Stel je persoonlijke vraag #29

Die kun je niet neerzetten dus gewoon achterover gooien die hap. Goed idee voor in de horeca denk ik. :laughing:

Ik vind vaak hoe meer fancy het glas is, hoe lekkerder de wijn drinkt.

3 likes

Waar denk je het eerste aan , bij ‘meest iconische filmoutfit’?

0 stemmers

2 likes

Heb je wel eens gevraagd aan een taxichauffeur, of ging hij het zelf vertellen, welke beroemdheden hij vervoerd heeft?

• Nog nooit in taxi gezeten
  • Nee nooit gebeurd
  • Ja wel eens
  • Ja best vaak

0 stemmers

Heb het idee alsof taxichauffeurs dat graag vertellen?

Ohh deze vraag ga ik een x stellen als ik ooit weer eens in de taxi zit. Ik stel op de terugweg altijd 100 vragen aan de chauff, maar deze dus nog nooit gesteld :sweat_smile:

5 likes

Misschien zegt de poll vooral iets over ieders wijnsmaak. Ik drink meestal huismerk-merlot en dat hoort ook gewoon in zo’n ordinair bistroglas, maar ik zal het eens uittesten.

Hoe pak jij je koffer/rugtas in als je op vakantie gaat/nachtje weg oid?

• Alles gewoon los in de koffer op één hoop
  • Het merendeel stop ik in losse tasjes, enkele dingen los
  • Ik stop alles in aparte tasjes in m’n koffer
  • De helft stop ik in tasjes, de helft los in de koffer
  • Een paar dingen los in tasjes (bijv toilettas), de rest gewoon los in de koffer

0 stemmers

En als je thuiskomt

• Leef ik nog een week uit m’n koffer
  • Pak ik gelijk alles uit zet ik de was aan
  • Eerst ff acclimatiseren hoor, dan uitpakken en de rest

0 stemmers

Deze hoort er ook wel bij

14 likes

Haha mijn vriend was taxichauf en die vertelt dat ook nog wel eens. Maar nog liever over de keer dat hij een jongen die vluchtte zonder te betalen uit de bosjes geplukt heeft.

4 likes

Wat zou jij vanavond doen:

• 10 min met de auto en een glas wijn drinken
  • Halfuur fietsen en meer wijn kunnen drinken
  • Ik drink niet

0 stemmers

Deze zocht ik al tussen de antwoorden. Met de rode glitterschoentjes!

1 like

Ja klopt, die wilde ik er eerst ook nog bijzetten!

En deze

En Halle Berry als Jinx
Maar ik ben uiteindelijk maar gewoon gestopt haha

Edit: het was eigenlijk een experiment rondom de jurk uit Atonement. Blijkbaar is die ooit verkozen tot meest iconische filmjurk en ik was benieuwd of iemand hier dat ook zou vinden, want ik dacht niet veel mensen. Tot nu toe nog niemand inderdaad!

Edit 2: en ik was benieuwd of iemand met zoiets zou komen:

Summary

ook wel iconisch :joy:

12 likes

cinderella20152
Deze ook nog!

3 likes

Haha ja aan die twee dacht ik ook!

De spice girls had ik niet aan gedacht haha

@Crusti_Croc oh ik vind het wel een van de iconische filmjurken hoor, zeker van deze tijd. Maar de meest iconische, nee. Maar ik kan Keira Knightley ook wel waarderen

2 likes

Ja klopt! Elke dag stokeren/ragen helpt om je tandvlees gezond te houden :smiley:

Bloedend tandvlees wijst erop dat het ontstoken is. Een mondhygiënist is vrij te bezoeken zonder verwijzing. Ik kan het iedereen aanraden eens te gaan. Je krijgt dan persoonlijk advies hoe jij je gebit het beste kan onderhouden :nerd_face:

4 likes

Omg haha ik wil ze allebei slaan

1 like

Keira Knightley

• Leuk
  • Mweh
  • Stom

0 stemmers

Oh god ja dat acteren met dr kaak

2 likes

Die eerste doet die mond echt geweldig na

4 likes

Ehhhhhm???

7 likes

Nee ik heb geen ontstoken tandvlees. De laatste keer hebben ze nog foto’s gemaakt en zag er allemaal prima uit. De tandartsassistente zei toen dat ik moest flossen want zo’n stokertje past gewoon echttt niet. Misschien op een paar plekken.