Volgens mij heb je hier vroeger al eens antwoord op gegeven maar ik weet het antwoord niet meer:
Schreef jij ook wel eens rare/verkeerde namen op de bekers? Haha
Echt he, ik weet niet wat het is maar nog nooit zoveel juice en drama gehoord/meegemaakt als in de paar jaar die ik in de horeca heb gewerkt.
Ik zou dat echt bij iedereen doen, gewoon om te irriteren
Ik vond vakkenvullen best wel leuk. Werd helemaal gelukkig als alles zo netjes stond
Ja, maar niet expres! Mensen denken dat altijd maar het is gewoon lastig soms en er is veel achtergrond geluid, mensen die mompelen, aparte namen en bovendien reageerde veel mensen alsof ik hun pincode vroeg en dan wilde ik het niet nog een keer vragen omdat ik het niet goed verstond. Dus meestal schreef ik gewoon op wat ik dacht te horen, wat soms fout was. Ik deed dit werk ook in Engeland dus ik hoorde ook heel veel buitenlandse namen (ook grieks, pools, indiaas)
Ik had zelf een keer een black-out en vergat hoe je Ian schreef 🥲
Ja dat kan ik goed begrijpen!
Haha ben wel benieuwd hoe je Ian schreef. Dat lijkt trouwens ook weer op Ewan, Ewen, Euan.
Het lijkt me trouwens echt een nachtmerrie om in Ierland voor de Starbucks te werken
Ik werkte vroeger in een winkel waar je niet óf vakkenvuller óf caissière was, maar allebei. Vond die afwisseling erg fijn
Ik kreeg laatst een berichtje van een collega; of ik Naraja terug wilde bellen. De betreffende persoon heet ‘gewoon’ Mireille dus de collega die mij dit stuurde is het ongetwijfeld met jou eens
Bij de ah op de brood afdeling. Tijd ging super snel, wel hard werken. En altijd lekker kunnen snacken. Toen ik 20 was en op zondag of feestdag werkte verdiende je echt heel goed.
Ik vond vooral Schotten een nachtmerrie, ik kon ze niet goed verstaan.
Ik had Ian geschreven als Eyan ik wist wel dat het fout was maar ik wist het gewoon echt ff niet meer, zo erg!
Broodafdeling vond ik ook een van mijn leukste bijbaantjes. 's Ochtends lekker ouwehoeren voor de winkel open was en vreten van de kaasstengels die gebroken waren. En als je doordeweeks moest werken had je de vaste medewerkers die de tea spillden over alles en iedereen
Ik heb jaren in de lokale snackbar gewerkt met heel veel plezier, dus zou het zo weer doen! En met goede afzuiging ruik je nooit naar frituur (wij gingen regelmatig direct stappen na werk en niemand kon dan aan ons ruiken dat we gewerkt hadden).
Haha ja het lijkt me echt onmogelijk als je Ierse namen zoals Niamh (Neev) Siobhan (Shivawn) of Aoife (Efa) krijgt. Dat zul je vast ook wel gehad hebben trouwens
Er is ook een stukje over dit soort namen op Starbucks bekers zie ik haha
Prachtige namen wel.
Ik heet zelf trouwens ook meestal Mary bij de Starbucks voor het gemak haha
Ik had laatst een limburgse meneer aan de telefoon en ik vroeg zijn achternaam en ik verstond iets dat klonk als Wojotififi. Dus ik vroeg eerst nog een keer hoe zegt u? Wooojuuffii leek het toen op. Toen vroeg ik maar of hij het kon spellen en hij vet geirriteerd w o l f echt ik had het er niet uit gehaald het klonk alsof hij 6 lettergrepen zei.
Prachtige namen ook in de comments
Ben jij Iers?
Ik heb bediening in een restaurant gestemd, omdat ik dat nu ook doe en erg leuk vindt. (Afgezien van de moeilijke gasten soms)
Verder lijkt me achter de bar in een kroeg ook leuk, lekker biertjes tappen.
Doet me denken aan deze
Dit is geen screenshot van mij, overal op t internet te vinden en waarschijnlijk fake
Wij hadden een keer bij een restaurant gereserveerd en daar stond mijn man in het systeem als batman.
Haha omg dan ga je toch helemaal stuk van binnen als docent zijnde.