Stel je persoonlijke vraag #29

Ik ga voor bestemmingen waarbij de auto of trein een logisch alternatief is niet meer vliegen. Hoop dat ze de treinverbindingen binnen Europe gaan verbeteren zodat het makkelijker wordt om naar Italië, Scandinavië enzo te gaan zonder dat je daar 2+ dagen mee kwijt bent

6 likes

Ik zou echt zo graag minder willen vliegen, maar 90% van mijn familie woont buiten Europa (echt alle kanten op, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Azië, Afrika), dus als ik dan moet kiezen tussen mijn familie wel of niet kunnen bezoeken, stap ik toch maar (met een beetje schaamte) twee keer per jaar op het vliegtuig als het kan. Tijd voor een grote intercontinentale treinverbinding, dan ga ik met liefde met de trein. :sweat_smile::joy: (wel echt een droom dit omg, dagenlang in de trein :heart:)

2 likes

Ik zou heel graag willen stoppen met vliegen, maar ik wil mijn tijd blijven doorbrengen met mijn naasten in het buitenland en ik heb op dit moment het geld/de tijd helaas totaal niet om dat op een minder milieubelastende manier te doen. Hartstikke krom hoe vliegen de allermakkelijkste en goedkoopste manier is om ook binnen Europa te reizen.

1 like

Hahaha ik weet waar jij zat :eyes:

1 like

Stel je wil er een kort weekje tussenuit met de auto. Je vertrekt op zaterdag en rijdt op vrijdag terug. Hoe lang wil je maximaal rijden? Jij bent de enige die rijdt.

• 0-5 uur
  • 6-10 uur
  • 11-15 uur
  • 16-20 uur
  • Langer

0 stemmers

2 likes

Ik heb geen idee want heb geen rijbewijs maar zie dat mensen om me heen na 7 uur het wel gehad hebben

1 like

Ik heb weleens een weekend roadtrip gedaan waarbij ik in mijn eentje reed, maar achteraf had ik liever met z’n tweeën gereden. Had geen energie meer om 's avonds ergens naartoe te rijden en ik heb veel minder van de omgeving kunnen genieten omdat ik alleen maar op de weg moest letten.

1 like

Waar drink jij liever zo een glas van leeg?

• Kokoswater
  • Tomatensap

0 stemmers

Ik vind beide dus zooo nasty. Maar omdat ik van bounty en kokoskoek hou denken mensen ook van dat vieze sap.

En vind je 1 van deze ook lekker?

• Ja kokoswater
  • Ja tomatensap
  • Ja allebei
  • Nee allebei niet

0 stemmers

Ja alles wat vloeibaar kokos is omg, gatver de gatver. De eerste keer malibu ging dus ook rechtstreeks weer op de vloer, kon zelfs 1 slok niet binnenhouden zo smerig vond ik het. Maar kokoskoekjes, van een bepaalde bakker vind ik wel weer heel lekker. En bounty ook. Ik heb als kind wel eens uit zo’n kokosnoot gedronken maar ik herinner me niet dat ik dat zo smerig vond. Weet iemand of daar echt een sterke kokossmaak aan zit?

Haha leuk zo’n tomatensapvraag na alle opmerkingen over vliegen. Ik associeer tomatensap (met selleriezout) echt met vliegtuigen

• Ja ik ook
  • Nee ik niet
  • Ik wist niet eens van het bestaan van tomatensap af voordat ik de vorige berichten las

0 stemmers

1 like

Ik ontdekte dat als ik tijdens het eten opeens moest plassen, ik eerst nog moeite doe om mijn mond leeg te eten omdat ik niet kan gaan plassen terwijl er eten in mijn mond zit. Bang dat de vieze wcmoleculen via mijn neus bij het eten in mijn mond komen.
(Wtf? Ja echt :joy:)

Edit: ik zie dat tijdens de poll plaatsen de vraag weg was, huh? Haha, ik weet niet waar de rest op geantwoord heeft dus de vraag:

Kan jij met volle mond naar de wc?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja ik kan echt no way eten zodra ik een wc bril aanraak.

Als je moet kokhalzen krijg je dan ook traanogen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Toen ik bepaald kokossap kreeg, waar ik niet op voorbereid was en ik een grote slok nam. Omg ik kokhalzde tot aan tranen toe. Het was bij mn ex en gelukkig in de keuken van zn ouders dus niet in de woonkamer.

Ja sorry, was heel onduidelijk want de vraag was weg toen ik de poll er goed in wilde zetten, haha. Nu staat hij juist!

Ja oké, iedereen maakt poll fouten. Ook ik. Maar gatverdamme zou echt niet op een wc kunnen eten.
Ook nooit gedaan. Anoniem:

Heb je wel eens op een wc gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kokoswater is fucking lekker uit een verse kokosnoot. toen ik klein was (8 ofzo) proefde ik dat voor het eerst in Mexico. Kokosvlees en kokoswater uit een verse kokosnoot. Wat een teleurstelling toen ik daarna in Nederland kokoswater wilde drinken.

3 likes

Haha volgens mijn moeder heb ik dat in Brazilië gehad en moet ik niet zeuren dat ik het zo smerig vind. Maarja ik kan me het niet herinneren. Je ziet het tegenwoordig alleen in expeditie Robinson lol. En dan denk ik aan die kokossapsmaak met drap.

1 like

Ja ik ben dat ook wel benieuwd naar, want kan dat echt alleen maar van Amerikaanse films en vind het er altijd heel zielig uitzien.

image

5 likes

Ja ik ook! Ik denk, wat vreselijk als bijvoorbeeld iemand gepest wordt, maar er is toch echt altijd toch wel ergens een ander plekje? Ik vind dat ook echt heel zielig.

1 like

ik at op de middelbare een jaar op de wc… ik was koos vriendloos en er was dan niet echt een andere plek om te zitten. Je mocht in de pauze alleen in de kantine of bij de wc’s zijn. Op andere plekken werd je weggestuurd (gangen, lokalen etc.).

8 likes