Ohja, al vind ik het altijd dan juist lastig om met mn eigen negativiteit dan nog eens extra geconfronteerd te worden doordat de ander zo positief is
Ik vind van die hele positieve mensen echt irritant. Dan heb ik nog liever een ouwe zeiksnor naast me.
Ik wou zeggen nee, maar ik dronk laatst ergens op een leuk terrasje een cappuccino en die bleek achteraf 6,50 te kosten. Ik kon het gelukkig wel betalen
maar toen moest ik wel even 2x kijken of er echt maar 1 koffie op de rekening stond.
Edit: en ik heb jaren geleden ook wel eens een rekening van 45 euro gekregen voor 2 stukken taart en twee koffie
vond ik ook niet zo leuk maar ja
Als ik vooraf geen stokbrood krijg is mn hele avond verpest
Vaak alleen als ik van te voren ga borrelen of erna - dat dan het drinken ineens even duur of duurder is dan het eten. đ„Č
Of met speciaal bier, altijd schrikken dat je > 5eur aftikt per biertje en een middag heb gedronken.
Alhoewel had ik laatst gewoon pils in een dorp en was ookal âŹ3,5 
Qua horeca zijn de prijzen in mn hoofd even duur als toen ik er inwerkte, 10 jaar geleden. Is dus nie meer
Ja is ook echt zo. Ik zie echt grote prijsstijgingen in de supermarkt. Ze berekenen al die prijsstijgingen in de productie etc door aan de consument. Mijn favoriet Lidl was veel goedkoper dan AH, vooral voor groenten en fruit, maar dat maakt nu vaak ook niks meer uit.
Ik vind de horeca ook niet meer leuk nu. Minstens âŹ10 voor een broodje waar ik niet vol van zit.
Omdat het uit bijgeloof komt. Gezondheid of proost of al het andere dat mensen zeggen als iemand niest is bedoeld om te wensen dat je je ziel niet uit niest. Zo begrijp ik het tenminste en zeg ik om die reden geen âGezondheidâ als iemand niest.
Ja ik was niet zo creatief omdat mân Vaderâs naam begint met de tweede, derde, vierde en vijfde letter van mijn moeders naam, dus ik kan eigenlijk gewoon haar hele naam pakken en hem laten eindigen in zijn naam en dan heb je het al.
Hoop dat jullie kind creatiever zal moeten zijn!

Brangelina is eigenlijk niet goed genoeg want je mist toch de D van Brad, misschien geen goed voorbeeld.
Dus mijn oudjes hebben allebei hun volledige naam in de koppelnaam. Het is zoals Bennifer alleen zou mân moeder in dit voorbeeld dan Benni heten en mijn vader Ennifer.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kom niet verder dan Sandra en Andreas
Hoe heten de ouders van @Zemraluani
- Sandra en Andreas
- Jacob en Jacobelien
- Simon en Simone
- Nick en Nicky
- Jose en Josefien
- Alex en Alexandra
- Roberta en Robert
- Erica en Eric
- Helma en Helmut
- Floor en Florentijn
- Marije en Rijk
- Martine en Martijn
0 stemmers
Nee het is niet dezelfde voorletter en verder alle letters hetzelfde!
Dus zoals Helma en Elmar.
Zou echt eng zijn als je gelijk had maar gelukkig kloppen ze niet volgens de letters als tweede Ipv eerste
Oh kut
Misschien JanTina
Erica en Ricardo 
Ik vind het kut dat ik t wist maar weer vergeten ben. Maar t is wel een toffe naam tho.
Als ik mn ouders zou brangelina-en krijg je een arabische naam die door iemand met dyslexi is geschreven
Welk politieke clubje?
Vinden jullie het soms raar om te beseffen dat er mensen zijn met extreem veel talent op verschillende gebieden (dus bv kan dansen, zingen en acteren of kan heel goed voetballen en goed pianospelen) terwijl jezelf echt nul talent hebt op enig gebied?
- Née want ik heb ook veel talenten
- Gewoon nee
- Ja
0 stemmers
Ik zei laatst tegen mn vriend dat ik - in tegenstelling tot hem - altijd overal het positieve van probeer in te zien. Maar toen moest ie keihard lachen.