Stel je persoonlijke vraag #29

Thuis aan het werk vanaf half 8 dus wist niet wat ik moest kiezen

1 like

Ik werk thuis en begin niet eerder dan ik zou doen op het werk dus ik lag nog lekker in mijn bed.

1 like

La Colombe in Zuid-Afrika, daar hebben ze geen Michelin maar als ze die hadden zou deze het sowieso hebben. Ze maken hele kunstwerken van het eten en je krijgt bijvoorbeeld bij een gang een ei die je moet open knippen waar dan eten in zit haha

16 likes

Ik ben vandaag vrij, maar als ik zou werken, dan ben ik op dat tijdstip al op mijn werk.

1 like

Thuis aan het werk al dus ik had maar voor al op het werk gekozen

1 like

Naar aanleiding van dat ik dik ben opgelicht dit weekend:
Ben jij wel eens opgelicht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, voor hoeveel euro?

• 0-50
  • 51-100
  • 101-200
  • 201-500
  • 501-1000
  • 1001-2000
  • 2001-10.000
  • 10.000+

0 stemmers

Ik heb dit weekend 700 euro betaald voor een ontstopping :sob:

Ooit een keer Thunderdome kaartjes gekocht via marktplaats en nooit gehad.

Edit: oh nog erger met een auto. Auto gekocht voor 2800 en laten maken voor 1500. Toen werd ik aangereden en had ik wat blikschade maar die monteur zei: meid die auto is het maken niet meer waard heel je kopping is kapot. Dus toen heb ik hem aan een sloopbedrijf verkocht voor 600 đŸ„Č

1 like

Ja niet perse in bedrag, maar heb een tweedehands auto gekocht waarbij meerdere lampjes in het dashboard waren afgeplakt :upside_down_face: voelde me toen ook wel aardig opgelicht haha!

1 like

Neeeee, wat erg! Op welke manier ben je opgelicht?

In de taxi wel meerdere keren in het buitenland. Opeens 70-80 teveel op de rekening , mocht alleen cash. Maarja ben weer zo’n pussy dat ik daar niet tegenin durf te gaan in mijn eentje of met een vriendin.

Hahaha zoo classic en herkenbaar. Ik weet nog dat ik dat tegen mijn moeder ging vertellen en zij daar zo zat van ??? Duh.

Ik heb op vakantie zo’n paspoortmapje gekocht waar uiteindelijk mijn paspoort niet inpaste. :clown_face: Typische toerist toen.

Heb jij wel eens mensen opgelicht (op internet telt ook)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ging op Habbo spelletjes organiseren waar je dingen kon winnen en dan zorgen dat mensen veel meubi gaven voor inzet of bom, en dan uiteindelijk de prijs zogenaamd aan mijn medescammer (vriendin) geven, waarvan niemand wist dat het mijn vriendin was. En zo verdiende ik mijn meubels op Habbo. Echt erg. Ik was 9 ofzo

18 likes

Alleen via habbo hotel inderdaad. Zo zielig eigenlijk. Trouwens wel karma want toen ik stopte en alle meubi aan mijn zusje gaf was zij degene die binnen 2 dagen opgelicht werd.

3 likes

Iets vergelijkbaars, maar met runescape. Ik en een vriendinnetje hadden op een forum 5 accounts gemaakt waarvan de eerste een post had geplaatst met geef me je naam en ww en dan zorgen wij dat je 10 mil krijgt. De andere 4 accounts daaronder iets posten van ‘wow dit werkt echt! Thanks!!!’

Veel mensen gaven een nieuw account zonder iets, maar toch een paar accounts gekregen die we helemaal leegtrokken voordat we geband werden op dat forum :see_no_evil:

Wel karma uiteindelijk, want mijn account werd niet veel later geband en datzelfde jaar werd mijn habbo account gehackt en waren al mn meubi weg :sleepy:

3 likes

Wel echt een fantastische oplossing! Had graag die monteur zijn hoofd gezien, haha.

(Wel balen van je auto verder btw)

2 likes

Vind jij iets verkopen voor een duurdere prijs ook oplichting? En dan vooral als ‘t dat niet waard is. Bijv. Lowlands ticket van €200 voor €400 verkopen.

• Ja
  • Gewoon nee
  • Een beetje / twijfel
  • Nee geen oplichting maar wel aso

0 stemmers

Ik dacht eerst van niet maar toen dacht ik aan de perikelen met een huurauto in ItaliĂ«. Auto gehuurd zonder creditcard dus met contante borg. Was er in onze auto ‘ingebroken’ en hadden ze de hoedenplank en bodem van de kofferbak meegenomen?! Dag borg. Aangifte ging ook zeer moeizaam want de agenten spraken erg slecht Engels.
Ben er vrij zeker van dat dit door het verhuurbedrijf zelf was gedaan. Weet het bedrag niet precies meer overigens, dat heb ik verdrongen. Dacht paar 100 euro.

2 likes

Waar zou je het liefst lesgeven?

• Basisschool onderbouw
  • Basisschool bovenbouw
  • Middelbare school
  • Mbo
  • Hbo
  • WO

0 stemmers

We hadden een ontstopping in de keuken dus m’n vriend dacht dat ie Feenstra loodgieter had gebeld, ze zeiden vanaf prijs is 49 euro afhankelijk wat er moet gebeuren en weekendtarief. Toen kwam die gozer heel aardig enzo, was het opeens 800 euro. We vonden het al veel dus hij gaf ons nog “korting” van 100 euro. Omdat m’n vriend dacht dat het bij Feenstra hoorde hebben we het maar betaald en zouden we een klacht indienen. We moesten ook weg dus wilde er ook vanaf zijn. Maar het zou dus normaal maar maximaal 300 euro moeten kosten dus we hebben veel te veel betaald.
@Konijntje

Oh en een keer met autohuur in Los Angeles, toen hebben we een tolwegenpas gekocht die we helemaal niet nodig hadden daar, terwijl die vrouw zei van wel. We kregen dan een “gratis” upgrade naar een Toyota 4 runner, wat uiteindelijk wel goed had uitgepakt omdat we er in moesten slapen omdat onze tent het had begeven van de wind.
Daarna hebben ze ook nog schade proberen te verhalen op ons maar dat hebben we niet betaald, ook omdat we toch al weg waren.

Helemaal nergens

22 likes