Stel je persoonlijke vraag #29

Maak jij je zorgen als je iemand waar je heel nauw contact mee hebt, je er 24 uur niks van hoort? Hiermee bedoel ik niet mensen in je huishouden maar bijvoorbeeld een hele goede vriend of vriendin.

• Hmm nee vast niks aan de hand
  • Ik zou bellen
  • Anders:

0 stemmers

Ik zou niet bellen, maar ik zou me wel zorgen maken. Ik heb nu gestemd op bellen, omdat dat dichterbij de waarheid ligt dan dat ik me geen zorgen maak.

2 likes

Ik heb niet eens mensen in mijn leven die ik zo vaak spreek :open_mouth:

24 likes

Niet zozeer als ik er geen persoonlijk contact mee heb, maar mijn beste vriendin en broertje enzo hebben wel allemaal hij “laatst gezien” op Whatsapp aanstaan omdat ik dat graag check. Als zij een hele dag niet online zijn geweest en ik niks van ze heb vernomen maak ik me wel echt zorgen.

De Vlindertuin in Zuidlaren. Geweldige ervaring!

1 like

De enige om wie ik me echt direct zorgen zou maken als ik 24 uur niets zou horen is mijn vriend. We wonen niet samen en hebben elke dag contact via app/bellen dus stel ik zou de hele dag niets van hem horen tot 's avonds laat dan zou ik wel bellen. Goede vriend of vriendin niet na 24 uur maar eerder na 72 uur ofzo.

1 like

Ik zou langsgaan

In mijn vriendenboekje van de basisschool had een klasgenoot geschreven dat hij dief wilde worden :joy: Ik moet hem maar weer eens op social media opzoeken kijken wat er van hem terecht is gekomen.

9 likes

Naar aanleiding van jouw tip neem ik m’n vriend volgende week hier mee naar toe voor z’n verjaardag. Ben heel erg benieuwd!

2 likes

Is hij dat ook geworden? Of heeft hij een geheime carriere? :laughing:

1 like

Oh wat leuk!! Hoop dat het niet tegenvalt haha :sweat_smile: mocht je het trouwens nog niet aan hebben gegeven bij je reservering, even bellen en laten weten dat het voor je vriend zijn verjaardag is, volgens mij doen ze daar wel wat leuks mee altijd!

2 likes

Waar kun je ze gratis halen in Nederland? Heb echt een voorraad nodig

1 like

Ah dit klinkt echt heel leuk! Mooie herinnering. Staat ook nog op mijn lijstje voor -ooit-. :slight_smile:

1 like

Heerlijk, wel open water niet in een zwembad. Zaterdag nog in zee gezwommen :relaxed:

1 like

Het is 07:50. Ben jij op dit moment onderweg naar je werk of al aan het werk?
Als je dit later vandaag terugleest: wat deed je op dit tijdstip

• Onderweg naar het werk of bijv. studie of stage
  • Al op het werk of stage
  • Niets, ik ben thuis

0 stemmers

Thuis aan het werk vanaf half 8 dus wist niet wat ik moest kiezen

1 like

Ik werk thuis en begin niet eerder dan ik zou doen op het werk dus ik lag nog lekker in mijn bed.

1 like

La Colombe in Zuid-Afrika, daar hebben ze geen Michelin maar als ze die hadden zou deze het sowieso hebben. Ze maken hele kunstwerken van het eten en je krijgt bijvoorbeeld bij een gang een ei die je moet open knippen waar dan eten in zit haha

16 likes

Ik ben vandaag vrij, maar als ik zou werken, dan ben ik op dat tijdstip al op mijn werk.

1 like

Thuis aan het werk al dus ik had maar voor al op het werk gekozen

1 like