Ja ik ga dat wel voorstellen!
ben jij down (en dan heb ik het wel over de glitterversie niet over de zwarte of bruine)?
- jazeker!
- nee maar scrunchies 4ever
- gewoon nee
- ik sluit het niet uit
0 stemmers
Vind ze opzich wel leuk/hip, maar ik krijg met die dingen of maar de helft van mân haar omhoog of het breekt
Dit blijft niet eens zitten in mijn haar
Ik heb alleen een zwarte want ben te basic voor kleurtjes, maar als dat me zou staan zou ik het ook wel halen denk ik. Vind ze heel chill.
Dat zakte altijd direct uit in mn haar, en ik heb heel stroef haar, laatstaan als je glad haar hebt. Al vind ik dit bijv. Wel heel leuk
Ik vind ze cute maar iets te Marie clair en ze houden niet al mn haar bij elkaar haha
staat cute!
voor de mensen die zeggen dat houdt mn haar niet, ik ging eigenlijk niet van zon grote uit maar meer van
Ooh die is leuk ja!
Ja mooi he, en ik heb ook die haarkleur dus dan denk ik, ja dat wil ik ook. En ik weet zeker als ik dat probeer het natuurlijk weer nergens naar staat.
Ja herkenbaar. Ik krijg het ook nooit mooi, ben zĂł slecht met haar. Kan niet eens een normaal strak staartje of mooie knot ofzo doen.
Wist jij dat je niet mag bellen tijdens het tanken
?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vanwege brandgevaar of iets anders?
âBellen is bij de meeste tankstations namelijk verboden wegens, onder meer, explosiegevaar: een statisch geladen mobiele telefoon zou een vonk kunnen afgevenâ
Ik wist dit niet, we waren net aan het tanken en de man naast ons werd er op aangesproken door het personeel.
Hoe min mogelijk reizen naar werk hoe beter?
- Ja zeker
- Mwah ik houd wel van een beetje reizen, even chillen in ov/auto voor je aan het werk moet
0 stemmers
Heb je al pepernoten/kruidnoten gehaald?
- Ja
- Nee maar ga ik nog wel doen
- Nee en zeker ook niet van plan
0 stemmers
Ik ga echt geen enige aandacht besteden aan dat hele sinterklaasfeest. Dus ook geen kruidnoten, scheelt wel dat ik het toch al niet lekker vind.
Same. Achterlijk âfeestâ en al die zoete bende moet ik toch al niet.
In mijn wereld bestaat het sinterklaasfeest gewoon niet. Weg met die vent.
Ik zie nu al weer een beetje tegen die periode op. Heb daar vorig jaar een verhitte discussie met mn zwager over gehad. Ik HAAT hoe hij erin staat, verder mag ik hem maar het is zo ongemakkelijk. Ik geef dit jaar gewoon aan dat ik er 0.0 mee te maken wil hebben, en ook geen fotoâs doorgestuurd hoef te krijgen van mensen die sinterklaas vieren. Het bestaat voor mij ook niet meer.
Oh dit werkt goed voor mijn haar! Ik heb een zwarte die ik wel eens in doe. Maar een kleurtje met glitter is ook wel leuk, ik denk alleen niet dat het blij mijn kledingstijl past.