Ik bied deze behandeling aan ja! Vind zelf 8 weken ook wel optimistisch, maar als het goed gebeurt blijft het zeker wel 6 weken zitten. Is wel altijd lastig te zeggen, omdat je niet weet hoe een klant ermee omgaat. Blijf je mascara gebruiken of huidproducten/make-upremover met veel olie kan het sneller uitzakken. Als je stugge, dikke wimpers hebt zal het ook sneller uitzakken en natuurlijk vernieuwen je wimpers zich ook om de zoveel tijd, bij de een gebeurt dat sneller dan bij de ander.
Ik heb het nu 2 weken geleden bij mezelf gedaan (echt niet aan te raden als je geen cursus oid hebt gevolgd trouwens), omdat ik zelf wil ondervinden hoe lang het blijft zitten. Dat komt ook geloofwaardiger over voor de klant.
Mijne zitten nu in ieder geval nog perfect en ben er super blij mee. (ik wil best een foto sturen in PB voor wie geïnteresseerd is)
Zorg wel echt dat je een goede salon vindt, goedkoop kan ook duurkoop zijn en sommige salons werken gewoon met producten van Ali. Goede producten zijn echt duur namelijk. Als je twijfelt zou je ernaar kunnen vragen, een eerlijke salon zal best willen vertellen met welke producten ze werken!
Ik snap ook echt niet hoe ik dacht dat dat goed zou gaan om met een grote pot verf die ik losjes vasthield achterop mijn fiets half Amsterdam door te gaan fietsen.

ben net zo’n zure kantoormeit als de rest zich hier altijd noemt haha.