Stfu!
Zo’n 3 dagen baardje is toch mooi joh
Lijkt me wel beetje schuren maar vin wel mooi hoor
Samenvatting
Niet elke kabouter is een blonde man hoor
Ja vind ik iets too much dit maar kan nog steeds wel mooi zijn hoor
Ik baard-shame niet, al heb je 3 haartjes daar en noem je het een baard vind ik ook goed
David de Kabouter.
- Leuk!
- Mwah
- Niet leuk
- Ken ik niet
- Anders
0 stemmers
Als kind vond ik David de Kabouter heel leuk, ik had er boekjes en figuurtjes van en keek de serie. Wel die met ‘de echte’ David (de dokter) en niet die met rechter David, dat vond ik minder.
Het wordt nu blijkbaar nog uitgezonden via PebbleTV maar KPN geeft die zender niet door.
Haha oh nee, mijn vriend is geschiedenisdocent én heeft een baard.
Maar goed, ik vind baarden heel mooi, maar dan wel van die dikke volle baarden.
Er is een aflevering waar ze een kabouter kwijt zijn met mijn naam. En die halve aflevering roepen ze mij. Daarom vind ik t stom
Ehm. Denk meer het soort tattoo’s wat ik toen heb genomen. Heb ook de naam van mijn dochter en daar heb ik geen spijt van. Die is ook heel basic en heeft betekenis. Maar heb ook van die “ik ben 16 en neem een tattoo”-tattoos, als je snapt wat ik bedoel. En die mogen wel gewoon verdwijnen ofzo.
Dank aan jou trouwens voor de inspiratie voor de poll.
Ik denk dat ik weet welke aflevering je bedoelt trouwens!
Vuilnisman/vrouw verdient dus echt prima, lekker buiten
Ligt aan de man, maar over het algemeen vind ik het bij blonde mannen helemaal niks. Leonardo DiCaprio bijvoorbeeld moet echt zonder haargroei. Ik houd vooral van heel donkere haargroei, dan ja aub (ik vind twee weken baard trouwens wel genoeg).
Heel donkere haargroei > ik ging Maluma en Zayn even opzoeken, me likey very much.
‘lekker buiten’.
Ja, als je in de Bahama’s woont.
Ik zou hier in Nederland echt niet buiten willen werken. 8 v/d 10 keer sta je gewoon in de stromende regen met een poolwind in je nek je werk te doen. Daar lijkt me precies nul lol aan.
Sinds een vriendin van me vertelde over dat zo’n baard nat wordt bij orale seks vind ik het echt een smerig idee
Soms als ik zon man met zon reuze stofzuiger door de stad zie lopen dan wil ik dat ook. Mja liever in de bahamas ja. Lekker zand opzuigen
Ik vond postbode, in de horeca en babysitten leuker dan mijn kantoorbaan nu (in de praktijk viel het weer altijd erg mee trouwens). Maar naast dat je amper kans maakt op een fulltime contract, kan ik er ook niet van leven. Ik denk dat ik wel andere keuzes zou maken als elke baan evenveel zou verdienen.
Welk dystopisch Nederland woon jij?
@kali Neeeeeeeeeeee fak man waarom ben ik een beelddenker?
Ja bij mannen met donker haar vind ik het beter staan inderdaad.
In mijn omgeving is iemand met blond/rossig haar en die heeft in de pandemie een baard laten groeien die precies bij de bandleden van ZZ Top past.
En dat geeft me echt de kriebels (not the good kind).
Geen idee wie dit is maar een baard als deze vind ik dan mooier:
Ik vind het bij André Hazes dus echt helemaal niks, zo’n gek effect blonde haren op een wang