Rosaodor (wel prijzig maar je kunt er lang mee doen)
Nou, zover ben ik nog niet. Ik haat het nog steeds. Ik kan het niet uitstaan dat bijna alle vrouwen in mijn ogen gewoon hun haren wassen en laten opdrogen en het ziet er mooi uit. Ik zie er gewoon niet uit. Heb echt intense walging ervan. Mn ouders weten dat ook. Ik wil gewoon graag glad, pluisvrij haar. Alles geprobeerd, maar nee. Ik haat mijn haar zo erg.
Daarmee ben ik ook gezegend
Ik heb best lastige krullen maar inmiddels wel een soort routine gevonden die goed werkt en waarbij ik niet uren bezig ben. Zou graag een keer andere meiden met krullen(die het stijl dragen of er gek van worden) eens willen proberen te stylen op die manier om te kijken hoe het uitpakt. Heb mijn krullen zelf ook lang gehaat.
Ik vind dit echt verdrietig om te lezen! Ik hoop dat je in ieder geval beseft dat de meeste mensen op deze wereld niet magischerwijs glad en glanzend haar heeft na een shampoobeurt, ook al lijkt dat zo (zeker als je in Nederland woont, met veel witte mensen in je omgeving). Haar is het zoals alles wat met schoonheid en vooral vrouwelijke schoonheid te maken heeft ontzettend beladen met onrealistische, voor de meeste mensen onmogelijk te behalen ideaalbeelden. We leven in een kapitalistische samenleving die wil dat we ontevreden zijn met onze natuurlijke eigenschappen, zodat we geld blijven uitgeven om er anders uit te gaan zien. Ik heb helaas geen oplossing, maar je bent in elk geval niet alleen en het is ook zeker niet jouw fout dat je je zo voelt, maar fucking jammer is het wel. Ik hoop dat je een behandeling en producten vindt die goed voor je werken.
En sorry voor het boekwerk, maar dit onderwerp windt me altijd op!
Ik zag van de week dat ze al dood zijn als ze op het strand liggen, dus als dat waar is heb je je helaas voor niks uitgesloofd
Wist je dat je het permanent kan stijlen? Ik heb van mezelf ook heel veel krullen maar die groeien meer opzij dan omlaag of zo, dus nooit mooi lang haar gehad daardoor. Laat het nu al 5 jaar permanent stijlen bij mân kapper en dan is het dus echt zo dat je na het douchen het kan laten opdrogen en het nog mooi zit. Echt beste beslissing ooit!
Ja, dat heb ik al vaak laten doen. Jean Paul myne behandeling was de laatste keer. Superduur maar wel heel goed. Ik kreeg daar helaas een allergische reactie op en veel jeuk enzo. Maar al jaren laat ik mn haar on en off stijlen. Nu ik die reactie had, het leek alsof mn hoofd in de fik stond? Dacht ik nee. Waar heb jij je laatste behandeling laten doen? Mag je me wel in een prive bericht sturen. En ook mijn frustratie is dat sommige kappers zeggen âja ik weet het niet, ga maar naar een afro kapperâ.
Zelfde! Ik ga het maar weer korter laten knippen (niet kort & pittig).
Ja dit heb ik ook. En mijn haar is heel stijl, echt geen krul blijft zitten.
Ik heb denk ik 2x in mijn leven mijn haar laten krullen, 1x door een vriendin en 1x door de kapper. Beide keren was het binnen 2 uur allemaal uitgezakt.
Ooit knipte een vriendin mijn haar en zij zei altijd dat het zo makkelijk was om mij te knippen, dus dan denk ik mag ik vast niet klagen
Open want heb een vet knappe tandarts met mega blauwe ogen dus lig hem altijd als een creep aan te staren. En net naast zijn hoofd hangt een tv aan het plafond dus doe net alsof ik daar naar kijk.
Ah shit, ik doe die behandelingen ook van Jean Paul Myne inderdaad. Wel door de echte ambassadeur van het merk zelf in Alkmaar. Misschien dat zij het net beter weten? Je zou ze ook eens kunnen bellen om te vragen hoe dat met die allergische reactie zit. Ik krijg overigens ook altijd heel veel schilfertjes op mân hoofdhuid na zoân behandeling haha, zal wel gewoon troep in zitten ook.
En ja sowieso irritant dat Nederlandse kappers vaak totaal niet weten hoe ze met krullen of afrohaar om moeten gaan.
Ja dat is wel srs een hele lekkere geur
Ook met pincurls en ze zo setten?
Wat vinden jullie van Fred Perry poloâs? Vriend heeft veel FP kledij maar heeft het gevoel dat de associatie met de Proud Boys te sterk is en dat mensen hem vreemd bekijken.
- Doet meteen denken aan extreem rechts en fascisme
- Gewoon kledingmerk, denk er niets bij
0 stemmers
Ik vind dat CG een beetje teveel gedoe, maar het is wel deels gebaseerd daarop.
Gewoon op zijknat haar wat leave in en gel erin kneden en dan 2 uur lang afblijven tot het droog/hard is, daarna alleen losschudden/knijpen. De styling zelf kost dan eigenlijk maar 5 min werk.
Vind alleen soms wel vervelend dat je zo lang met nat haar zit.
Oh, aan die optie had ik niet eens gedacht
Doet me wel denken aan (Italiaanse) gabbertjes maar niet per se aan extreem rechts. Ik heb heel erg een zwak voor die kledingstijl bij mannen dus misschien is het mijn eigen heteroseksualiteit/domheid waardoor ik die associatie mentaal niet wil maken , maar ik heb het idee dat die eigenlijk niet zo speelt.
Weet niet of je zin hebt om te föhnen, maar als je een föhn met diffuser hebt zou je dat ook kunnen proberen. Behoud je de krul maar hoef je minder lang met nat haar te lopen