Ik vind beide ook niet per se raar. Mijn moeder zei ‘Nou jaaa ga je nu nog in bad? Wat gek’. En toen moest ik lachen want zij doucht elke dag om 4/5 uur wanneer ze klaar is met (thuis) werken. Dat is wel iets onlogischer dan s’avonds in bad gaan.
Allebei echt totaal niet gek? Douchen of in bad gaan is op geen enkele tijd gek of misplaatst?
5 uur in de middag is toch ook niet midden op de dag? Half werkend Nederland komt om die tijd thuis van werk. Best logisch dat je dan wil douchen en chill kleren aan doet, toch?
Ben ik nou achterlijk
Nee tuurlijk. Misschien was ‘gebruikelijker’ een beter woord geweest. Net zoals dat het gebruikelijker is dat je om 8 uur sochtends doucht dan om half 3 in de nacht.
Huh ik ga juist alleen maar rond die tijd in bad. Als ik in bad ga moet ik meteen daarna naar bed
Zou je het vreemd vinden als iemand je uitnodigt op zijn of haar verjaardag terwijl je diegene al zeker 1.5 jaar niet meer hebt gesproken? Je hebt verder geen ruzie met die persoon maar het contact is gewoon verwaterd.
- Ja en ik zou ook niet gaan
- Ja maar ik zou wel gaan
- Nee leuk toch
0 stemmers
Ik kreeg dus een uitnodiging via whatsapp, ik dacht eerst nog dat het een foutje was ofzo maar mn naam staat erbij en ik weet niet wat ik moet reageren.
Ik zou het misschien een beetje verrassend vinden, maar als ik diegene leuk vind/het jammer vind dat we elkaar niet meer spreken zou ik misschien wel even gaan!
Ik vind verjaardagen sowieso niks, ook niet van m’n bff, laat staan van iemand die ik al zo lang niet gesproken heb. Wat heb je elkaar dan te vertellen.
Misschien juist veel haha, maar ik twijfel, ik ken er ook niemand behalve haar familie die er misschien niet eens is. Maar ik zou dan nog liever een keer 1 op 1 afspreken dan zo naar haar verjaardag te gaan waar ik verder geen kip ken.
kun je dat niet zeggen? Desnoods met ‘ah ik kan niet op die datum, zullen we anders op [insert datum] samen gaan lunchen?’
Ja ik ga dat wel voorstellen!
ben jij down (en dan heb ik het wel over de glitterversie niet over de zwarte of bruine)?
- jazeker!
- nee maar scrunchies 4ever
- gewoon nee
- ik sluit het niet uit
0 stemmers
Vind ze opzich wel leuk/hip, maar ik krijg met die dingen of maar de helft van m’n haar omhoog of het breekt
Dit blijft niet eens zitten in mijn haar
Ik heb alleen een zwarte want ben te basic voor kleurtjes, maar als dat me zou staan zou ik het ook wel halen denk ik. Vind ze heel chill.
Dat zakte altijd direct uit in mn haar, en ik heb heel stroef haar, laatstaan als je glad haar hebt. Al vind ik dit bijv. Wel heel leuk
Ik vind ze cute maar iets te Marie clair en ze houden niet al mn haar bij elkaar haha
staat cute!
voor de mensen die zeggen dat houdt mn haar niet, ik ging eigenlijk niet van zon grote uit maar meer van
Ooh die is leuk ja!
Ja mooi he, en ik heb ook die haarkleur dus dan denk ik, ja dat wil ik ook. En ik weet zeker als ik dat probeer het natuurlijk weer nergens naar staat.
Ja herkenbaar. Ik krijg het ook nooit mooi, ben zó slecht met haar. Kan niet eens een normaal strak staartje of mooie knot ofzo doen.