Stel je persoonlijke vraag #29

So satisfying

63 likes

De 50/50 optie is er speciaal voor @kleinmaargroot

5 likes

Wel gelijk houden he

3 likes

Ho en @Santeria

1 like

Ik like echt te veel trouwens volgens mij, maar ik ben gewoon heel aardig

11 likes

Hahaha ik had echt geen idee :joy: Ik like wel veel van wat ik lees!

17 likes

Ik weet nog toen ik net naar hbo ging en ik de namen van docenten kreeg te horen (en ook studenten), ging ik ze allemaal opzoeken op social media (fb en linkedin enzo). Toen eén keer in de klas stelde ik een vraag aan een docente over wat ze op haar linkedin had gezet (expose mijn stalkgedrag gewoon) en ze was helemaal freaked out. Ze heeft daarna nog een paar keer tegen mijn klasgenoot gezegd dat dat de reden is geweest dat ze haar accounts op prive heeft gezet :rofl:

Vond beetje overdreven maar goed

Zocht jij je docenten of nieuwe klasgenoten ook altijd op op het internet?

• Ja
  • Nee nooit
  • Toen ik naar school ging was er nog geen internet

0 stemmers

1 like

maar even serieus waarom liken zoveel mensen jouw posts? verwijder je ze weer als de post je gemiddelde omlaag haalt, heb je 10 extra accounts ofzo?

Misschien moet je humor proberen? :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Sowieso iedereen die ik nieuw tegenkom in m’n omgeving ongeveer, maar wel in incognitomodus natuurlijk :clown_face:

3 likes

Ik heb een keer alleen bijna de fout gemaakt, toen iemand zich kort voorgesteld had, dat ik bijna een vraag ging stellen over iets over die persoon waarvan ik alleen iets kon weten omdat ik zijn socials had gecheckt. :joy:

5 likes

Wij hadden twee weken terug een sollicitant voor een leidinggevende functie en die had degene waar hij een gesprek mee had van tevoren alvast toegevoegd op instagram. Zij heeft een gesloten profiel en herkende zijn instanaam niet dus weigerde hem. Na het gesprek deed hij het nog een keer, toen klikte ze op zijn openbare profiel en zag ze dat hij allemaal volledig naakte (met bedekte :eggplant:) bodybuilding foto’s had van zichzelf.

Edit: oeh ik ben nu wel benieuwd wat jullie zouden doen trouwens. Hij was overgekwalificeerd en enthousiast, maar waarschijnlijk geen goede match met de doelgroep en de rest van het team.

• Om het instaverhaal afwijzen (puur om de actie van het toevoegen)
  • Om het instaverhaal afwijzen (ongepaste foto’s op social media vind ik een reden om af te wijzen)
  • Om de andere redenen afwijzen
  • Het instaverhaal heeft geen invloed op mijn keuze
  • Voordeel van de twijfel geven en aannemen
  • Geen idee

0 stemmers

Ja vond ook wel beetje gek haha zet het dan op prive,maar was haar blijkbaar nog nooit overkomen. Verder hele leuke docente wel.

2 likes

Vind je vaak dat mensen op dieren lijken?

Ik kijk nu Rupaul’s dragrace en Ru doet me altijd denken aan een schildpad.

• Ja ik ken er een aantal
  • Ja ik heb een leuk voorbeeld
  • Nou, nee

0 stemmers

Vooral eenden of ratten/muizen
Kende ook een meisje die leek op een uil

3 likes

Ohja die Emily ratanogiets lijkt heel erg op een struisvogel!

11 likes

Ik wil nu ook wel weten op welk dier ik het meest lijk eigenlijk ik heb geen idee

Ik zou zeggen post een foto maar ja risico is dat wij dan zeggen ja precies een naakte molrat.

8 likes

Weet niet wat beter is een naakte molrat of een olifant

Deze quiz heeft zijn oordeel gebaseerd op mijn antwoorden dat ik gemiddelde ogen heb, een langere neus, kleinere oren, recht haar, in europa leef en s’nachts slaap. Denk wel heel accuraat.

5 likes

Andre Hazes jr op een rat

beeldmateriaal

40 likes