Die kun je niet neerzetten dus gewoon achterover gooien die hap. Goed idee voor in de horeca denk ik. 
Ik vind vaak hoe meer fancy het glas is, hoe lekkerder de wijn drinkt.
Die kun je niet neerzetten dus gewoon achterover gooien die hap. Goed idee voor in de horeca denk ik. 
Ik vind vaak hoe meer fancy het glas is, hoe lekkerder de wijn drinkt.
Waar denk je het eerste aan , bij ‘meest iconische filmoutfit’?
0 stemmers
Heb je wel eens gevraagd aan een taxichauffeur, of ging hij het zelf vertellen, welke beroemdheden hij vervoerd heeft?
0 stemmers
Heb het idee alsof taxichauffeurs dat graag vertellen?
Ohh deze vraag ga ik een x stellen als ik ooit weer eens in de taxi zit. Ik stel op de terugweg altijd 100 vragen aan de chauff, maar deze dus nog nooit gesteld 
Misschien zegt de poll vooral iets over ieders wijnsmaak. Ik drink meestal huismerk-merlot en dat hoort ook gewoon in zo’n ordinair bistroglas, maar ik zal het eens uittesten.
Hoe pak jij je koffer/rugtas in als je op vakantie gaat/nachtje weg oid?
0 stemmers
En als je thuiskomt
0 stemmers
Haha mijn vriend was taxichauf en die vertelt dat ook nog wel eens. Maar nog liever over de keer dat hij een jongen die vluchtte zonder te betalen uit de bosjes geplukt heeft.
Wat zou jij vanavond doen:
0 stemmers
Deze zocht ik al tussen de antwoorden. Met de rode glitterschoentjes!
Ja klopt, die wilde ik er eerst ook nog bijzetten!
En deze
En Halle Berry als Jinx
Maar ik ben uiteindelijk maar gewoon gestopt haha
Edit: het was eigenlijk een experiment rondom de jurk uit Atonement. Blijkbaar is die ooit verkozen tot meest iconische filmjurk en ik was benieuwd of iemand hier dat ook zou vinden, want ik dacht niet veel mensen. Tot nu toe nog niemand inderdaad!
Edit 2: en ik was benieuwd of iemand met zoiets zou komen:

Deze ook nog!
Haha ja aan die twee dacht ik ook!
De spice girls had ik niet aan gedacht haha
@Crusti_Croc oh ik vind het wel een van de iconische filmjurken hoor, zeker van deze tijd. Maar de meest iconische, nee. Maar ik kan Keira Knightley ook wel waarderen
Ja klopt! Elke dag stokeren/ragen helpt om je tandvlees gezond te houden 
Bloedend tandvlees wijst erop dat het ontstoken is. Een mondhygiënist is vrij te bezoeken zonder verwijzing. Ik kan het iedereen aanraden eens te gaan. Je krijgt dan persoonlijk advies hoe jij je gebit het beste kan onderhouden 
Omg haha ik wil ze allebei slaan
Keira Knightley
0 stemmers
Oh god ja dat acteren met dr kaak
Die eerste doet die mond echt geweldig na
Nee ik heb geen ontstoken tandvlees. De laatste keer hebben ze nog foto’s gemaakt en zag er allemaal prima uit. De tandartsassistente zei toen dat ik moest flossen want zo’n stokertje past gewoon echttt niet. Misschien op een paar plekken.