Stel je persoonlijke vraag #29

Ganzen zijn trouwens echt valse beesten.

Zwanen ook

https://www.ad.nl/binnenland/agressieve-knobbelzwaan-gevangen-en-uitgezet-dit-nam-extreme-vormen-aan~ab290ed2/

1 like

Ik vind het op zich niet stom, maar wel een heel duidelijk geval van NMSVPE. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik met iemand zou willen trouwen die verwacht dat ik hier ook maar een beetje blij van zou kunnen worden, ik zou gillend wegrennen om hoe erg het niet bij me past.

13 likes

Ik zou echt door de grond zakken van schaamte. Je hoort ook iemand in die video zeggen van ’ haha zo erg’ . Maar ze zijn 9 jaar samen dacht ik te horen? Ik hoop dat ie zn vriendin dan wel goed genoeg kent dat ze dit wel kan waarderen.

3 likes

Maar vooral omdat het zo slecht opgezet is. Ga dan helemaal in prinsenpak a la James Marsden in Enchanted ipv een simpele cape.

5 likes

Die sneakers er ook zo onder lol . En hij trekt die vriendin heel lomp hard rennend mee?! Why

3 likes

hahaha dit doe ik ook! vooral bij nieuwe collega’s denk ik dan altijd: omg dit komt agressief over man, zonder gĂȘne lekker iemands hebben en houden bekijken.

1 ) bericht/mail dat we nieuwe collega hebben
2 ) Enthusiam heeft uw
profiel bekeken :eye: :lips: :eye:

13 likes

Wat doe je wel eens door je thee?

• Melk
  • Suiker
  • Kaneel
  • Honing
  • Ik drink geen thee

0 stemmers

Ja ik heb geen idee? Ik heb dat niet aangevinkt. Vond het ook vreemd.

Ik kreeg altijd standaard bij de buurvrouw van mn ouders thee met koffiemelk erin. ze vroeg ook nooit naar de smaak. Ontzettende theeleut die gewoon bijna 24/7 een theepot had staan.

Waarom geen optie niets? Ik drink elke dag thee, voeg alleen niets toe.

32 likes

Mijn oma heeft nog zo’n ouderwetse suikerpot met zo’n glij staafje erin, als je hem omkiept komt er een dosis suiker uit. Zij doet dat echt een keer of 3 per kopje waardoor er zoveel suiker in zit dat je instant een suiker overdosis krijgt :dizzy_face: Mijn vriend zegt ook iedere keer “niet teveel suiker hù”, maar ze blijft eigenwijs en is het dus suiker met thee ipv andersom. Echt een suikeroma :rofl:

2 likes

Ik vind suiker in thee zo smerig

4 likes

Maar dan hoef je de poll niet in te vullen. :ghost:

@Xiomara ik vind dat suiker echt thee helemaal kan verpesten.

1 like

Alleen suiker in de Earl Grey

3 likes

Ik begin de dag altijd met een kop aardbeienthee met een schepje suiker, vind dat zoooooo lekker dat ik aardbeienthee zonder suiker niet meer te nassen vind. Drink verder alleen suiker in theesmaken die niet te zuipen zijn en als er geen andere keuze is (earl grey, English blend, andere fruitsmaken).

1 like

De meeste thee doe ik niks in, maar assamthee vind ik heel lekker met suiker en soms ook een beetje melk. En ik maak soms zelf bubble tea (zonder het schudden dus eigenlijk geen echte bubble tea, maar wel met tapiocaparels) en daar doe ik ook altijd suiker en soms melk door!

1 like

Ik zou dit hilarisch vinden en lief dat hij er zoveel moeite in steekt, zelfs al is de uitvoering een beetje cringey. Alleen het misbruiken van dieren (paard in dit geval) voor eigen vermaak vind ik niet leuk, arm beestje.

Mijn partner zou dit trouwens een zenuwinzinking krijgen bij alleen al de gedachte hieraan dus hoef me geen zorgen te maken dat dit ooit echt gebeurt haha.

3 likes

Ik heb soms al dusdanige sociale angst dat ik ophang als mijn vriend me belt terwijl ik in de trein zit en ons gesprek te lang stil is geweest en andere mensen dat kunnen horen, dus als mijn vriend me zo publiekelijk ten huwelijk had gevraagd zou ik echt huilen van ongemak en wegrennen (negerend dat ik dan waarschijnlijk juist op dumpert terecht zou komen).

6 likes

Dan is deze vraag niet voor jou.

1 like

Als m’n vriend dit bij mij zou doen kent hij me duidelijk to-taal niet dus beter trouwen we dan maar niet :joy:

1 like