Sowieso ook stiekem een animagus
Ja heel vaak. Snap wel wat je bedoelt bij Ru
Monica Geuze doet me altijd aan een wild beertje denken (bedoel dit positief). Tyra Banks aan een hert. Ik denk vaker bij modellen?
Nicolette van Dam op een nijlpaard
Moest gelijk denken aan het konijn die lijkt op Dan van Gossip Girl, maar dat is andersom
Ik vind dat Teddy van Greys anatomy lijkt op Sid van ice age
Sorry als jullie haar niet vinden lijken
Als single, hoe vaak scheer jij je benen?
- Nooit
- Ongeveer wekelijks
- Ongeveer maandelijks
- Dagelijks
- Alleen in de zomer
0 stemmers
Als iemand in een relatie, hoe vaak scheer jij je benen?
- Nooit
- Ongeveer wekelijks
- Ongeveer maandelijks
- Dagelijks
- Alleen in de zomer
0 stemmers
Vaker dan wekelijks maar minder vaak dan dagelijks
Dat is toch de definitie van wekelijks?
Ik heb er geen tijd meer voor Doordeweeks ben ik druk met werken en kan op mijn werk niet op het forum zitten. Heb nu ook sinds paar maanden een vriendje en daar ben ik nu heel veel mee
#wittebroodsweken
Wekelijks is toch één keer per week? Ik doe het denk ik 3 à 4 keer per week, dat zou ik niet wekelijks noemen.
Wekelijks is gewoon iets wat iedere week gebeurt
Maakt niet uit hoe vaak
Ah ja ik wist dat je een vriendje nu hebt. Leuk!
Wat vind je van dit soort ‘kunst’ ? Geen idee of het kunst is btw

- Echt afschuwelijk
- Mooi
- Gaat wel
0 stemmers
Wel mooi dat jij zelf een betekenis voor woorden verzint. Ik ken niemand die dit zo gebruikt.
Ik lees dit nog steeds als eenmaal per week. Een wekelijkse column kan volgens jou dus ook van maandag tot en met vrijdag uitkomen?
- Vans
- Converse
0 stemmers
Al vind ik die onderste streep wel te zwart
Converse maar met een andere zool
Ik check m’n nieuwe collega’s op LinkedIn. Zonder incognito modus . Ook bij sollicitanten doe ik dat. Is misschien meteen een trigger voor ze om het op peil te houden.
@Blush wil je die allstars om de dikkere/hogere zool? Want volgens mij zijn die allstars er ook wel zonder die dubbele streep en met hoge zool.
Tweewekelijks
- Twee keer per week
- Eens in de twee weken
0 stemmers
Ik heb random de eerste foto van google geplukt van platform converse haha! Wil idd een hoge gymp met plateau, alleen weet ik nog niet welke.