Spill it!!!
Voordat ik bij mijn huidige werkgever kwam werken hadden ze een personeelsfeest eens in het jaar.
Toen gingen de collega’s ervandoor met een fles champie halverwege het feest.
Maar het hoogtepunt was dat er eentje achter een gordijn werd gepijpt en is betrapt door meerdere mensen.
Sindsdien is er geen personeelsfeest meer.
De geschreven!
Als je een zak mini candybars open maakt:
Welke kies je dan als eerste?
- Snickers
- Mars
- Bounty
- Twix
- Milky way
0 stemmers
En welke blijven er als laatste over/lust niemand?
- Snickers
- Mars
- Bounty
- Twix
- Milky way
0 stemmers
Voor de mensen bij wie er een affaire was op de werkvloer, hoe oud waren de personen in kwestie (ongeveer)?
- <25
- 25-35
- 35-45
- 45-55
- 55-65
- 65+
0 stemmers
Ik werk met grotendeels brave 40-plussers met een gezin en kan me zo niet voorstellen dat dit bij ons zou gebeuren😂
Nöken
Ik ben ondertussen al 11 jaar getrouwd met mijn collega 
Ik heb ook een collega die eens een stagiaire heeft bezwangerd. Daar worden ook nog steeds grappen over gemaakt. 
Grappen?? Hoezo werkt die vent daar nog??
Geen idee, dit was allemaal voordat ik er werkte. Misschien is het gebeurd nadat ze klaar was? Ik vind het ook nogal een gevoelig punt om uitgebreid naar te vragen. 
Heb ik ook een keer meegemaakt, en er gingen natuurlijk allerlei verhalen de ronde maar weet nog steeds niet precies hoe heet nou zat. Maar ik viel daar sowieso buiten het roddelcircuit want na een half jaar kwam ik erachter dat meerdere collega’s een setje waren. Wist iedereen behalve ik en nog een paar anderen. Hing echt zo’n middelbareschoolsfeer in dat bedrijf, bah.
Omg dit heeft een manager van mij ook gedaan, hij ging onder werktijd vaak naar “de groothandel” maar in werkelijkheid ging hij gewoon thuis op de bank liggen. 
Ik kom er niet in 🥲
Access Denied
You don’t have permission to access "http://myprivacy.persgroep.net/?" on this server.
He wat stom. Als je op google intypt ‘trouw pedofilie artikel (of dossier)’ kun je het dan wel vinden? Het zit, voor zover ik kan zien, namelijk niet achter een betaalmuur dus je zou het moeten kunnen lezen.
Yes dan wel! Heb het idee alsof ik het verhaal van Eva eerder gehoord heb bij een interview of iets, misschien op tv. Thanks!
Volgensmij heeft zij haar verhaal al eens gedaan bij een podcast: Jurre’s date
Ik heb juist een keer het tegenovergestelde gedaan. Duits juist niet op mijn cv gezet en elders weggehaald omdat ik wist dat ze bij bedrijf X nu ook de Duitse markt gingen bedienen en ik de bui al voelde hangen. Ik had het goed ingeschat want ze hadden me graag ook daarvoor ingezet en uiteindelijk viel ik door de mand. Een collega kreeg een mailtje in het Duits en begreep een bepaalde zin niet en zonder erbij na te denken gaf ik antwoord. Uiteindelijk maar gezegd dat ik mijn Duits niet genoeg vond voor een baan. 
Ja precies! Daar heet ze Evi, zie ik.
Draag jij een petje in de sportschool?
- Ja, vaak
- Nee
- Ja, soms
- Ik kom niet in de sportschool
0 stemmers
Ik zie het nu steeds vaker, geloof dat ik een dress code gemist heb