@monkeyslut hoe kan jij nu wit zijn? Ik dacht ook misschien dat het ligt aan de instellingen, heel veel hebben ook zon dark scene enzo toch. Dan valt het wellicht anders uit.
Ik ben het zo met Penny eens, bij @monkeyslut ziet toch het "normale " oog direct die monkey, wat dus bruinachtig is. Dat kan dan geen wit zijn haha. Oh Jezus waar je je maar druk om kan maken.
Greenwheels is per kwartier volgens mij en gereden kilometers. Dus de uurprijs of dagprijs noemen zou niet echt eerlijk zijn want dan lijkt het goedkoop.
Stel je zou in een uur 100 km rijden, dan is het goedkoopste abonnement 40 euro (6 euro + 34 cent per kilometer. Duurste abonnement 27 maar dan betaal je 25 euro per maand).
Oké 100 in een uur is een beetje onwaarschijnlijk maar ik merkte wel dat wij ons er enorm op verkeken. Het was alleen handig voor korte ritjes als je echt een auto nodig had, of juist een weekendje weg waar je niet kan komen met de auto maar niet heel ver weg is.
Leuk om al die stappen te zien! Ik ga volgend jaar samenwonen op 50m2 maar het is wel praktisch ingedeeld en er is 1 slaapkamer + kleine kamer als kantoor. Maar ik heb het idee dat veel mensen 50m2 niet te doen vinden voor een stel, waardoor ik me soms afvraag of ik het straks nog steeds oké vind
En als je een kleur lastig vindt te definieren is het in mijn ogen altijd handig als je je ogen een beetje samenknijpt, dan kijkt wel kleur overheerst. En dat op verschillende meters afstand doet. Dat kan natuurlijk niet hier haha maar bijv. Als je naar een schilderij kijkt of een nieuwe kleur zoekt voor een muur.
Wij gebruiken vaak Sixt, is rond de 23 cent p.m., maar kan oplopen tot 32 cent per minuut. Zijn allemaal elektrische auto’s die je dan kan pakken.
Gelukkig heb ik geen moment hoeven twijfelen over de kleur van m’n avatar
Jawel nu, heb je weer, oranje, vies faal oranje, tot aan,
midden eierdooiergeel. Kies maar. Of knalgeel
Ik heb oranje gestemd maar twijfel nu of ik niet geel ben
- Geel
- Oranje
0 stemmers
Hahaha de tweede keer deze week dat ik aan dit filmpje moet denken
Komt denk ik doordat geel in het midden zit
Note taken, ik ga naar rood
Woonoppervlakte of perceeloppervlakte?
Woonoppervlakte! Maar kan een appartement of huis zijn
Oh kmprijs is ook chill! Ik rij ook sixt, pak die ook wel eens voor een weekendje weg maar vooral in de stad is het zooo fijn dat je m gewoon overal kunt neerplempen. En ik hou van elektrisch rijden, je kunt het zo chique (jaguar) tot simpel maken (skoda citigo) als je wilt. Vgm zijn zij nu in DH, Rdam en Ams.
Ik heb 4 jaar op 40m2 gewoond en vond het heeelemaal prima haha. Ja tuurlijk groter is fijner, maar die keus heb je niet altijd! Gewoon kijken of het voor jou en je partner werkt
Als je zeker weet dat je dit gaat kopen/gebruiken en het is tussen de €50 / €150.
(je hebt het eigenlijk dus gewoon nodig, vind je zelf)
- Koop ik het meteen.
- Wacht ik, al heb ik geen idee waarop.
- Wacht ik, in de hoop dat het goedkoper wordt.
- Wacht ik, totdat ik geld heb.
0 stemmers
Hier met zn tweeën op 37m2! Prima te doen, al moet ik er wel bij zeggen dat mn partner hier niet het hele jaar woont en dus niet al zijn spullen hier staan
De hyundai konai is net nieuw en maar 24 ct per minuut, de auto’s in mijn omgeving nu lopen van 23 tot 25 cent!