Nee maar ik heb wel vaak “wat als” gedachten! Hoe het verhaal zou veranderen als er dingen anders waren gegaan enzo.
Ik heb nee gestemd want ik heb zelf een tattoo waar ik spijt van heb. Ik vind het gewoon vervelend dat er nu iets ‘voor altijd’ zit wat ik er niet zomaar af kan halen. Eerste 5 jaar vond ik hem wel leuk.
Ik moet wel zeggen dat mijn smaak veranderlijk is dus ik kan me niet voorstellen dat er iets is wat ik voor altijd mooi zou vinden. Als jij dat wel hebt of het niet erg vind als je hem niet mooi meer vind moet je het gewoon doen!
Ik heb heel vaak dat ik de personages en de sfeer in een serie of film zo fijn/leuk vind dat ik zou willen dat het nog door liep zonder dat er verder noemenswaardige dingen gebeuren, zodat ik gewoon nog verder kan kijken naar het leven van die fijne personages in die fijne sfeer. Haha echt raar denk ik dat ik dat heb
Nee!
Zelfde reden als @Echo
Heb nu spijt van sommige. Van twee baal ik gewoon echt en een ander had er ook niet hoeven zijn.
Sorry, even opnieuw, was per ongeluk anoniem.
Baarden.
- Jaaaa
- Mwah
- Nee
- Geen mening / weet niet
0 stemmers
Sommige mannen knappen er van op, sommige niet.
Maar heb je dan spijt van dat je een tattoo hebt, of die specifieke tattoo?
Want denk dat wat ik wil ik altijd wel mooi zal vinden.
Heb namelijk ook littekens, en daar heb ik ook spijt van maar ja die zitten er ook nou eenmaal dus ergens denk ik van ja al krijg ik spijt erger kan t niet worden😂 Als t goed gezet is tenminste.
Ik associeer het vooral met geschiedenisleraren die nog een halve lunch in baard- en snorharen hebben zitten.
Mijn vader heeft een snor en goatee en dat geeft zijn gezicht meer karakter. Maar verder heb ik er helemaal niks mee.
Ligt eraan. Blonde mannen met baard lijken op kabouters
Ooit vond ik alles langer dan een stoppelbaard echt niks, maar mijn vriend heeft echt de mooiste baard die er is (ongeveer 6/7 cm onder zijn kin) Ik vind van die rossige baardjes wel minder.
Stfu!
Zo’n 3 dagen baardje is toch mooi joh
Lijkt me wel beetje schuren maar vin wel mooi hoor
Samenvatting
Niet elke kabouter is een blonde man hoor
Ja vind ik iets too much dit maar kan nog steeds wel mooi zijn hoor
Ik baard-shame niet, al heb je 3 haartjes daar en noem je het een baard vind ik ook goed
David de Kabouter.
- Leuk!
- Mwah
- Niet leuk
- Ken ik niet
- Anders
0 stemmers
Als kind vond ik David de Kabouter heel leuk, ik had er boekjes en figuurtjes van en keek de serie. Wel die met ‘de echte’ David (de dokter) en niet die met rechter David, dat vond ik minder.
Het wordt nu blijkbaar nog uitgezonden via PebbleTV maar KPN geeft die zender niet door.
Haha oh nee, mijn vriend is geschiedenisdocent én heeft een baard.
Maar goed, ik vind baarden heel mooi, maar dan wel van die dikke volle baarden.
Er is een aflevering waar ze een kabouter kwijt zijn met mijn naam. En die halve aflevering roepen ze mij. Daarom vind ik t stom
Ehm. Denk meer het soort tattoo’s wat ik toen heb genomen. Heb ook de naam van mijn dochter en daar heb ik geen spijt van. Die is ook heel basic en heeft betekenis. Maar heb ook van die “ik ben 16 en neem een tattoo”-tattoos, als je snapt wat ik bedoel. En die mogen wel gewoon verdwijnen ofzo.