Huh misschien mis ik iets maar wat heeft je moeder met jouw haar te maken?
Maar een computer is niks zonder menselijke input.
qua ligcomfort vind ik slapen in een tent inderdaad wel een beetje afzien maar de frisse buitenlucht doen wel heel veel goed!
Ik betrap mezelf er op dat ik bij iedere hobby heel laag stem, maar dat komt niet echt door de hobby zelf, maar meer door het type persoon dat ik me bij die hobby voorstel. En heel veel mensen zijn ook zo ontzettend serieus met hun hobby en dat vind ik echt cringe.
Ik heb een shirt en daar staat op âkind of outdoorsyâ en dat vat het wel goed samen denk ik.
Ik ben wel het liefst buiten. Gisteren was een vrije dag hier en toen ben ik vroeg opgestaan, 2 uur gereden naar de bergen en daar een hike (haha) gedaan, een verlaten mijn bezocht en daarna zouden we thuis gaan kajakken alleen ging dat bedrijf dat ze verhuren jammer genoeg te vroeg dicht en zijn we gaan zwemmen in de zee.
Ik ga eigenlijk elk weekend wandelen/hiken. En hoe avontuurlijker hoe beter echt love over rotsen klimmen en rivieren oversteken enzo. Mijn droombaan is park ranger worden.
Maar ik houd dus niet van kamperen. Ik heb rugpijn dus ik slaap dan niet goed en ik wil het liefst gewoon douchen en op een matras liggen. Maar op zich lijkt kamperen in het bos (niet op een camping) me wel leuk dus ik wil het binnenkort wel proberen want mijn man heeft een tent enzo.
Ik ben wel echt een buitenmens, maar ik hanteer mss een andere definitie dan sommigen. Ik ben fysiek veel buiten, haat binnen heel de dag vegeteren, MAAR je komt mij eerder tegen buiten op een terras dan met een backpack om, rol onder de arm op zoek naar een struik.
Ja dat herken ik wel. Maar ja de posbank (of welk NL natuurgebied dan ook) kan ook echt niet concurreren met natuur zoals je in Noorwegen bijvoorbeeld vindt, dat is dan toch een beetje alsof je naar McDonaldâs gaat terwijl je eigenlijk een zeven gangen diner in een restaurant met ster wilt hebben.
Wat doen mensen die geen hobby hebben in hun vrije tijd? Zijn die allemaal heel sociaal, dat ze heel veel mensen zien ofzo?
Nee. Je kan toch zoveel dingen doen zonder dat het een hobby is?
Ja dat is ook wel waar ja!
Heel veel Netflixen en forummen 
Ben altijd jaloers op mensen met een hobby. Ik heb interesses met momenten dat ik helemaal geobsedeerd ben en dan na een een paar weken ben ik er helemaal klaar mee.
Een lash lift
- Ja, super handig en mooi
- Nee, zonde geld
- Nee, ik heb een allergische reactie gehad o.i.d
0 stemmers
Super handig en mooi mits het voor een redelijke prijs wordt aangeboden. Ik heb het ooit weleens voor 30 of 35 euro laten doen, dat vind ik nog wel oke. Ik hier in de buurt nu alleen nog maar salons vinden die het voor 45 / 50 euro laten doen. Voor de tijd dat het blijft zitten vind ik dat te veel geld.
Hoe lang bleef het bij jou zitten? Ik heb er toevallig gister mijn 1e afspraak voor geboekt. Heb het zo gepland, als het 8 weken blijft zitten is dat net tot na mijn vakantie. Maar mijn wimpers kennende lukt dat vast niet. Is 6 weken wel een beetje realistisch?
Ik ga geloof ik 47.50 betalen. Kon ook niks goedkoper vinden. Ja 1 salon voor 35, maar die kunnen niet op de data die voor mij een optie zijn
Oh dat weet ik niet meer helemaal, is al een hele tijd geleden. Ik geloof dat het heel erg afhangt van hoe snel je wimpers zichzelf vervangen. Dus op een gegeven moment heb je ook dat de helft van je wimpers krult, en de andere helft weer recht vooruit staat.
Volgens mij was het bij mij iets van 3 weken echt mooi, daarna moest ik toch weer met de wimperkrultang aan de gang als ik ze een beetje netjes wilde hebben. Misschien heb jij meer mazzel, maar na zes weken is sowieso al een deel van je wimpers vervangen door nieuwe wimpers.
Ik vond het bij mij echt heel lelijk. Rare knik en rommelig. Bleef ook maar 3 weken zitten, maar daar was ik wel blij om achteraf.
8 weken is wel heel optimistisch hoor, ik vind dat het 4 weken echt mooi krult en daarna zakt het langzaam uit, gemiddeld blijft het 6-8 weken zichtbaar. Ik zou er in jouw geval op rekenen dat het tijdens je vakantie al een stuk is uitgezakt, zo niet helemaal.
Ja er staat overal 6-8 weken natuurlijk, dus 8 lijkt me voor mij ook niet realistisch. Maar ik wil het ook weer voor een bepaalde datum hebben haha en dat lukt nu precies. Ik zie het allemaal wel, hoop dat ik er iig wel tevreden mee ben zolang het wel zichtbaar is. En aan de reacties te lezen ga ik het daarna wrs niet meer doen