Als ik onderweg ben naar werk (na 22:00) scheur ik dus de meeste andere auto’s voorbij (gewoon 130), maar het zijn dus geen formuleren die ten alle tijden 100 rijden haha
50/50 ongeveer zou ik zeggen. Ik werk dan wel in een vakgebied waar je sowieso de ergere gevallen krijgt.
Mijn vakgebied is parodontologie en je hebt allemaal verschillende oorzaken waarom het verwaarloosd zou kunnen zijn.
Angst voor de tandarts, angst voor verdoving, onwetendheid. En gewoon gezondheids problemen waardoor (eerder) tandvlees problemen ontstaan.
Ja dat was het advies van mijn tandarts inderdaad. Ik vind deze volgorde zelf het fijnst ook maar het lijkt erop dat ze allemaal wat anders zeggen 
Maar het is ook een hele lastige taal.
Nee geen troll!
In egf tijd ben ik naar zo’n hele grote meeting geweest en een paar kleine en er was toen ook een Facebook groep waar heel actief gepost werd. Met een paar meiden klikte het toen heel goed en daar sprak ik toen regelmatig mee af.
Alleen zijn we toen een paar dagen naar Berlijn geweest en daar hebben we helaas ruzie gehad. En toen is de vriendschap verbroken. Ook had iemand op het forum een foto van ons gepost en daar iets gemeens bij gezegd dat was best wel naar.
Ik had toen een tijdje niet meer gepost op egf. Later gingen we trouwe s online gewoon weer vriendschappelijk met elkaar om en ik spreek sommige af en toe. Maar ik vond het toen eerlijk gezegd best pijnlijk dus ik zou niet zo snel weer forum vriendinnen willen 
Haha meteen West-Vlaming worden bij een bezoekje klinkt wel heel drastisch 
Hangt van de persoon af, maar ik durf wel te beweren dat vrouwen over het algemeen een stuk beter met hun emoties om weten te gaan. Ik geloof best dat mannen net zo rationeel/rationeler zijn dan vrouwen, maar ook dat ze veel sneller overweldigd worden door hun emoties.
Op vakantie heb je wel extra stress en we hadden andere verwachtingen van zowel de vakantie als van elkaar/de vriendschap. Kan gebeuren 
Nee, ik vind dat een corona-ontkenner dat maar moet doen. Corona is toch maar een griepje? 🥲
Ik zou uberhaubt niet 110 jongeren in mn buurt willen hebben.
Ik moet hiertussen kiezen en twijfel omdat ik twijfel over het gemak van 1 min. lopen tegenover 15 min fietsen. En ik vind het niet fijn om in het donker/in de avond over een industrieterrein te moeten fietsen. Wat zouden jullie kiezen?
- Sportschool die letterlijk 1 min. lopen is maar niet helemaal het aanbod heeft dat je zoekt + ook niet zo veel lessen op een dag heeft.
- Sportschool die 15 min. fietsen is en je moet daarbij over een industrieterrein. Aanbod en hoeveelheid lessen is top.
0 stemmers
Lekker met m’n autistengang naar de Efteling (ooit!)
@Hippe_kikker @Sedana @Kees @HenkdeMol @LastYoungRenegade en @Camper die op de tassen past 
Ik doe mee met op de tassen passen bij de Python
Stel je start bij een nieuwe rijschool. Is het dan ok om te vragen of je instructeur gevaccineerd is?
- Ja
- Nee, dat is privé
- Kan, maar zet wel een bepaalde toon
0 stemmers
Ik weet zeker dat ik duizend smoesjes zou verzinnen om niet naar de sportschool te gaan, als die op een kwartier fietsen zou zijn, ook nog eens op een route die ik onprettig vind en 's avonds liever niet neem. Wat sporten betreft is voor mij vaak de sleutel om het gewoon te doen zonder er te veel over na te denken, een minuutje lopen zou dat echt heel erg faciliteren! Tenzij de sportschool die verder weg ligt lessen heeft die je echt heel erg leuk vindt en sowieso niet zou willen missen, zou ik zelf dus zeker voor de nabije kiezen.
Hoezo is vacinnatie ineens prive. We doen dit toch om met zn alle beter tr worden.
Plus als het ineens een wappie blijkt te zijn rennen want daar wil je niet zoveel uur naast zitten.
Omdat er ook mensen zijn die geen vaccinatie mogen vanwege ziekte en ik kan me voorstellen dat niet iedereen zich er goed bij voelt om over zijn/haar ziekte te vertellen.
Sowieso een verbod, vind het ecjt mega raar dat zoveel mensen gewoon niet stilstaan bij de privacy van hun kind.
Sommige kinderen staan letterlijk vanaf hun geboorte op youtube, hoe naar moet dat wel niet zijn? En er geld aan verdienen vind ik echt onethisch
Denk op zich dat het niet erg is om wat foto’s op social media te plaatsen van je kind(eren). Zolang je maar zorgt dat je account privé is en alleen kennissen als volgers hebt. Uiteraard geen half blote foto’s plaatsen of prive dingen zoals huilen, poep- en plas, driftbuien etc. Een beetje rustig aan doet met de hoeveelheid. En uiteraard je kinds privacy niet verkoopt.
Ja denk dat sommige mensen denken van ik volg de mensen die ik wil volgen, zij volgen mij terug en dat zijn de enige mensen die die foto’s zien (bij een openbaar profiel) terwijl iedereen die foto’s gewoon kan vinden.
Denk ook wel dat heel veel mensen die foto’s online plaatsen van hun kinderen niet het idee hebben dat die kinderen dat later een probleem mee kunnen hebben. Sommige mensen hebben echt albums met honderden foto’s van hun kind op facebook, ik zou me daar op latere leeftijd toch wel raar over voelen denk ik