Ja dat idee heb ik ook! En zeker waar hoor dat naar linket 100 richting gevaarlijk gaat. Alleen bussen en vrachtwagens rijden dat of nog langzamer. Als je dan links rijd moet je daar, naar mijn idee, gewoon op bedacht zijn en kan je er niet van uit gaan dat daar snel gereden wordt.
En vrachtwagens dan? Die vind je dan nog gevaarlijker ?
Ik beloof dat het lekker joelt! Je moet het alleen langer aanhouden, die van mij is de korte en agressieve versie. Ik zat Catfish te kijken met mijn schoonzusje en heb het pauze gezet om de berichtjes op te nemen, dus het kon helaas niet te lang.
Mijn schoonzusje, trouwens:
Blij dat jullie het gewaardeerd hebben haha, ik reken erop dat een deel van het forum vanavond met me meeschreeuwt!
Vind jij musjes ook zo enorm schattig?
- Ja echt kapot cute
- Mwaah neutraal
- Nee vervelende beesten
0 stemmers
Ik ben nu 100% voor italie. Ookal heb ik verder helemaal niks meegekregen van voetbal haha
Wow als Italie dit ook wint dan heeft italie echt 2021 uitgespeelt gewoon.
Omg vrachtwagens die plotseling naar links gaan om een andere vrachtwagen in te halen en dat je zelf hard op de rem mag trappen (omdat je dan links 130 rijdt om in te halen)
Hoe vaak maak jij je wasmachine goed schoon van binnen (dus rubbers, filter, zeepbakje eruit halen etc.)
- Elke week of vaker
- 2x per maand
- 1x per maand
- 1x in de paar maanden
- 1 of 2x per jaar als ik er toevallig aan denk
- Moet dat? Nooit dus
- Ik heb geen wasmachine
0 stemmers
Deze week toevallig omdat ik dacht dat hij stuk was hwhehw
Ik heb een was droog combinatie en die moet je dus bijna na elke was wel even schoonmaken omdat je anders veel pluisjes op je kleding hebt.
KUTDINGEN
Ja zodra nederland was uitgeschakeld was ik 1000000% procent voor Italië. Is echt by far m’n favo land in Europa. En dus gaan ze winnen.
Heb jij een favoriet land in Europa?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Eigen schuld met een wasdroger. Te lui om je was op te hangen? Hier heb je nog een veel kutter klusje en als je het vergeet brandt je huis af. Have fun!
Ja maar hallo ze verkopen die dingen alsof het DE oplossing is. onwijs kut als je er nu achter komt dat het nog kutter is dan je in je stoutste dromen kon vermoeden. Leef met je mee @Karl_Lagerfeld
Heb jij een onfavoriet land in Europa of meerdere?
- Ja eentje
- Ja een paar
- Nee hoor
0 stemmers
Ja living on the edge maargoed droog functie gebruik ik alleen voor handdoeken en beddengoed de rest hang ik op.
Luxemburg. Dat land heeft geen nut. Voeg je gewoon ergens bij
Ja het is nog altijd beter dan de was naar je ouders brengen ofzo! Maar ga binnenkort wel een losse was en droog machine kopen want heb nu ruimte genoeg gelukkig
Frankrijk, maar ik kan niet helemaal uitleggen waarom. Het hele land staat me gewoon niet zo aan ofso.
Ierland is echt mijn allerfavorietste land van Europa. Zal vast een hoop kut aan zijn, maar als ik nou ergens heen zou moeten verhuizen, zou het daarheen zijn. Ergens een hutje aan de rand van een klif bij de zee ofzo.
Verder kan ik steeds minder landen in Oost-Europa uitstaan, maar dat is meer politics dan iets anders.
Jongens ik wil wel weten welke landen jullie niet leuk vinden
Servië is mijn minst favoriete land