Stel je persoonlijke vraag #30

Wat is d&d?

Ik vind het leuk om mee te lezen inderdaad, maar toch heb ook ik soms een mening over bepaalde dingen daar. Ook al heb ik geen kinderen en er “niks aan heb” om mee te lezen.
Dat kan en mag toch gewoon?
Net zoals @d12baby aangeeft dat er veel wordt gedeeld in dat topic, dat is toch helemaal geen gekke of onjuiste opmerking? Ik snap echt dat dingen gevoelig zijn als het over kinderen gaat maar ik vind dit wel een beetje zeikerig. Als je niet wil dat mensen (op een openbaar forum) ets vinden of zeggen over een bepaald onderwerp is het misschien beter om er niks meer over te posten?

2 likes

Nouja, moeders/baby’s enz worden wel beetje belachelijk gemaakt hier af en toe. (Heb ik mezelf ook schuldig aan gemaakt) en post ook maar geen babykleren in het show je laatste aankopen topic want dat mag echt niet :exploding_head:

Dus kan me ergens wel vinden in het feit dat het dan flauw is om dan mee te gaan lezen in zo’n topic alleen maar om er over te gaan zeuren hier. Vind meelezen uit interesse een ander verhaal.

27 likes

Ik lees echt nooit die topics maar ik krijg genoeg mee over kinderen van forummers.

12 likes

Ik lees ook weleens mee in zwanger/kind topics omdat ik m’n neus nu eenmaal graag steek in zaken die me niks aangaan.

Hoewel, ik ben een vrouw, dus ik vind dat het me heus wel iets aan gaat.

2 likes

Maar hier kan je dat toch wel showen?

1 like

Ja dat weet ik. Maar soms vind ik het gewoon overdreven hoe erg dat gescheiden moet worden want ieww baby kleren. Terwijl iedereen wel gewoon meeleest blijkbaar

26 likes

Hmm ja ik snap wat je bedoelt, wellicht is het chiquer als je het in het desbetreffende topic doet. Maar ik heb ook wel eens polls hier gemaakt nav het relatie of date topic omdat ik dan ook benieuwd ben wat de rest van t forum vindt ipv alleen die desbetreffende groep die dat topic meeleest.

1 like

Ik kijk 1x per week horrorfilms met een groepje, met hetzelfde groepje doen we ook spelletjesavonden maar geen D&D ofzo, gewoon normale bordspelletjes maar de films zijn vaste prik.

3 likes

Klopt wel

Alleen heb je dan mensen die gewoon 1x een rompertje posten tussen hun kleren en dat is prima maar ook mensen die alleen maar kinderaankopen gaan posten, wat voor iedereen zonder kinderen gewoon hoogstonboeiend is.

Ik vind het ook anaal dat het bij 1 babypost al te veel is, maar het is een beetje als Corona, je moet het echt direct in de kiem smoren anders is het overal baby.

Edit: ik heb heel het subforum zwanger op negeer dus ik lees daar verder ook niet mee, dat is gewoon echt niet mijn wereld.

16 likes

Ik ben fan van show je laatste aankopen, en als het daar rustig is is mijn second best show je laatste kinder aankopen :joy: ik wil gewoon aankopen zien jongens!

15 likes

Ik speel nu al 4 jaar elke week D&D met hetzelfde groepje vrienden, echt super leuk! Meestal online en dan zo nu en dan een heel nerd weekend in het echt. :nerd_face:

6 likes

Ik heb ook echt nog nooit een poepluier op dit forum gezien en post al zo’n 3 à 4 jaar mee. :woman_shrugging:

1 like

Die heb ik dus wel gezien als niet-meelezer hahaha

2 likes

Ik snap dat je dit waarschijnlijk niet letterlijk bedoelt maar volgens mij zijn er genoeg mensen die daar juist helemaal niet meelezen hoor. Ik in ieder geval niet en ik krijg er ook maar weinig van mee.
Ben wel benieuwd of er inderdaad veel mensen meelezen

Lees jij de zwanger en kinderen topics?

• Ja maar ik heb ook kinderen/wil ook kinderen/post er ook mee/hoor er op een andere manier thuis
  • Ja, omdat ik het gewoon leuk vind/irritainment vind/etc
  • Nee, ik lees daar (bijna) nooit

0 stemmers

Vaak? Ik post vooral in het wjekw zw/k topic en heb het daar echt nog nooit gezien. Waarom zou je zoiets ook op de foto zetten.
In ‘blijft wel terugkomen’ kan ik me dan ook niet vinden, of ik lees (gelukkig!) de verkeerde topics.

2 likes

Soms lees ik daar. Geen dagelijkse meelezer

Oh nee iemand stuurde me een link van omg kijk dit en toen was het een poepluier in zwanger/kind en toen klikte ik weg.

Neem aan dat het een uniek iets was en niet de norm op het subforum, denk niet dat iedereen daar de hele dag op die manier overshared haha.

Dat komt door ons ingrijpen. Ook dat is modereren…

25 likes

Heb zelf geen kinderwens maar wel vriendinnen met kinderen dus voor mij is het ook een soort ‘educatie’ zodat ik soms ook wat zinnigs te zeggen heb als het met vriendinnen over kinderen gaat :tipping_hand_woman:

5 likes