Ja vind ik eigenlijk ook wel haha, ‘ja ik ben ambassadeur voor jullie op een vrouwenforum dus ik reken niet af groetjess’
Ja wow meer dan 1000 is het meest gestemd verbaast me. Er zijn ook prima telefoons voor rond de 200 maar dan heb je niet een fancy merk oid.
Ja ik denk de nieuwste iPhones ofzo?
Ongevraagde tip voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe telefoon maar ik heb deze: hij is super snel, de batterij gaat dagen mee en hij is 230 euro:
Dat je dat hebt aangedurfd Ik heb nog net het doorzettingsvermogen om bij mezelf een pleister van m’n arm te trekken, daar houdt het ook wel op
Vrouwen moeten gratis anticonceptie kunnen krijgen:
- Ben ik het mee eens
- Ben ik het mee oneens
0 stemmers
Heb je er vertrouwen in dat anticonceptie ook daadwerkelijk gratis wordt voor vrouwen?
- Nee
- Jawel
0 stemmers
Ik had me voorgenomen om er positief over te denken maar ik kan me het niet voorstellen.
In het restaurant op de Eiffeltoren!
En vond je het het geld waard?
Ik mocht gratis mee maar de hele ervaring was geweldig, ik liep toen ook stage in Parijs en ben gek op de Eiffeltoren maar ik had het nooit zelf betaald.
Bedoel je met gratis dat het letterlijk ergens gratis af te halen is, of dat het vergoed wordt in het basispakket van de zorgverzekering en iedereen dus via de premie er aan mee betaalt?
Que? Dat laatste, ik verwacht niet dat je dan bij een apotheek in een mand kan gaan graaien naar de pil, nuvaring oid.
Condooms lijkt me wel top als je die gewoon kan halen. Van de CZ kreeg ik er 100 per jaar gratis
Ja en dat gebeurd toch ook nog wel veel? Dat vind ik ook niet zo te vergelijken met anticonceptie die echt op maat moet zijn bij de vrouw. Voor zover ik weet worden condooms heel veel gratis uitgedeeld. Uiteraard wel in landen die daar behoefte aan hebben.
De pil laten vallen onder het basispakket van onze zorgverzekering is niet hetzelfde als ‘gratis’ de pil verstrekken aan vrouwen
Oh ja ik ben er ook voor dat de pil gewoon gratis wordt maar ik zou echt niet weten waar ik een gratis condoom zou kunnen halen hoor
Ik slik al jaren niet meer de pil. Ik was toen nog zo jong dat ik er voor zover ik weet niks voor hoefde te betalen. De nuvaring wel, en die was echt prijzig. Ook een spiraal moet je betalen en het ligt er wel aan welke etc. Maar dat kan zo 200 euro kosten. Ik weetniet hoe het tegenwoordig zit met de vergoeding van de pil. Volgens mij betalen vrouwen tegenwoordig wel maandelijks voor de pil?
Weet niet hoe ik deze vraag zo genuanceerd mogelijk kan stellen, dus bear with me.
- Pure slechtheid (karakter)
- Altijd (deels) ontoerekeningsvatbaar
- Anders… (toelichting)
0 stemmers
Niet het beste voorbeeld, maar kijk eens naar een Redouan Taghi, er vanuit gaande dat hij echt talloze doden op zijn naam heeft staan en een meedogenloze moordenaar is (of mensen shit laat doen). Is zo’n man pure slechtheid, of is het feit dat er een soort empathisch vermogen/berouw ontbreekt an sich dan al een ziekte/ bepaalde mate van ontoerekeningsvatbaarheid?
Ik eet vegan, maar echt dure restaurants op basis van hoe lekker het was:
- de jonge dikkert, Amstelveen
- de kruidfabriek, ook in die buurt
- yerba, Amsterdam (lekker, maar ik vond dat er iets te veel gebeurde op je bord)
- de heren van Harinxma, Friesland
Ik heb 2/3 jaar geleden gegeten bij The Jane in Antwerpen en dat vond ik echt iedere euro waard. Zulke bijzondere gerechten!
Ook heel lekkere wijnen. We hadden een 11-gangen diner (wel kleine gerechtjes uiteraard).
Ik heb in Nederland ook wel vaker gegeten bij sterren restaurants, maar dit is wel echt mijn absolute nummer 1.