Stel je persoonlijke vraag #29

Jouw vriend dacht wss “Hey dat klinkt als een leuk feestje”

Wil jij aub de vlaamse versie van EEEUUUEEEUUU inspreken?

5 likes

Ik zou ze graag zien verliezen, dat dan weer wel

@Crusti_Croc ja sowieso is het Koningslied cultureel immaterieel erfgoed.

Ik zeg ook nog steeds na elke trip, “ben weer in het land van Lange Fransie, het land waar ik thuis kom van vakantie”

12 likes

Waarom kan ik maar 1 keer dit liken, echt :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Heu heu hertje

5 likes

Aaah geweldig! Ik zat helemaal mee te dansen!

3 likes

Aaaahw :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Sorry maar

Its coming home

3 likes

Maar dat is toch altijd al zo geweest? Snap dat het frustrerend is hoor, vind ik ook. Dat er echt onverwacht teveel verschil zit, maar ja je hebt wel het recht om zo hard te rijden :disappointed_relieved:

Dacht ook dat naar de 100 gaan ook te maken Had met veiliger rijden. Weet niet echt of ik dat vind want veel letten niet Op houden weinig afstand en doen alsof ze onderdeel uitmaken van een trein.

Naja het is prima als mensen 100 rijden, maar dan wel helemaal in de rechterbaan toch? Als je links gaat rijden en dan met 100 iedereen achter je houdt is het wel echt gevaarlijk

3 likes

Ja dat idee heb ik ook! Er wordt ‘s avonds op mijn traject door iets van 80% van de weggebruikers gewoon 100 gereden, terwijl toen je overal nog 130 mocht het juist omgedraaid was.

2 likes

Ik merk dat ik 130 ook opeens weer heel hard vind als ik het weer mag rijden. Maar ben ook geen liefhebber van de snelweg.

1 like

Ja dat idee heb ik ook! En zeker waar hoor dat naar linket 100 richting gevaarlijk gaat. Alleen bussen en vrachtwagens rijden dat of nog langzamer. Als je dan links rijd moet je daar, naar mijn idee, gewoon op bedacht zijn en kan je er niet van uit gaan dat daar snel gereden wordt.

1 like

En vrachtwagens dan? Die vind je dan nog gevaarlijker ?

1 like

Ik beloof dat het lekker joelt! Je moet het alleen langer aanhouden, die van mij is de korte en agressieve versie. Ik zat Catfish te kijken met mijn schoonzusje en heb het pauze gezet om de berichtjes op te nemen, dus het kon helaas niet te lang. :pensive:

Mijn schoonzusje, trouwens:

Blij dat jullie het gewaardeerd hebben haha, ik reken erop dat een deel van het forum vanavond met me meeschreeuwt! :heart_eyes:

29 likes

Vind jij musjes ook zo enorm schattig?

• Ja echt kapot cute
  • Mwaah neutraal
  • Nee vervelende beesten

0 stemmers

Ik ben nu 100% voor italie. Ookal heb ik verder helemaal niks meegekregen van voetbal haha

Wow als Italie dit ook wint dan heeft italie echt 2021 uitgespeelt gewoon.

16 likes

Omg vrachtwagens die plotseling naar links gaan om een andere vrachtwagen in te halen en dat je zelf hard op de rem mag trappen (omdat je dan links 130 rijdt om in te halen) :angry::angry:

5 likes

Hoe vaak maak jij je wasmachine goed schoon van binnen (dus rubbers, filter, zeepbakje eruit halen etc.)

• Elke week of vaker
  • 2x per maand
  • 1x per maand
  • 1x in de paar maanden
  • 1 of 2x per jaar als ik er toevallig aan denk
  • Moet dat? Nooit dus
  • Ik heb geen wasmachine

0 stemmers

Deze week toevallig omdat ik dacht dat hij stuk was hwhehw