Je vergeet een optie.
‘S nachts plas je in een plasemmer
Klopt dit deden wij ook! Anders moesten mijn ouders snachts naar t toiletgebouw met ons. Ze gingen er zelf ook op trouwens, was prima te doen.
Wij hebben hem ook nog mee op de camping. Mijn dochter ziet het snachts inderdaad niet zitten om alleen naar de toiletten te gaan.
En je ziet meer mensen met die emmertjes lopen
Ik hoef gelukkig nooit snachts te plassen.
Oh haha dan mis ik iets in mijn leven. Of een pan à la @propje
edit: moet 's nachts dus bijna altijd 1 keer plassen, dus ook als ik in een tent slaap. Zo’n emmer lijkt me wel veel herrie maken trouwens dus misschien houd ik het toch maar bij plassen in het gras. Vind dat best fijn eigenlijk, alleen jammer dat je helemaal je schoenen aan moet doen en zo
Eerste een wc papiertje erin doen dan klatert het minder
Ja als het op zie manier “een hobby” is dat alles er altijd voor moet wijken, dat ie elk vrij moment daarmee bezig is en dat je daardoor nooit iets anders kan doen, dat vind ik ook wel een vrij heftige manier van een hobby bedrijven. Meer een allesoverheersende obsessie dan op dat niveau lijkt geen enkele activiteit of interesse me erg aantrekkelijk.
Ik zie “hobby’s” over het algemeen gewoon als “dingen die ik heel leuk vind en graag doe” maar die ik niet per se de hele tijd hoef te doen en waarbij ik ook gewoon nog over andere dingen kan praten.
Ik vind dat er bij bepaalde hobbys ook een steriotype persoon zit. Een Jeroen zou bijv echt zon intense hobby hebben
Huh misschien mis ik iets maar wat heeft je moeder met jouw haar te maken?
Maar een computer is niks zonder menselijke input.
qua ligcomfort vind ik slapen in een tent inderdaad wel een beetje afzien maar de frisse buitenlucht doen wel heel veel goed!
Ik betrap mezelf er op dat ik bij iedere hobby heel laag stem, maar dat komt niet echt door de hobby zelf, maar meer door het type persoon dat ik me bij die hobby voorstel. En heel veel mensen zijn ook zo ontzettend serieus met hun hobby en dat vind ik echt cringe.
Ik heb een shirt en daar staat op “kind of outdoorsy” en dat vat het wel goed samen denk ik.
Ik ben wel het liefst buiten. Gisteren was een vrije dag hier en toen ben ik vroeg opgestaan, 2 uur gereden naar de bergen en daar een hike (haha) gedaan, een verlaten mijn bezocht en daarna zouden we thuis gaan kajakken alleen ging dat bedrijf dat ze verhuren jammer genoeg te vroeg dicht en zijn we gaan zwemmen in de zee.
Ik ga eigenlijk elk weekend wandelen/hiken. En hoe avontuurlijker hoe beter echt love over rotsen klimmen en rivieren oversteken enzo. Mijn droombaan is park ranger worden.
Maar ik houd dus niet van kamperen. Ik heb rugpijn dus ik slaap dan niet goed en ik wil het liefst gewoon douchen en op een matras liggen. Maar op zich lijkt kamperen in het bos (niet op een camping) me wel leuk dus ik wil het binnenkort wel proberen want mijn man heeft een tent enzo.
Ik ben wel echt een buitenmens, maar ik hanteer mss een andere definitie dan sommigen. Ik ben fysiek veel buiten, haat binnen heel de dag vegeteren, MAAR je komt mij eerder tegen buiten op een terras dan met een backpack om, rol onder de arm op zoek naar een struik.
Ja dat herken ik wel. Maar ja de posbank (of welk NL natuurgebied dan ook) kan ook echt niet concurreren met natuur zoals je in Noorwegen bijvoorbeeld vindt, dat is dan toch een beetje alsof je naar McDonald’s gaat terwijl je eigenlijk een zeven gangen diner in een restaurant met ster wilt hebben.
Wat doen mensen die geen hobby hebben in hun vrije tijd? Zijn die allemaal heel sociaal, dat ze heel veel mensen zien ofzo?
Nee. Je kan toch zoveel dingen doen zonder dat het een hobby is?
Ja dat is ook wel waar ja!
Heel veel Netflixen en forummen
Ben altijd jaloers op mensen met een hobby. Ik heb interesses met momenten dat ik helemaal geobsedeerd ben en dan na een een paar weken ben ik er helemaal klaar mee.
Een lash lift
- Ja, super handig en mooi
- Nee, zonde geld
- Nee, ik heb een allergische reactie gehad o.i.d
0 stemmers