Stel je persoonlijke vraag #29

En omdat hij ver van zn woonplaats af werkte

2 likes

Wat fijn voor hem, nu kan hij verhuizen en lekker dichtbij zn werk wonen. Haha ik ga ook stuk om geheime aidsleven, lijkt wel een titel voor een biografie ofzo.

2 likes

Hahaha @Soy.peor

46 likes

Ik zou het kijken!

2 likes

HQHQHQHAHAHQ ik was deze vergeten. Omg

4 likes

Omg heb je die toen gemaakt? Dat is echt geniaal.

2 likes

Jaa hahaha

4 likes

Wel mensen die op dezelfde middelbare school hebben gezeten (oa Chantal Janzen en Geert Wilders :disappointed:) maar geen mensen waarmee ik tegelijkertijd op school zat.

Hahahah en toen ze erachter kwam dat die guy aids had postte ze ook nog iets van dat ze ā€œtrots was op haar verpleegkundig radartjeā€:joy::joy::joy:

10 likes

HĆ© leuk, dan kom je bij mij uit de buurt!

2 likes

Kan er ook maar 1 zijn :joy::joy: onze paintqueen

2 likes

Ik schrijf nooit, nooit gedaan ook, maar het enige dat me echt leuk lijkt is om ooit eens een prentenboek te maken. Ook alleen maar omdat ik die zelf als kind zo leuk vond (ik heb mijn eigen prentenboeken ook nog steeds). Mijn vriend kan heel goed tekenen dus ik zou dan alleen een kort verhaal hoeven bedenken.

Dit zou dan natuurlijk heel leuk zijn voor een toekomstig kind maar die willen we niet, dus denk niet dat dat ooit gaat gebeuren :joy:

4 likes

Ah dat is echt superleuk!

2 likes

Dit herinner ik me ookā€¦ noemde zij haar forumvriendinnen ā€œde suikersā€?

Heb jij forumvriendinnen?

  • Ja en mensen weten dat ook
  • Ja maar niemand weet het
  • Nee
  • Het is gecompliceerd

0 stemmers

Wat is er gecompliceerd aan @anon50301661? Weten degenen die het betreft zelf nog niet dat jij vriendinnen met ze bent?

4 likes

Lekker duidelijke poll @Zemraluani!

Maar alsnog wil ik weten wat het gecompliceerd maakt voor mensen.

1 like

Sorry baas

Vorm jij een forumvriendengroep

  • Ja metā€¦
  • Nee

0 stemmers

Yep, Afrojack. Was toen nog heel beginnend DJ en wij lachten hem op vakantie een beetje uit toen die zei heel beroemd te gaan worden (zo gemeen). En kijk nu :sweat_smile:

6 likes

Knap lullig als je nu ā€˜jaā€™ stemt en degene met wie je vrienden denkt te zijn dan ā€˜neeā€™ stemt.

19 likes