Stel je persoonlijke vraag #29

Ik kan echt niet dealen met het feit dat er dan aan de ene kant iets in gaat en aan de andere kant iets uit. :exploding_head: Plus wc-stank verpest de smaak van je eten.

Dat vind ik echt erg voor je, dat je dat een jaar hebt gegeten. Wat zal dat eenzaam hebben gevoeld. Ik hoop dat het later beter of gegaan en je er niet met teveel pijn op terugkijkt🧡

4 likes

Ik heb het wel echt andersom: ik kan niet eten als ik moet plassen. Vind dat heel ongemakkelijk voelen? Blaas moet helemaal leeg zijn voordat ik iets eet.

Kan jij iets eten terwijl je moet plassen?

• Ja, met gemak
  • Ja, maar wel ongemakkelijk
  • Nee

0 stemmers

Ja maar dat vind ik gewoon ongemakkelijk. Ik zat als kind dan altijd te wippen(dit klinkt echt verkeerd) en dan te eten. Dan wist mn moeder dat ik gewoon eerst moest plassen. Dat was altijd prima behalve bijvoorbeeld bij patat. Piste nog liever in mn broek dan . Nu als ik iets wil kijken, lege blaas. Anders kan ik niet lekker een film of serie kijken.

Lege blaas met film of serie kijken?

• Ja
  • Eh nog nooit bij stilgestaan/nog nooit last van gehad

0 stemmers

Ik probeer ook altijd voor het eten te plassen zodat ik gewoon relaxt ben maar het is geen routine ofzo dus dan voel ik soms tijdens het eten opeens die blaas drukken uit het niets. Echt een hekel aan! :sweat_smile:

2 likes

Als je anoniem gebeld wordt, hoe neem je dan op?

• Hallo met voornaam
  • Hallo met voornaam achternaam
  • Hallo
  • Hallo?
  • Niet
  • Anders

0 stemmers

1 like

99% van de tijd is het iemand van m’n werk, als dat niet zo zou zijn zou ik denk nooit opnemen

Alleen mijn naam. Dus “met Dommel”

9 likes

Alleen met hallo want als het weer eens een energiebedrijf is die zegt op zoek te zijn naar mevrouw spaarlamp, dan kan ik zeggen dat die is overleden. :slightly_smiling_face:

33 likes

Ik bijna altijd met hallo omdat het 9 van de 10x een of ander shady bedrijf is dat dan zegt uw website staat bij ons geregistreerd, die hang ik tegenwoordig ook gewoon op nadat ze zeggen wie ze zijn.

3 likes

Hoeveel gouden medailles komen er nog bij de aankomende dagen voor Nederland?
Ik ga uit van minstens 1 want ik doe keihard mijn best met LOA.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

Aantal medailles
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

1 like

Als je een titel hebt, gebruik je die dan wel eens omdat je denkt dat je dan sneller iets voor elkaar krijgt? Bijvoorbeeld mr. Wanneer je/iemand die je helpt een geschil hebt over een aankoop bijv. of dr. wanneer het om iets medisch gaat voor jezelf/een ander oid waarbij je titel eigenlijk niet van belang is

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, werkt het dan ook denk je?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik doe altijd peper door de tomatensap :laughing:

Ik werkte bij een bedrijf dat zaken ontwikkelde voor de medische wereld en die doktoren waren er goed in om hun functie(titel) te gebruiken om dingen te eisen. Of zeggen aan de telefoon: “'k heb gestudeerd.” Nou gefeliciteerd, het gros van de medewerkers eveneens.

8 likes

Ik zeg wel eens “trust me I’m an engineer.” :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar ook alleen als grapje, ik zou niet mijn ingenieurstitel voeren als ik de klantenservice van Ikea mail lol

5 likes

Haha ja ik vraag me altijd af of het nou echt werkt :joy: net als rechtenstudenten die dan aangeven dat ze jurist zijn of afgestudeerden die mr. Gebruiken terwijl ze niks meer met hun studie doen

hmm nou voor bepaalde werkgerelateerde dingen doe ik het wel en werkt het dus ook… maar daarbuiten vind ik het altijd genant. zelfs als ik bij een oud vrouwtje die gevallen is op staat sta, zeg ik niet echt tegen een ehbo’er dat ik het eigenlijk beter weet.

Ja werkgerelateerd snap ik wel en vind ik ook wel logisch, maar bedoelde eigenlijk gewoon in je privéleven

1 like

@Sensatie werkgerelateerde dingen wel, dan heb ik ook het idee dat ik serieuzer word genomen. Maar in privé nog nooit gedaan (ook nog nooit in me opgekomen overigens🤔)

1 like