Stel je persoonlijke vraag #29

Ja klopt, die wilde ik er eerst ook nog bijzetten!

En deze

En Halle Berry als Jinx
Maar ik ben uiteindelijk maar gewoon gestopt haha

Edit: het was eigenlijk een experiment rondom de jurk uit Atonement. Blijkbaar is die ooit verkozen tot meest iconische filmjurk en ik was benieuwd of iemand hier dat ook zou vinden, want ik dacht niet veel mensen. Tot nu toe nog niemand inderdaad!

Edit 2: en ik was benieuwd of iemand met zoiets zou komen:

Summary

ook wel iconisch :joy:

12 likes

cinderella20152
Deze ook nog!

3 likes

Haha ja aan die twee dacht ik ook!

De spice girls had ik niet aan gedacht haha

@Crusti_Croc oh ik vind het wel een van de iconische filmjurken hoor, zeker van deze tijd. Maar de meest iconische, nee. Maar ik kan Keira Knightley ook wel waarderen

2 likes

Ja klopt! Elke dag stokeren/ragen helpt om je tandvlees gezond te houden :smiley:

Bloedend tandvlees wijst erop dat het ontstoken is. Een mondhygiënist is vrij te bezoeken zonder verwijzing. Ik kan het iedereen aanraden eens te gaan. Je krijgt dan persoonlijk advies hoe jij je gebit het beste kan onderhouden :nerd_face:

4 likes

Omg haha ik wil ze allebei slaan

1 like

Keira Knightley

• Leuk
  • Mweh
  • Stom

0 stemmers

Oh god ja dat acteren met dr kaak

2 likes

Die eerste doet die mond echt geweldig na

4 likes

Ehhhhhm???

7 likes

Nee ik heb geen ontstoken tandvlees. De laatste keer hebben ze nog foto’s gemaakt en zag er allemaal prima uit. De tandartsassistente zei toen dat ik moest flossen want zo’n stokertje past gewoon echttt niet. Misschien op een paar plekken.

Te toevallig!! Vooral omdat die filmserie alweer zo oud is alweer

3 likes

Love dat Nederland in 10 stukken is opgedeeld en ze het bij België gewoon bij Vlaanderen en Wallonië hebben gehouden. Al genoeg rivaliteit daar

7 likes

Whut?! Iconisch bedoel je. Big difference

1 like

Haha ja maar is toch random om nu ineens zo’n post te plaatsen. Ik vermoed een geïnspireerde mol

5 likes

Echt wel

Weten jullie welke forummer voor Netflix werkt?

• Ja
  • Nee
  • It’s me

0 stemmers

Die mondhygiënist, is dat echt een aparte praktijk of werkt die samen met een tandarts (soort assistent?).

Volgens mij bestaat dit beroep gewoon niet in België :o_o: ik ga allesinds nu met een tandenstoker aan de slag

2 likes

Ik zou het wel willen weten want dan kunnen we wat scoops krijgen over nieuw aanbod op Netflix enzo

5 likes

Je hebt meestal tandartsen, preventieassistenten en mondhygienisten bij elkaar in 1 praktijk.
1 keer per jaar tandarts, 1 keer per jaar preventieassistent en beide keren daarna naar de mondhygiënist. Zo gaat het bij ons als je een saai gebit hebt. Als je problemen hebt of kronen enzo ga je elke keer bij de tandarts volgens mij.

3 likes

Sowieso wint district 1 natuurlijk, de alom bekende provincie Zuid-Utrecht.

6 likes

Imitation is the sincerest form of flattery
Of zal ik een copyright claim indienen? :stuck_out_tongue:

2 likes