Stel je persoonlijke vraag #30

Nee niet elke dag nee. Ik zou sowieso een accommodatie kiezen met eigen kook mogelijkheid. Maar dit is denk ik ook bedacht vanuit het kader: ik ben weg met een peuter en baby :sweat_smile:

3 likes

Heb jij weleens destructief gedrag vertoond omtrent je liefdesleven?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Luister jij muziek tijdens het douchen?

• Altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Ik heb altijd muziek aan in de badkamer op mn telefoon. Natuurlijk niet goed ivm vocht, heb 2 keer zo’n doucheradio geprobeerd maar die kapten er na een paar keer mee.

Ik doe het meestal, gewoon via mn gsm maar mn broer gaat next level superluid met een box zodat we tot de woonkamer 2 verdiepingen lager kunnen meegenieten

Ja omg zo duur. Zürich was ook niet leuk, €4,50 voor een simpele koffie.
Genève heeft dan wel weer plekken met lekkere kaasfondue! Maar het is niet echt lachen om daar uit eten te gaan of te stappen, bij het betalen van de rekening in ieder geval.

Edit: mocht je trouwens dan niet alles declareren op de rekening van de baas? Dat zou ik altijd hopen/verwachten en zeker bij zo’n duur land!

4 likes

Genéve is echt niet te doen. Zaten een keer bij een pizzeria niks fancy, een margaritha pizza was €30 en dat was het goedkoopst :sob:

2 likes

Omg precies dat gehad ja. Dat ik echt dacht nee ik maak vast een rekenfout dit kan geen €30 zijn.T was niet eens een goeie, maar zo’n Franse pizza die het al helemaal niet waard was. En dan eet je in Napels echt lekkere pizza voor maximaal €6.

Zwitserland is gewoon een scam. Alles wat je daar hebt, heb je ook in Oostenrijk maar dan wel normaal geprijsd en met normale mensen Ipv Zwitsers.

9 likes

Zwitserland > Oostenrijk

3 likes

Ik heb deze: JBL Clip 3 zwart kopen? | MediaMarkt

Heel tevreden mee, hangt in de douche en is waterdicht, hoef hem niet vaak op te laden en connect prima met bluetooth met m’n telefoon. Hij houdt het nu zo’n 1.5 jaar al uit.

3 likes

Hahah ja dat dachten wij ook. En het was echt zo een pizza met van die uitgedroogde korsten. Ik dacht toen ook ga dan ook niet de goedkoopste pizza nemen maar wel iets wat ik lekker vind. Waren voor 2 pizza’s + 4 cola’s rond de €160 kwijt :joy: Ik kan er nu om lachen maar ik heb toen van binnen half huilend de creditcard op tafel gegooid, ik zie eind van de maand deze ellende weer terug :joy:

4 likes

50 euro per pizza en dan nog 15 euro per drankje? Zwitserland is duur maar zooo duur?

En sowieso als je daar heengaat dan weet je het toch van tevoren haha, zelfde geldt voor Scandinavië. Ik stel me er altijd op in en dan valt het uiteindelijk wel mee :cowboy_hat_face:

2 likes

Nee

Alle Zwitsers zijn sociopaten.

5 likes

Ja ik weet het niet meer 100% precies de bedragen alleen dat het achterlijk veel was voor een simpele maaltijd :joy: Het was bij ons ook een spontaan tripje, we besloten last minute daar naar een concert te gaan dus de dag er voor snel concertkaartjes + vliegtickets + verblijfplaats geregeld, volgende ochtend zaten we al in het vliegtuig. Normaal bekijk ik dat ook van te voren en dan boeit het mij ook veel minder.

Edit: het vliegticket was €100 dat was in ieder geval goedkoper dan het eten :joy:

Behalve het belastingsysteem en hoge salarissen :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

1 like

Ja vandaar al die sociopaten, ideaal klimaat.

3 likes

Ohja in Oslo heb ik ook huilend drie dagen in de macdonalds gegeten en alcoholloos geleefd omdat alles 1 miljoen euro kostte.

Ook een scam, Noorwegen.
Best mooi maar wel ongezellig, kan je beter naar Chili gaan.

2 likes

Ja vliegticket Chili is vast goedkoper dan drie dagen eten in Oslo

2 likes

€600 ofzo? Kost je ook minstens €150 om in Noorwegen en terug te komen. Van die €450 leef je in Chili 3 weken ofzo en in Noorwegen een paar dagen.

Is eigenlijk goedkoper als je langer gaat

2 likes

Ben jij meer een Negative Nancy of een Postive Patty?

• Negative Nancy
  • Positive Patty

0 stemmers

En voor de Negative Nancy’s, heb jij er last van dat je wat negatiever in het leven staat? (Glas is half leeg, beren op de weg etc)

• Nee, geen last van
  • Ja, wel last van
  • Blush ik heb dé tip voor je om positiever in het leven te staan

0 stemmers

1 like

Je kan jezelf nooit teleurstellen als je negatief bent. Alles pakt altijd beter uit. Life hack!

37 likes