Stel je persoonlijke vraag #30

Ik stel outfits samen als het een tripje van een paar dagen of hooguit een week is. Soms plan ik dan zelfs door outfits aan te doen en een foto te maken en dan maak ik er per dag een collage van inclusief schoenen en sierraden.

En dan nog een paar random kledingstukken voor het geval dat. Meestal wel als ik alleen handbagage mee heb omdat je dan goed moet plannen en ik niet voor elk outfit aparte schoenen mee kan enzo.

Zie hier mijn Disney planning, inclusief hoe ik mijn haar wilde doen hahah:

Samenvatting

46 likes

Hahaha ik ging dit googlen (Maxima nat haar) want kon me er zo weinig bij voorstellen. Is dit de tweede hit. Het AD is echt een kutkrant

2 likes

Ik stel het in zoverre samen, dat ik zo’n beetje alles dat ik meeneem met elkaar kan combineren. Ik heb niet per se een outfit per dag oid, maar meer dat ik als ik een week wegga, ik bijvoorbeeld twee korte broeken en een rokje meeneem, met zes-zeven tops en shirts die allemaal bij elkaar passen.

6 likes

Het is echt zo!! Nu wel minder volgens mij, maar toen ik nog thuis woonde werd er ‘blauw bloed’ gekeken en daar was het echt opvallend tijdens de werkbezoeken etc!

Sieraden is dan wel zo basic mogelijk want past dan overal bij. Wel vaak twee soorten van oorbellen en ringen zodat er nog enigszins afwisseling is.

Tassen en schoenen hetzelfde. Een praktische tas en een leuke tas. En schoenen, ligt aan de vakantie. Of een paar waar ik goed op kan lopen en waar alle kleding dan bij past of twee paar voor de afwisseling.

3 likes

Ik vind dit echt enorm Amerikaans haha dus wat dat betreft imburgering gelukt!

7 likes

Haha ja vind je?
Ik gooi het zelf op het feit dat mijn sterrenbeeld Maagd is en die houden van plannen en orde :relieved:

3 likes

Haha wat grappig, een youtuber die ik wel eens kijk geeft dit als tip (samen met een kleurenpalet bepalen en gaan zitten en van alles opschrijven) om je koffer goed in te kunnen pakken en ik vroeg me af ‘zijn er echt mensen die dit doen’ en wilde dat in dit topic komen vragen met een poll.
Je foto’s zien er superleuk uit trouwens (op youtube heb ik de laatste tijd ook veel vlogs gekeken van mensen die naar disneyparken gaan en dan ook elke dag andere oren bij hun outfit hebben, echt heel toevallig haha)

1 like

Ja vooral door de meerdere paren matchende Disney oortjes met outfits. Zou direct denken dat is een amerikaan haha.

Ik zie dat op Pinterest heel vaak bij van die Amerikaanse chicks. Maar naar disney gaan is in Europa ook minder een heel ding natuurlijk

3 likes

Niks leukers dan op de dag van het festival, 100 outfits mee te nemen en modeshow houden met je vrienden/vriendinnen. Lekker met wijn en hapjes, echt 50% van de pret.

1 like

Ja, maar een dag festival vind ik echt wel wat anders hoor. Dan denk ik ook echt wel na over wat ik aan doen.
Maar als ik 8 dagen naar Sziget ga, en op dag 2 al ander het stof en de modder zit, ga ik echt geen outfits samenstellen en modeshows houden.

3 likes

Ik woon op nog geen 30 min afstand van Disney vandaar dat ik wat oren heb :joy:

1 like

Ja dat bedoel ik; casual ‘even’ naar disney is voor ons hier niet echt een ding en waar jij woont wel (Chill!)

1 like

Ik vind het trouwens echt niet kunnen dat niet alle foto’s goed te zien zijn.

Moet @Echo alle foto’s van haar disneyoutfits posten?

• ja :cheer:

0 stemmers

1 like

Dit was de enige die je niet kon zien!

Edit: daar linksboven staat Stitch op mijn shirt

31 likes

Ahhh haha dit vind ik echt leuk!

1 like

Enkele minuten voor vertrek gooi ik mijn kast open en pleur ik er gewoon wat dingen in. Vooral vroeger pre-corona was dat makkelijk want ik droeg vooral veel zwart + panterprintjes. :smile:

2 likes

Ik heb een vrij basic kledingstijl dus ik gooi er genoeg topjes voor elke dag een frisse + één reserve en zorg dat ik broeken/rokken heb die bij alle tops passen. Dan kan ik gewoon een willekeurige top pakken of een top die ik die dag ~voel.

2 likes
  • Om 9 uur s’avonds nog in bad gaan
  • Steeds om 5 uur midden op de dag gaan douchen

0 stemmers

Wat is ‘gekker’?

Oh wat errug, ik zie altijd die filmpjes van mensen die hun Disney outfit plannen en daarna zich in hun samengestelde outfit kapotzweten :joy: