Stel je persoonlijke vraag #29

Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik hem voor het laatst aan de lader heb gezet… :sweat_smile: Gaat dus heerlijk lang mee (Sonicare).

6 likes

Een kleurenblindheid testje. Welke woorden kun je lezen?

• 1 Tree
  • 2 Eat
  • 3 Boot
  • 4 Sweet
  • 5 Park
  • 6 Love
  • 7 Hat
  • 8 Bead

0 stemmers

2 likes

Eens in de 2-3 weken volgens mij (Misschien zelfs langer). Poets er alleen ‘s avonds mee heb heb de IO Oral B.

2 likes

Wat betekent het als je het woord van nummer 6 (Love) niet ziet staan?

3 likes

Dat is toch niet nodig? Zonde van de stroom.
Ik ben trouwens ook altijd bang voor brand dus laat hem alleen op als ik thuis ben en overdag. En ik vergeet het vaak dus heb vaak dagen met handmatig poetsen ertussen.

1 like

Dan sterf je binnen 7 dagen

60 likes

Omg dit doet me opeens zo denken aan zo’n stom filmpje oid wat echt jaren geleden (ik denk serieus 10-15 jaar geleden wel) rondging. Dat was dan zogenaamd ook een kleurenblindtest oid, en als je dan met je hoofd bijna in je scherm zat om goed te kijken kwam er opeens zo’n eng hoofd in beeld met een hele harde gil/schreeuw ofzo, echt heel naar. Nog nooit zo geschrokken volgens mij :cry:

30 likes

Dat je een klein beetje kleurenblind bent

1 like

Eindelijk een uitweg

3 likes

Of je gelooft gewoon niet in de liefde.

2 likes

Nou verkijk je er niet op hoor, ruim 3 watt in een jaar dus als je 4 euro wil besparen is dit je kans

11 likes

Ik had dit met zo’n filmpje van een auto die je moest volgen ofzo, ik was 10 en schrok me te pletter

6 likes

Blegh ja die ging zo achter de bosjes en toen BAM. Weet ik ook nog precies…

Shit… ik ben net gebeld en ik hoorde een kind iets fluisteren dat klonk als “seven days”?

6 likes

Die van mij hoeft maar om de 3/4 maanden aan de lader

@Nescio
Ik wilde ze, maar kreeg ze niet :sob: zelfs die bijkomstigheid had ik niet :joy:

3 likes

I SAW HER FACE

afbeelding

6 likes

Ze is echt postmortem aan het pijpen zie ik nu.

Died doing what she loved :two_hearts:

14 likes

Echt een mega Dick aan de stand van haar mond te zien

2 likes

He getver, ik wilde zo gaan slapen :fearful:

2 likes