Stel je persoonlijke vraag #29

Nee geen fietsenrekfetish

Gers , Rotterdams dialect voor gaaf, in, geweldig. Gras (term), grasachtige begroeiing (verouderd)

1 like

Ik heb dit dus per ongeluk gedaan, ik heb bepaalde taaldiploma’s die ik op mijn cv heb staan. Tijdens de sollicitatie vroegen ze wel of ik stukjes tekst kon vertalen en ik dacht dat het van vreemde taal naar NL was dus ja dat lukt wel. Maar toen bleek het andersom te zijn en viel ik gigantisch door de mand. Het erge is alleen dat een collega me een tijdje terug weer mailde met hĂ© wil je dit nog even vertalen van NL naar vreemde taal? En ik nu dus ook niet meer durf te zeggen van ehm lijkt me niet zo’n goed idee. Dus moet nog even zien hoe ik me hier doorheen ga bluffen. Ohja, die taaldiploma’s heb ik inmiddels van mijn cv gehaald haha, never again.

2 likes

Ik zeg dit wel vaak op een positieve manier als m’n vriend z’n eigen kookkunsten weer eens zit te downgraden. Dan is hij erg kritisch en zeg ik dat het toch prima is. En dat bedoel ik positief. Maar in vergelijking is ‘goed’ wel beter.

1 like

Heerlie

3 likes

Deze zin heeft erg “You wouldn’t download a car”-vibes

5 likes

Ik vind prima wel positiever dan medium klinken, maar ik zou iets wat ik “prima” vind ook geen tweede keer bestellen maar uit beleefdheid zou ik wel 'oja prima bedankt" zeggen :sweat_smile:

1 like

Valt voor m’n gevoel in dezelfde categorie als “heb je zin om af te spreken?”
"Ja hoor"

Ok dan niet hoor :roll_eyes:

19 likes

Laat ff weten wat dat mannenforum vindt :joy:

1 like

Ik ben ook zo gevoelig voor dit soort dingen haha. Die ‘hoor’ ergens achter of prima of m.i. het meest passief agressief: :wink:

1 like

M’n schoonvader typt dan: leuk

Dan denk ik dat ie supercynisch is en het onwijs kut vindt :joy:

8 likes

Was jij al bekend met het oude fenomeen bermtoerisme?

Bermtoerisme of bermrecreatie was een fenomeen dat groeide met de toenemende automobiliteit vanaf vroeg in de 20ste eeuw en later na de Tweede Wereldoorlog. Mensen parkeerden hun auto, motor- of bromfiets langs de weg en gingen dan met het hele gezin picknicken in de berm en kijken naar het voorbijrijdende verkeer.

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Speelde jij vroeger ook A2 racer?

• ja
  • nee
  • wat???
  • geen idee

0 stemmers

Altijd via mijn werk, kon dan binnen een paar uur en als je die dag moest werken ook nog sneltest.

En grachtenracer uiteraard

3 likes

Je doet je naam geen eer aan.

Excuses, soms heb ik een helder moment

1 like

1 like

Nooit via de ggd, wel een stuk of 6 keer een pcr test op mijn werk.

Het is normalitĂšr, met de klemtoon op ma en een e als in pet dus.

Wauw dit zou een topaflevering van Frank Visser kunnen worden

2 likes

Ik word er gewoon woedend van na dit gelezen te hebben. Een man die gewoon geniet van zijn oude dag en waarvan de tuin nu ook naar de tyfus is geholpen om hem weg te pesten.

Je zou je toch kapot schamen als dit familie van je is.

Je zou bijna hopen dat er een bedreigde diersoort gevonden wordt op die camping en de familie hun werkzaamheden erbij neer moeten leggen.

15 likes