Stel je persoonlijke vraag #29

Haha wij hadden dus precies hetzelfde met een bekende dj. Hij draaide toen op een schoolfeest ofso en niemand kende hem toen nog en wij deden heel lacherig er over. Bleek dat ie toen ook al in het voorprogramma van Avicii had gestaan enzo.

Was Oliver Heldens trouwens

6 likes

Nice wist niet dat Afrojack ook op het forum zat!

12 likes

Wist je ook dat ie een kind heeft met Amanda uit de Gouden Kooi

3 likes

ik googelde hem, maar even no way dat hij 2,08 is :o_o:

Woow dit is lang geleden. Echt zo’n Aldi ding.

3 likes

Ik heb een discussie met m’n man over 1 of 2 keer per dag je tanden poetsen, dus bij deze: hoe vaak per dag poets jij je tanden (meestal, normaal gesproken)?

  • Tandenpoetsen, wat is dat?
  • 1 keer per dag
  • 2 keer per dag
  • 3 keer of vaker per dag

0 stemmers

Hoe kan je hier een discussie over hebben? Iedereen zegt toch dat het 2x pd hoort voor je gebit?

4 likes

Ja daar gaat de discussie ook niet over. Hij zegt dat het, ondanks dat 2 keer beter is, heel normaal is om het maar 1 keer te doen en dat veel mensen dat ook doen volgens hem. Hij zei ‘ik ken in mijn omgeving bijna niemand die 2 keer per dag z’n tanden poetst’.

1 like

Dit soort dingen eet ik vooral als het moet en ik heel veel honger heb en ga me er vervolgens heel naar van voelen

1 like

2x per dag. Behalve als ik weer eens in een depressie ben gegleden dan is het bijzaak. Sorry tandarts 🥲

9 likes

Luv die linksboven. De rest meh

1 like

Oh horror dit, vooral die stokjes

Door het thuiswerken vaak maar 1x p dag waar het voorheen vaak 3x was. Echt slecht maar uit huis gaan = tandenpoetsen voor mij (en voor het slapen gaan dan) en dat gebeurt nu een stuk minder en al helemaal niet in de vroege ochtend want die maak ik niet mee nu.
Ik eet vaak ontbijt als ik opstart met werk en dan om 0930 denk ik oja tandenpoetsen, maar dan ga ik weer wat eten en denk ik ja niet handig nu.
Mijn ex deed standaard 1x p dag trouwens.

4 likes

Ja met stelletje kutwijven maarja ben ik zelf ook

1 like

Voelt echt niet lekker vind ik om met ongepoetste tanden aan je dag te beginnen of naar bed te gaan. Heel soms sla ik savonds over als ik lui ben en dan lig ik hele tijd met m’n tong te voelen en te balen.
Poetst hij dan sochtens of savonds?

3 likes

Hij poetst 's avonds. Ik zou wel willen dat hij net als ik 2 keer per dag poetste maar ja, ik ben z’n moeder niet enzo (en het is niet dat hij er vies uitziet of vies ruikt ofzo, dat zou ik wel een probleem vinden en er een punt van maken). Ik heb hetzelfde als jij, vind het een vies gevoel als ik een keer oversla.

Hmm misschien kan hij stap voor stap de gewoonte aanleren om het bij het opstaan gelijk te doen? Ik sta op, ga toch al naar de badkamer om te plassen, en daarna poets ik meteen m’n tanden, als ik ‘s ochtends douche dan in de douche :stuck_out_tongue: en anders gewoon.

Idd soms als ik heeeeeeeel moe ben ‘s avonds denk ik ughhh zal ik tandenpoetsen overslaan, maar dan doe ik het toch want kost 2 min en voelt gewoon fijner.

Voor de mensen die een keer per dag tanden poetsen, welk moment heeft je voorkeur?

  • Tijdens je ochtendritueel
  • Tijdens je avondritueel

0 stemmers

Voor de mensen die hun gordijnen wassen, welk seizoen heeft je voorkeur?

  • Zomer
  • Herfst
  • Winter
  • Lente

0 stemmers

@twijfelaar wat betreft tandenpoetsen de ochtend. Gordijnen wassen doe ik sws niet maar als ik moet kiezen de lente dan

in eerste instantie dacht ik van niet. Al heb ik wel een oud klasgenoot die al redelijk bekend is in de (amteur) sport wereld. Hij gaat volgens ook meedoen aan de paralympische spelen van 2024.

1 like