Stel je persoonlijke vraag #29

Helemaal mee eens! Dergelijke generaliserende uitspraken kunnen heel makkelijk leiden tot discriminatie, zeker als ze niet eens onderbouwd zijn. Aardige of interessante mensen zijn echt in ieder land te vinden.

Verder snap ik natuurlijk wel dat mensen zich op vakantie ergeren aan de lokale gebruiken ofzo, dat doe ik ook soms. Maar dat lijkt me dan meer een mismatch tussen mij en en die gebruiken dan dat het ligt aan de inwoners zelf.

2 likes

Als je nu Instagram opent en allemaal foto’s/stories ziet van mensen in 't buitenland (vakantie), word je dan jaloers?

• Ja, wil ik ook wel
  • Een beetje wel ja
  • Nee absoluut niet
  • Nee ik krijg juist stress ervan

0 stemmers

Maar ik ben ook zo’n vreselijk persoon die #mnfavovakantieplek opzoekt gewoon om even te kijken :sob:

3 likes

Kan jij goed een bon op Zalando besteden?

• Ja, ik weet <10 min wat ik echt wil
  • Ja, na even zoeken vind ik wat ik echt wil
  • Mwoah, na een tijd zoeken vind ik wel iets wat ik wil
  • Nee, na lange tijd zoeken vind ik nog steeds niets

0 stemmers

1 like

Meestal kan ik wel leuke dingen vinden, maar die zijn er dan nooit in mijn maat, dus dan kan ik alsnog niet bestellen 🥲🥲

Ik heb gewoon gestemd op de grootste borrelplank, maar ze zien er allemaal overheerlijk uit! Sowieso 10/10 voor allemaal!!! :heart_eyes:

7 likes

Ik heb dit al de hele dag in mn hoofd hahaha.
Jouw kind ook ahhw kleine fruitellie

2 likes

Ja ik ben jaloers want ik wil ook op vakantie, maar ik ben niet jaloers op het minieme aantal hersencellen dat ze hebben om in een pandemie lekker op het vliegtuig te stappen en te doen alsof de boel niet in de hens staat.

En dan is over 2 weken Nederland rood en dan zeggen ze “fijn he, hebben we toch nog lekker net op tijd een weekje Griekenland meegepikt!”

5 likes

Ah nee Trento? Waarom? Ik kan me alleen een groot winkelcentrum en kutweer herinneren als ik aan die plaats denk haha

Ik kan me ook vrij weinig herrinneren behalve goeie cocktails en tongen met random italianen die elkaar allemaal kende.

2 likes

Ik zet altijd de oven timer en die maakt zo’n hels gepiep dat ik niks kan vergeten

1 like

Ik ook, ben dan echt een slaaf van de oven op dat moment

1 like

Judge jij vrouwen die af en toe casual seks hebben (niet met een vaste partner)?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

En nu anoniem:

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Judge jij mannen die af en toe casual seks hebben (niet met een vaste partner)?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

En nu anoniem:

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Waarom “af en toe”?

Om een onderscheid te maken met “slechts één keer uitzonderlijk maar gebeurt anders nooit”.
Of begrijp ik je vraag verkeerd?

Vind jij dat mensen zich snel aanstellen

• Ja
  • Eerder wel dat niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een :dizzy: bijzonder :dizzy: familie verhaal? Bijvoorbeeld opa en oma die in het verzet zaten, een bekende kunstenaar als oom of je moeder die een briljante uitvinder is ofzo?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Of jij zelf? En dan bedoel ik dus niet of je jezelf een enorm :dizzy: bijzonder :dizzy: persoon vindt (want dan stemt toch iedereen nee, behalve @anon50301661 . Maar feitelijk gezien; heb je een bijzonder beroep, iemands leven gered, iets uitgevonden, een boek geschreven, ben je top sporter etc etc.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je bij de McDrive (of een andere drive) iets besteld, ben je dan snel of verzin je ter plekke nog wat je gaat eten?

• Ik noem gelijk m’n hele bestelling op en de medewerker heeft geen vragen meer
  • Ik noem bijna alles van m’n bestelling op. Medewerker heeft nog wel vragen zoals wat voor drinken bij 't menu en medium of large etc
  • Ik verzin ter plekke wat ik wil eten (a la Monica Geuze) tot grote ergernis van de mensen achter mij in de rij

0 stemmers

@anon50301661 jij bent af.

Ik heb een boek geschreven, maar vind dat niet bijzonder.

3 likes