Stel je persoonlijke vraag #29

Aò:

Over het prototype Jeroen moet ik even nadenken!

@Zemraluani

:full_moon_with_face:

174 likes

M’n vriend en ik hebben net gedanst op je uitvoering, dat je het even weet! 10 punten voor jou

Dat ao lijkt me helemaal niet lekker joelen

14 likes

Fantastisch!!! Klinkt oprecht nog mooi ook!

Morgen juich ik mee voor jullie! :two_hearts:

3 likes

Morgen ben ik voor:

• Mijn bloed voor Italië :it:
  • Dat ene rare zelfoverschatte eiland :black_flag:󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 met een bleke en onbeschaafde supporters idk

0 stemmers

Oh huh de vlag wordt ineens zwart weird

4 likes

Ik ben zojuist een beetje verliefd op je geworden.

10 likes

Ben voor gewoon tegen Engeland dus dan
maar voor Italië

edit: uitzondering voor Sterling en Rashford. Als die scoren mag Engeland winnen

2 likes

Toch kut he dat @anon28710462 dan zo’n prachtig lied in kan zetten en wij komen met

Hallo ik ben een dode man die eigenlijk helemaal geen Nederlander is mijn bloed is Duits (*), ik ben Nederland trouw en om het te laten rijmen zeggen we maar doet waarom ook niet. Geen idee wie die prinsen nou weer zijn idk en wtf is vrij onverveerd hou op.
Anyways love de koning van Spanje!

Snap wel dat onze spelers altijd maar een beetje vaag meemompelen

• Jaja ik weet diets = Nederlands maar het klinkt toch kut om te zingen dat je van Duitse bloed bent
28 likes

Het was een Mexicaans restaurant dus we hadden geen friet, wel taco’s :sweat_smile:

1 like

Jouw vriend dacht wss “Hey dat klinkt als een leuk feestje”

Wil jij aub de vlaamse versie van EEEUUUEEEUUU inspreken?

5 likes

Ik zou ze graag zien verliezen, dat dan weer wel

@Crusti_Croc ja sowieso is het Koningslied cultureel immaterieel erfgoed.

Ik zeg ook nog steeds na elke trip, “ben weer in het land van Lange Fransie, het land waar ik thuis kom van vakantie”

12 likes

Waarom kan ik maar 1 keer dit liken, echt :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Heu heu hertje

5 likes

Aaah geweldig! Ik zat helemaal mee te dansen!

3 likes

Aaaahw :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Sorry maar

Its coming home

3 likes

Maar dat is toch altijd al zo geweest? Snap dat het frustrerend is hoor, vind ik ook. Dat er echt onverwacht teveel verschil zit, maar ja je hebt wel het recht om zo hard te rijden :disappointed_relieved:

Dacht ook dat naar de 100 gaan ook te maken Had met veiliger rijden. Weet niet echt of ik dat vind want veel letten niet Op houden weinig afstand en doen alsof ze onderdeel uitmaken van een trein.

Ja dat idee heb ik ook! Er wordt ‘s avonds op mijn traject door iets van 80% van de weggebruikers gewoon 100 gereden, terwijl toen je overal nog 130 mocht het juist omgedraaid was.

2 likes

Ik merk dat ik 130 ook opeens weer heel hard vind als ik het weer mag rijden. Maar ben ook geen liefhebber van de snelweg.

1 like