Stel je persoonlijke vraag #29

Brrrr ja ik een soortgelijke ervaring. Op de Wolkenpas in Vietnam en het regende en die chauffeur reed veel te hard door al die haarspeldbochten. Toen slipte de auto en maakten we een paar draaien en stond de auto stil nét voor de afgrond. Omg het was zo eng, we zaten met zijn vieren in de auto (mijn vriend, een gids, chauffeur en ik) en iedereen was ook echt aan het gillen en die chauffeur hield zijn handen op zijn hoofd??? Anyway daarna heeft de gids een andere chauffeur gebeld want ik durfde die auto niet meer in.

12 likes

Ik ben ooit gezonken met een boot in een rivier waar ook krokodillen zwommen. Het zwemmen naar de kant was echt vreselijk eng. Dus ja voelt wel alsof dat ook anders had kunnen aflopen

19 likes

Ik ben met hondensleeën door het ijs gezakt terwijl het -30 was en iedereen aan de andere kant van het enorme meer stond. Ik kon mezelf na een tijdje net aan op het ijs hijsen, maar als dat niet was gelukt weet ik het niet hoe lang ik het vol had gehouden in dat water.

5 likes

Bekende crimineel.

1 like

Plus dat ze verkracht was en daar het kindje uit voort kwam + 16 jaar oud was bij eerste kind + zwanger van tweeling + lang in het ziekenhuis en dat “partner” toen namens haar gingen forummen.

1 like

Ieh wat naar! Klinkt een beetje als een opdracht uit een of ander computerspel.
Is iedereen er zonder kleerscheuren vanaf gekomen?

1 like

Lieke Martens!!

En Guido Weijers :nauseated_face:

1 like

Ja dat verbaast mij niets. Want ik zat ook ooit op een gedichten website (bestaat niet meer, maar was echt voor jongeren) en daar was ook een meisje die dat had gedaan. Inclusief dat ze was overleden en haar ouders (of vriend) kwam dat toen posten. Was echt vreselijk. Veel waren helemaal verdrietig en misten haar.

Een paar weken later bleek dat er vanaf datzelfde ip adres nieuwe accounts werden aangemaakt en dat de beheerders twijfelde of het wel echt was. Een tijd later kwam idd een bericht van haar dat alles nep was. Dat zorgde toen ook weer voor heel veel boze en verdrietige berichten. En het besef dat iedereen zich anders kan voordoen op het internet.

1 like

Schrijf je wel eens?

  • Ja, verhalen
  • Ja, gedichten
  • Ja, hele boekwerken
  • Ja, meerdere dingen
  • Nee, maar het lijkt me wel leuk
  • Nee, en dat wil ik ook niet

0 stemmers

Ik weet eigenlijk niet of hier een topic voor is? Ik zou best wat dingen willen schrijven, en het lijkt me ook leuk om dingen van anderen te lezen!

Ik schrijf voor mijn werk, maar bedoel je dat ook?

Als het gedichten, verhalen of boeken zijn ja! Maar geen artikelen of blogs.

1 like

Een zanger(die de meeste hier wel kennen) en iemand die in veel reclames zit maar ik betwijfel of iemand weet hoe ze heet. Maar zie haar hoofd de laatste tijd overal.

Ja! Gelukkig geen beesten gezien. Had echt het gevoel alsof ik ieder moment naar beneden getrokken zou worden omg :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik schrijf elke dag ellenlange to-dolijsten.

12 likes

Claudiaan toch?

Oja daar staat me nog vaag iets van bij. Maar hoezo ze dat vermoedde weet ik niet meer?

Ooh dat weet ik ook nog. Volgens mij las ik toen nog mee of net lid.
Was toen zoiets van moet ik het aan de collega vragen

Haha omdat hij homo was en er ziek uit zag :joy::joy:

9 likes

Hebben babies dan ook vaak Aids?

Is forenzen ook een risicofactor voor Aids?

11 likes

Haha wat een giller. Als dat al zo is heeft die guy natuurlijk expres gezegd dat ie idd aids heeft.

3 likes