Iewl, ben je mal? Die is lelijk
Ik zeg nog steeds cool en nice in real life. Dat kan volgens mij ook al tig jaar niet meer.
Ik kom hier super laat nog eens binnen vallen maar een boke is gewoon een boterham, zonder specificatie over wat erop zit.
En nu heb ik zin in koffiekoeken maar het is al te laat thanks guys
Hahaha ik hoor hier het Teun en Gijs-riedeltje bij. Maar als je die podcast niet luistert is dit heel random.
Geen van de dingen die je noemt, wel risolles, lemper, etc.
Wat is je favo kleurcombo uit dit rijtje? Dus welke ziet er het meest esthetisch uit?
- Bruin
- Groen
- Blauw
- Roze
- Grijs
- Geel
- Wit
- Zwart
- Oranje
- Paars
- Rood
0 stemmers
En welke het minst?
- Bruin
- Groen
- Blauw
- Roze
- Grijs
- Geel
- Wit
- Zwart
- Oranje
- Paars
- Rood
0 stemmers
Voor mensen die wel eens ‘bluhh’ of ‘buh’ typen hier, zeg je deze woorden ook in het echt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh ik stemde te snel maar typ het eigenlijk ook nooit
Ik heb gewoon geen avatar die geschikt is voor je kleurenpoll
Haha bij welke kleur moet ik dan?
Ik zou zeggen paars
Vind je kleding uitzoeken over het algemeen
- Leuk
- Niet leuk
0 stemmers
Leuk totdat ik het pas en 95% niet leuk genoeg is waardoor ik de hele bestelling of de hele bestelling op 1 item na weer kan retouren.
Of dat ik in het pashokje sta nadat ik mn armen vol gehangen heb en dat niks leuk genoeg staat en ik weer alles terug kan hangen.
Ik ook haha maar ik zie het alleen hier, zie/hoor het (gelukkig) bergens anders
Wit
Ik vind de blauw/groen discussie interessant. Ik neig altijd naar blauw, en als mensen dan voor groen kiezen denk ik WTF.
Wat is voor jou het minimale aantal vierkante meters waarop je comfortabel zou kunnen leven?
(definitie van comfortabel mag je zelf invullen)
In je eentje…
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
- 110
- 120
- 130
- 140
- 150
0 stemmers
Met een partner
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
- 110
- 120
- 130
- 140
- 150
0 stemmers
Met een partner en twee kinderen
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
- 110
- 120
- 130
- 140
- 150
0 stemmers
We hebben een abonnement met een standaard bedrag per maand. Dit kan je wel doorvertalen naar credits, maar verbruik per credit is afhankelijk van het moment van de dag.