Stel je persoonlijke vraag #29

Ik heb een keer op een zee egel gestaan

Dat is echt heel kut

7 likes

Of met Hert

2 likes

Lijken wel contactlenzen.

3 likes

Rapporten. 31 welgeteld :grimacing::no_good_woman:

4 likes

In/op hoeveel verschillende huizen/woningen/adressen heb jij gewoond?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • meer dan 19

0 stemmers

Wanneer heb je voor het laatst een film gezien?

• Vandaag
  • Gisteren
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen half jaar
  • Zo lang geleden dat weet ik niet meer

0 stemmers

Is het forum meer woke dan jouw omgeving?

• Het forum is meer woke
  • Nee mijn omgeving is meer woke
  • Allebei even woke

0 stemmers

Hoe vaak per week kam/borstel jij je haren?

• 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x
  • 5x
  • 6x
  • Elke dag
  • Nooit

0 stemmers

Wat vind je van gemberbier?

• Lekker!
  • Niet lekker
  • Mwah
  • Geen idee, nooit gedronken

0 stemmers

Ik hou van ongekamde haren look!

3 likes

Mijn bloedeigen moeder toen ik vorige week terugkwam van het strand gezegend met een goede haardag (ik droeg het gevlochten met vet veel olie op het strand, had urenlang in zeewater gezwommen, heb het erna gecowasht en er superveel conditioner in gelaten, het was die ene dag in mijn cyclus dat mijn haar enigszins mooi krult): “Ik snap niet waarom je je haar niet vaker natuurlijk draagt, is zo mooi!” :rage:

Mijn haar 9 van de 10 keer dat ik het natuurlijk draag:

Rubeus

26 likes

Oh god. Hagrid doet me denkwn aan die x dat ik op vakantie mn haar uitborstelde na dat ik in de zee ben geweest.
Hoevaak mensen vroeger ook riepen dat ik mn haar uit moest kammen terwijl ik dat gedaan had. Heb mn halve leven als hagrid rondgelopen omdat ik niet wist dat minder borstelen ook oke was haha

7 likes

Girl mijn haar als kind
 Mijn vader voelde zich helemaal stylist en föhnde het altijd supervolumineus uit, ik was altijd superblij wanneer het enigszins vet werd zodat het gladder bleef zitten als ik het bestelde. :cry: Niet borstelen leek in de eerste jaren 2000 gewoon geen optie, wat een tijden.

3 likes

Oh nu ben ik ook benieuwd

Föhn jij je haar?

• Nee nooit
  • Ja altijd
  • Af en toe

0 stemmers

Ik heb dat laatst voor het eerst gedaan en 't zat toen zo mooi ineens dat ik nu een föhn wil. Maar ja slecht voor je haar natuurlijk

Mensen met stijl haar zijn altijd shook als ik zeg dat ik niet borstel tenzij ik het ga wassen. Ik zie er ook uit als Hagrid (oké nog erger, beetje Hagrid + Hermione) als ik borstel hahaha.

5 likes

Ia dat zo slecht? Ik föhn mijn haar al zo lang ik me kan herinneren (anders is het een platte pannenkoek) en ik heb nog nooit van een kapper gehoord dat mijn haar niet gezond is.
Kappers föhnen toch ook altijd.

54 likes

Ik heb ook een paar weken geleden een fohnborstel gekocht omdat het dan mooier zit. Ik dacht dat kan ik makkelijk 1 keer in de week 20 minuten de tijd nemen. Heb tot nu toe pas een keer de moeite genomen :clown_face:

2 likes

Hmm ik dacht dat het slecht is omdat het hitte is? En daar breekt je haar van, of wordt het droog?

Of is dit een fabel?

Anders koop ik nu een föhn

Föhnen is niet per se slecht voor je haar! Je haar is een stuk kwetsbaarder wanneer het nat is, dus als je het op een enigszins normale temperatuur föhnt is het juist langer beschermd. Toen ik mijn haar niet föhnde brak het constant af, sinds ik het braaf föhn heb ik niet eens gespleten haarpunten, ook al maak ik het bijna altijd een beetje steil. Ik heb wel erg haar dat een etmaal nat/vochtig blijft als ik het niet föhn, als je haar binnen een uur aan de lucht droog is is het ongetwijfeld anders! Maar I :heart: haardrogers.

2 likes

Als jij op de stoel ligt bij de tandarts voor controle, doe je dan je ogen dicht of houd je ze open?

• Open
  • Dicht
  • Knipoog om en om

0 stemmers

Schots accent

• Kan ik wel een hele dag naar luisteren
  • Gewoon
  • Nee, vreselijk

0 stemmers

De geur van Zwitsal:

• Fijn / aangenaam
  • Mwah