Stel je persoonlijke vraag #29

Ja lekker dit
Duits is wel een goede look joh, oh Gunther wat doet u nuuuu

Of qua kapsel een beetje opskeer en dan wat bovenop zit naar voren gekamd haar dat het bijna een pony is. Allemaal heel hipster, i know ik walg ook van mezelf
Alleen mn mattenobsessie gaat jaren terug (wil ik heel graag vermelden) maar verder ben ik totaal geïnfluenced door mensen die te cool zijn voor de Berghain.

Wel irritant om over geilmakende kapsels te praten vlak voor mn ovulatie na 505 dagen geen seks of flirten in een club :angry: :angry:

6 likes

Jou is het vergeven, jij komt uit DE mattenstad van Nederland :rofl:

1 like

Er is zelfs een boek sinds kort!! :green_heart::yellow_heart:

1 like

Zoiets?

Edit: voor de geïnteresseerden; Flip van der Kuil / Barrie Butsers.

11 likes

:heart_eyes:

2 likes

Ik heb twee jaar lang (ong 100 diensten) buiten gewerkt en je went daar aan. Plus je kan je er prima op kleden. En lekker beweging. Niks mis mee

2 likes

Ohja ik heb ff gegoogled, wat fantastisch! De Matlas

3 likes

lQuxHnctLcGBHgLlBd

1 like

Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is :sweat_smile: mijn hemel.
Ik bedoel dat als alle banen exact gelijk betaald zouden worden ( want daar ging de vraag over) ik dus niet voor een zware buitenbaan op een steiger zou gaan.
Dan zou ik dus inderdaad voor dat zelfde salaris lekker binnen blijven zitten.

Dat is echt letterlijk het enige wat ik er mee bedoel.

ff op het matje roepen 80s stijl.

Er wordt momenteel heel wat afgemat.

1 like

Ik vind zwart heel chique maar het zal wel een hel zijn om schoon te maken en je zult er alles wel op zien, dus ik zou uiteindelijk wit kiezen.

1 like

Wat heb je liever?

  • Jij een mat
  • Je vriend een ZZ-topbaard

0 stemmers

Heb jij al zin in de herfst?

  • Ja
  • Nee
  • De ene dag wel de andere dag niet
  • geen idee

0 stemmers

2 likes

Nee ik vind een snor in combinatie met een baard (zoals je plaatje) meer gewoon een baard (want als je dat zonder snor hebt is het weer een heel andere stijl haha (Chriet Titulaer anyone :laughing:). Ik doel dan meer op dat plaatje van @anon50301661 met die man met die krul op z’n voorhoofd :heart_eyes: (dus dat de snor duidelijk langer is, met een kale kin of heel korte stoppels).

2 likes

Nou het voelt nu al als herfst

14 likes

Dit ben ik nu al

14 likes

Nouja je zegt lijkt me precies nul lol aan. Misschien nam ik je dan te serieus

Jeroom Snelders is hot met/door snor!
Verder denk ik vooral why? als ik iemand ermee zie lopen.

1 like

Hahah ik ook. Kan niet wachten tot mijn eerste pumpkin spice latte :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Wij hrbben een witte keuken (met houten vloer ook) en het is echt niet zo moeilijk om schoon te houden! Komt ook omdat het materiaal erg makkelijk afveegbaar is

1 like

Ik vind zwarte keukens zo standaard op dit moment, niveau visgraatvloer.

8 likes