In mijn vriendenboekje van de basisschool had een klasgenoot geschreven dat hij dief wilde worden Ik moet hem maar weer eens op social media opzoeken kijken wat er van hem terecht is gekomen.
Naar aanleiding van jouw tip neem ik m’n vriend volgende week hier mee naar toe voor z’n verjaardag. Ben heel erg benieuwd!
Is hij dat ook geworden? Of heeft hij een geheime carriere?
Oh wat leuk!! Hoop dat het niet tegenvalt haha mocht je het trouwens nog niet aan hebben gegeven bij je reservering, even bellen en laten weten dat het voor je vriend zijn verjaardag is, volgens mij doen ze daar wel wat leuks mee altijd!
Waar kun je ze gratis halen in Nederland? Heb echt een voorraad nodig
Ah dit klinkt echt heel leuk! Mooie herinnering. Staat ook nog op mijn lijstje voor -ooit-.
Heerlijk, wel open water niet in een zwembad. Zaterdag nog in zee gezwommen
Het is 07:50. Ben jij op dit moment onderweg naar je werk of al aan het werk?
Als je dit later vandaag terugleest: wat deed je op dit tijdstip
- Onderweg naar het werk of bijv. studie of stage
- Al op het werk of stage
- Niets, ik ben thuis
0 stemmers
Thuis aan het werk vanaf half 8 dus wist niet wat ik moest kiezen
Ik werk thuis en begin niet eerder dan ik zou doen op het werk dus ik lag nog lekker in mijn bed.
La Colombe in Zuid-Afrika, daar hebben ze geen Michelin maar als ze die hadden zou deze het sowieso hebben. Ze maken hele kunstwerken van het eten en je krijgt bijvoorbeeld bij een gang een ei die je moet open knippen waar dan eten in zit haha
Ik ben vandaag vrij, maar als ik zou werken, dan ben ik op dat tijdstip al op mijn werk.
Thuis aan het werk al dus ik had maar voor al op het werk gekozen
Naar aanleiding van dat ik dik ben opgelicht dit weekend:
Ben jij wel eens opgelicht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, voor hoeveel euro?
- 0-50
- 51-100
- 101-200
- 201-500
- 501-1000
- 1001-2000
- 2001-10.000
- 10.000+
0 stemmers
Ik heb dit weekend 700 euro betaald voor een ontstopping
Ooit een keer Thunderdome kaartjes gekocht via marktplaats en nooit gehad.
Edit: oh nog erger met een auto. Auto gekocht voor 2800 en laten maken voor 1500. Toen werd ik aangereden en had ik wat blikschade maar die monteur zei: meid die auto is het maken niet meer waard heel je kopping is kapot. Dus toen heb ik hem aan een sloopbedrijf verkocht voor 600 🥲
Ja niet perse in bedrag, maar heb een tweedehands auto gekocht waarbij meerdere lampjes in het dashboard waren afgeplakt voelde me toen ook wel aardig opgelicht haha!
Neeeee, wat erg! Op welke manier ben je opgelicht?
In de taxi wel meerdere keren in het buitenland. Opeens 70-80 teveel op de rekening , mocht alleen cash. Maarja ben weer zo’n pussy dat ik daar niet tegenin durf te gaan in mijn eentje of met een vriendin.
Hahaha zoo classic en herkenbaar. Ik weet nog dat ik dat tegen mijn moeder ging vertellen en zij daar zo zat van ??? Duh.
Ik heb op vakantie zo’n paspoortmapje gekocht waar uiteindelijk mijn paspoort niet inpaste. Typische toerist toen.
Heb jij wel eens mensen opgelicht (op internet telt ook)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ging op Habbo spelletjes organiseren waar je dingen kon winnen en dan zorgen dat mensen veel meubi gaven voor inzet of bom, en dan uiteindelijk de prijs zogenaamd aan mijn medescammer (vriendin) geven, waarvan niemand wist dat het mijn vriendin was. En zo verdiende ik mijn meubels op Habbo. Echt erg. Ik was 9 ofzo