Stel je persoonlijke vraag #29

Maar heb je dan zoveel ruimte tussen je kiezen? Want ik krijg die stokken er echt niet tussen, flosdraad wel overigens. Bij mijn tanden lukt een tandenstoker wel overigens.

1 like

Ja dit! Al vind ik het gedrang en het wachten in zo’n menigte op festivals/concerten meestal wel kut, als je favoriete band dan begint en iedereen gaat uit z’n plaat en springt en zingt mee dan is het het opeens helemaal waard :heart_eyes:

1 like

Hahah ik ga het volgende keer maar weer eens aan de tandarts vragen, want bij mijn kiezen lukt t echt niet en ik heb begrepen dat stoken beter is dan flossen.

1 like

Bij mij lukte het na verwijderen van tandsteen wel

4 likes

Ik pak die allerdunste die je kan kopen, dan lukt het wel! En hoe vaker je stokert, hoe makkelijker het gaat! Heb het idee dat je tandvlees dan minder opgezwollen is ook

2 likes

Nee vind ik niet, het past gewoon niet zo lekker en het drinkt ook niet lekker en er kan maar 1,5 slok in

2 likes

Ik heb niet speciaal deze glazen voor wijn, ik heb gewoon deze glazen maar geen wijnglazen.

15 likes

Ja maar dit is toch kut! Je gaat naar de tandarts om de boel te laten checken en te fixen en dan wil ik me niet echt als een klein kind voelen die op z’n kop krijgt haha. Zon rare verstandhouding met tandarts altijd

(En ja de oplossing hiervoor is dus dagelijks stoken etc maar dat weet iedereen nu toch wel. Ik wil geen straf, ik betaal je nota bene)

14 likes

Vraag mij wel af wat dat dan voor tandartsen zijn? Type nors of gewoon sowieso juf/meester achtig? Want ik ben nu al bij verschillende geweest en heb dit nooit zo gehad eigenlijk.

Ik heb te vaak een gewoon wijnglas omgestoten en dat probleem heb ik bij die picardieglazen niet. Weet niet of dat aan het zwaarte/kantelpunt ligt of aan m’n matige motoriek.

Kijk dit soort glazen verdienen het pas om belachelijk gemaakt te worden.

1 like

Die kun je niet neerzetten dus gewoon achterover gooien die hap. Goed idee voor in de horeca denk ik. :laughing:

Ik vind vaak hoe meer fancy het glas is, hoe lekkerder de wijn drinkt.

3 likes

Waar denk je het eerste aan , bij ‘meest iconische filmoutfit’?

0 stemmers

2 likes

Heb je wel eens gevraagd aan een taxichauffeur, of ging hij het zelf vertellen, welke beroemdheden hij vervoerd heeft?

• Nog nooit in taxi gezeten
  • Nee nooit gebeurd
  • Ja wel eens
  • Ja best vaak

0 stemmers

Heb het idee alsof taxichauffeurs dat graag vertellen?

Ohh deze vraag ga ik een x stellen als ik ooit weer eens in de taxi zit. Ik stel op de terugweg altijd 100 vragen aan de chauff, maar deze dus nog nooit gesteld :sweat_smile:

5 likes

Misschien zegt de poll vooral iets over ieders wijnsmaak. Ik drink meestal huismerk-merlot en dat hoort ook gewoon in zo’n ordinair bistroglas, maar ik zal het eens uittesten.

Hoe pak jij je koffer/rugtas in als je op vakantie gaat/nachtje weg oid?

• Alles gewoon los in de koffer op één hoop
  • Het merendeel stop ik in losse tasjes, enkele dingen los
  • Ik stop alles in aparte tasjes in m’n koffer
  • De helft stop ik in tasjes, de helft los in de koffer
  • Een paar dingen los in tasjes (bijv toilettas), de rest gewoon los in de koffer

0 stemmers

En als je thuiskomt

• Leef ik nog een week uit m’n koffer
  • Pak ik gelijk alles uit zet ik de was aan
  • Eerst ff acclimatiseren hoor, dan uitpakken en de rest

0 stemmers

Deze hoort er ook wel bij

14 likes

Haha mijn vriend was taxichauf en die vertelt dat ook nog wel eens. Maar nog liever over de keer dat hij een jongen die vluchtte zonder te betalen uit de bosjes geplukt heeft.

4 likes

Wat zou jij vanavond doen:

• 10 min met de auto en een glas wijn drinken
  • Halfuur fietsen en meer wijn kunnen drinken
  • Ik drink niet

0 stemmers

Deze zocht ik al tussen de antwoorden. Met de rode glitterschoentjes!

1 like