- Volledig gevaccineerd
- Deels gevaccineerd
- Nog niet gevaccineerd, afspraak staat wel
- Ik ben anti corona vaccin. ā> Waarom wil jij niet?
0 stemmers
0 stemmers
Dank je wel! Ga denk ik inderdaad op LinkedIn zetten bij opleidingen dat ik mijn master heb maar niet in de naam zelf.

Oh dit vind ik ook zo een struggle
Ik ben begin juli afgestudeerd en heb nu een tijdelijke baan bij de overheid waarbij is persoonsgegevens moest invullen. Hierbij vroegen ze dus ook om titel, maar ik weet niet zo goed of het gericht was op gewoon mevrouw āā¦ā of dat ik daar dus Mr. moest neerzetten haha. Uiteindelijk het maar gewoon gehouden bij Mrs.
Op mijn sollicitatiebrieven/linkedin heb ik het verder niet gezet, geef al aan dat ik net afgestudeerd ben dus lijkt me onnodig.
Dit klinkt als het Groningse compliment āKon minderā
Haha ik snap die twijfel! Wel fijn en knap dat je zo snel al een baan hebt trouwens!
Nu nog deels maar over een paar uur kan ik mān stem aanpassen naar volledig 
Voor de moeders of zwangeren onder ons. Hoe oud was je toen je zwanger was van je (eerste) kind?
Ik had dit weekend een gesprek met vriendinnen erover en besefte dat ik altijd dacht dat ik op mijn huidige leeftijd al een kind zou hebben of zwanger zou zijn, maar uh ben daar nog helemaal niet mee bezig.
0 stemmers
Ik had een geriatrische zwangerschap.
Klinkt meteen zo heftig.
Op mijn 35e raakte ik zwanger en ik beviel toen ik net 36 was.
Wow ik wist niet dat het zo wordt genoemd! Nouja tegenwoordig veel geriatische zwangerschappen dus misschien verdwijnt dat woord ooit of heb je dat 5/10 jaar later dan nu.
Mondkapjes anno zomer 2021ā¦
0 stemmers
Naar een festival met vriendinnen. Op de campingā¦
0 stemmers
Ik slaap liever niet op een campingā¦
Wat?? Ik ben richting de 33 en weet geeneens of ik kinderen wil, laat staan kan krijgen. Tegen die tijd heet het dan wss post mortem bevalling.
Ja bizar hĆØ? De verloskundige zei ātja het is natuurlijk een geriatrische zwangerschap dus we houden je extra in de gatenā en ik zat zo
. Alsof ik boven de 50 was of zo.
En in het ziekenhuis is het ook meermaals benoemd.
Toch had ik niet willen ruilen. Mijn moeder kreeg haar eerste op haar 21e, toen was ik zelf nog een groot kind hoor. En dan zou ik nu een volwassen kind hebben. 
Ik vind eigenlijk dat iedereen op hun 21e nog een āgroot kindā is.
Ik vind het zo fijn als mensen, in dit geval jij, hier eerlijk over zijn. Kan me voorstellen dat dat op die leeftijd extra heftig is!
Verse/rauwe melk
0 stemmers
Wat vind je er van?
0 stemmers
Mwah, wel lekkerder dan melk uit pak.
Zouden ze al van die stukken hebben die je daar op kan klikken voor de maxicosi?