Stel je persoonlijke vraag #30

Nee het is niet dezelfde voorletter en verder alle letters hetzelfde!
Dus zoals Helma en Elmar.

10 likes

Zou echt eng zijn als je gelijk had maar gelukkig kloppen ze niet volgens de letters als tweede Ipv eerste

1 like

Oh kut

Misschien JanTina

5 likes

Erica en Ricardo :nerd_face:

18 likes

Ik vind het kut dat ik t wist maar weer vergeten ben. Maar t is wel een toffe naam tho.

Als ik mn ouders zou brangelina-en krijg je een arabische naam die door iemand met dyslexi is geschreven

2 likes

Welk politieke clubje?

Vinden jullie het soms raar om te beseffen dat er mensen zijn met extreem veel talent op verschillende gebieden (dus bv kan dansen, zingen en acteren of kan heel goed voetballen en goed pianospelen) terwijl jezelf echt nul talent hebt op enig gebied?

• NĂ©e want ik heb ook veel talenten
  • Gewoon nee
  • Ja

0 stemmers

Ik zei laatst tegen mn vriend dat ik - in tegenstelling tot hem - altijd overal het positieve van probeer in te zien. Maar toen moest ie keihard lachen. :grimacing:

Ja van de Beer van Lemmer :sob:

Echt heel gĂȘnant maar ik stuurde hem elk schaatsseizoen tekeningen, tenminste denk dat m’n ouders ze niet echt stuurden. Maar van 3 tot 8 was ik he-le-maal verliefd op Rintje, vond hem echt heel knap hahahahhahahahha tragic

20 likes

Hahaha mijn vriend heeft ook een Brangelina-naam voor mijn ouders, maar denk dat die door jullie hier niet goed gekeurd zal worden, of tenminste niet door @Zemraluani, want het is enkel de voorletter van m’n vader en de rest de naam van m’n moeder. :sweat_smile: Wel elke keer lachen als ie me appt hoe laat we bij Wenny gaan eten though.

5 likes

Wist jij dat er schaapjesvarkens bestaan?

image

• Ja :hugs:
  • Nee’ :open_mouth:
  • That’s photoshop :unamused:

0 stemmers

(het zijn eigenlijk geen schaapjesvarkens maar een Hongaars varkensras genaamd Mangalica)

2 likes

Omggggg :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ik ga een boerderij beginnen in Hongarije eindelijk weet ik wat ik moet met het leven

16 likes

Ik heb laatst met mijn vader samen super geboeid naar een rtl z docu over varkens zitten kijken. Die beesten passen zich zo sick aan aan de omgeving, die overleven het einde der tijden nog. Mijn vader keek hem zelfs voor de 2e keer, echt cute

17 likes

Ja die ook en jullie kunnen allemaal zien wat voor doorslaand succes dit gaat worden in Ik vertrek

5 likes

Oh leuk, zaten deze daar ook in?

Ja! De docu heet Amazing Pigs en staat op Videoland zie ik net. 49 minuten fantastisch bestede tijd, go watch!!

10 likes

Wie ben jij (meestal)?

• Lawful good
  • Neutral good
  • Chaotic good
  • Lawful neutral
  • True neutral
  • Chaotic neutral
  • Lawful evil
  • Neutral evil
  • Chaotic evil

0 stemmers

1 like

Momenteel is mijn boekenlegger een treinkaartje uit 2011.

7 likes

Sorry heb hem even opnieuw gedaan, ik wil namen en rugnummers. Mensen die een ezelsoor maken vertrouw ik niet. :joy:

12 likes

Same maar ik vind sentence pointer ook wel erg heftig
Edit: en eigenlijk wil ik meerkeuze

10 likes