Stel je persoonlijke vraag #29

Ja! We gaan er deze zomer weer een x heen (als er tenminste nog een hotel te boeken valt op het eiland in augustus / september).

Fine dining moet natuurlijk wel echt je ding zijn. Maar ja, ik vond het daar echt heerlijk om uren te zitten. Ze koken met vooral veel Texelse producten waar dan een verhaal aan vast zit wat ik ook leuk vind!

3 likes

Oh ik vind het echt zo heerlijk wat duurder uit eten te gaan! Lekker eten, in de watten gelegd worden, bijpassende wijn overal bij. Altijd fantastische avonden waar ik nog vaak aan terug denk.

Heb een bonusje ovor mijn werk gehad en be van plan die te spenderen bij een zaakje met Michelinster, en dan ook direct blijven slapen

6 likes

Heb je wel eens een brazilian wax (of vergelijkbaar) gedaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor degenen die ja hebben gestemd: de eerste keer brazilian wax vond ik

• Meevallen qua pijn
  • Tegenvallen qua pijn

0 stemmers

Het 1 is ook niet beter dan het ander, het is gewoon anders. Snap nooit zo die drang om het 1 neer te halen. Er zullen plekken zijn die zien en gezien worden plekken zijn, maar de meeste Michelinrestaurants waar ik geweest ben is dat eigenlijk niet echt zo. Zit ook best wat verschil tussen de plekken.

Dan heb je nog de gewone dure restaurants, middenklasse en goedkoop en ik heb echt in elke categorie favorieten. Net waar je zin in hebt (en wat je budget is).

21 likes

Haha ik heb dit inderdaad al een paar keer gelezen van jou dus ik vind dat jij daar gewoon een keer gratis mag eten daarom

3 likes

Ik vond de eerste keer meevallen omdat ik van tevoren dacht dat ik dood zou gaan van de pijn haha. Deed alsnog wel behoorlijk pijn. Tweede keer alweer een stuk minder trouwens.

Daarna ben ik er maar weer mee gestopt omdat ik het toch eigenlijk veel te veel geld vond om elke 4 weken te gaan

2 likes

Ik heb het bij mezelf gedaan en dat deed echt meeeeeeeega veel pijn niet te doen wat een hel. Maar als iemand anders het zou doen, zal het vast minder erg zijn.

Ja vind ik eigenlijk ook wel haha, ā€˜ja ik ben ambassadeur voor jullie op een vrouwenforum dus ik reken niet af groetjess’

7 likes

Ja wow meer dan 1000 is het meest gestemd :flushed: verbaast me. Er zijn ook prima telefoons voor rond de 200 maar dan heb je niet een fancy merk oid.

3 likes

Ja ik denk de nieuwste iPhones ofzo?

Ongevraagde tip voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe telefoon maar ik heb deze: hij is super snel, de batterij gaat dagen mee en hij is 230 euro:

https://www.coolblue.nl/product/880557/xiaomi-poco-x3-pro-128-gb-zwart.html?cmt=c_a%2Ccid_8859887210%2Caid_84438667570%2Ctid_aud-918309158096%3Apla-327074931003%2Cgn_g%2Cd_m&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gclid=EAIaIQobChMI-uHPq4Pe8QIVEtd3Ch12cQAsEAQYAyABEgL7ZPD_BwE

1 like

Dat je dat hebt aangedurfd :scream: Ik heb nog net het doorzettingsvermogen om bij mezelf een pleister van m’n arm te trekken, daar houdt het ook wel op

Vrouwen moeten gratis anticonceptie kunnen krijgen:

• Ben ik het mee eens
  • Ben ik het mee oneens

0 stemmers

Heb je er vertrouwen in dat anticonceptie ook daadwerkelijk gratis wordt voor vrouwen?

• Nee
  • Jawel

0 stemmers

Ik had me voorgenomen om er positief over te denken maar ik kan me het niet voorstellen.

tenor (1) (3)

32 likes

In het restaurant op de Eiffeltoren!

3 likes

En vond je het het geld waard?

Ik mocht gratis mee :sob: maar de hele ervaring was geweldig, ik liep toen ook stage in Parijs en ben gek op de Eiffeltoren maar ik had het nooit zelf betaald.

4 likes

Bedoel je met gratis dat het letterlijk ergens gratis af te halen is, of dat het vergoed wordt in het basispakket van de zorgverzekering en iedereen dus via de premie er aan mee betaalt?

Que? Dat laatste, ik verwacht niet dat je dan bij een apotheek in een mand kan gaan graaien naar de pil, nuvaring oid.

Condooms lijkt me wel top als je die gewoon kan halen. Van de CZ kreeg ik er 100 per jaar gratis

4 likes