelling 10 +/- jaar later weer dezelfde kreeg.

Edit: En nu ging ik die nummers googlen uit nieuwsgierigheid en 1 correspondeert met een grafID van de website https://www.online-begraafplaatsen.nl/. Bizar dat dit bestaat.

1 like

Hoe goed ben jij met die zescijferige verificatie codes onthouden? Uit smsjes of Google authenticator bijv.

• Ik kijk er drie sec of minder naar en kan het dan altijd foutloos intypen
  • Ik kijk er wat langer naar en het is 50/50 of ik het goed kan herinneren bij het intypen
  • Ik kijk er lang naar en dan gaat het nog bijna altijd fout en moet ik de code opnieuw invoeren

0 stemmers

1 like

Ik roep die altijd even hardop haha. En dan typ ik hem zo over

8 likes

Mijn telefoon vult die automatisch in wanneer ik die via sms of email binnenkrijg.

7 likes

Als jij op een brief een adres schrijft wat doe je dan meestal als dit het adres zou zijn:

• Optie 1:
    Pieter Jansen
    Lindelaan 27b
    1234BH
    Sint-Michielsgestel
  • Optie 2:
    Pieter Jansen
    Lindelaan 27b
    1234BH Sint-Michielsgestel

0 stemmers

Wel met komma

3 likes

Rare uitleg, maar ik laat de stem in m’n hoofd de getallen ook hardop uitspreken :face_with_monocle: Het is een 70/30 verdeling of ik het vervolgens goed typ of niet. Sommige getallen voelen ook logischer achter elkaar dan anderen, if that makes any sense haha

@Nysmn god’s favorite