Stel je persoonlijke vraag #30

Ja vooral door de meerdere paren matchende Disney oortjes met outfits. Zou direct denken dat is een amerikaan haha.

Ik zie dat op Pinterest heel vaak bij van die Amerikaanse chicks. Maar naar disney gaan is in Europa ook minder een heel ding natuurlijk

3 likes

Niks leukers dan op de dag van het festival, 100 outfits mee te nemen en modeshow houden met je vrienden/vriendinnen. Lekker met wijn en hapjes, echt 50% van de pret.

1 like

Ja, maar een dag festival vind ik echt wel wat anders hoor. Dan denk ik ook echt wel na over wat ik aan doen.
Maar als ik 8 dagen naar Sziget ga, en op dag 2 al ander het stof en de modder zit, ga ik echt geen outfits samenstellen en modeshows houden.

3 likes

Ik woon op nog geen 30 min afstand van Disney vandaar dat ik wat oren heb :joy:

1 like

Ja dat bedoel ik; casual ā€˜even’ naar disney is voor ons hier niet echt een ding en waar jij woont wel (Chill!)

1 like

Ik vind het trouwens echt niet kunnen dat niet alle foto’s goed te zien zijn.

Moet @Echo alle foto’s van haar disneyoutfits posten?

• ja :cheer:

0 stemmers

1 like

Dit was de enige die je niet kon zien!

Edit: daar linksboven staat Stitch op mijn shirt

31 likes

Ahhh haha dit vind ik echt leuk!

1 like

Enkele minuten voor vertrek gooi ik mijn kast open en pleur ik er gewoon wat dingen in. Vooral vroeger pre-corona was dat makkelijk want ik droeg vooral veel zwart + panterprintjes. :smile:

2 likes

Ik heb een vrij basic kledingstijl dus ik gooi er genoeg topjes voor elke dag een frisse + ƩƩn reserve en zorg dat ik broeken/rokken heb die bij alle tops passen. Dan kan ik gewoon een willekeurige top pakken of een top die ik die dag ~voel.

2 likes
  • Om 9 uur s’avonds nog in bad gaan
  • Steeds om 5 uur midden op de dag gaan douchen

0 stemmers

Wat is ā€˜gekker’?

Oh wat errug, ik zie altijd die filmpjes van mensen die hun Disney outfit plannen en daarna zich in hun samengestelde outfit kapotzweten :joy:

Ik vind beide ook niet per se raar. Mijn moeder zei ā€˜Nou jaaa ga je nu nog in bad? Wat gek’. En toen moest ik lachen want zij doucht elke dag om 4/5 uur wanneer ze klaar is met (thuis) werken. Dat is wel iets onlogischer dan s’avonds in bad gaan.

5 likes

Allebei echt totaal niet gek? Douchen of in bad gaan is op geen enkele tijd gek of misplaatst?

5 uur in de middag is toch ook niet midden op de dag? Half werkend Nederland komt om die tijd thuis van werk. Best logisch dat je dan wil douchen en chill kleren aan doet, toch?
Ben ik nou achterlijk :sweat_smile:

8 likes

Nee tuurlijk. Misschien was ā€˜gebruikelijker’ een beter woord geweest. Net zoals dat het gebruikelijker is dat je om 8 uur sochtends doucht dan om half 3 in de nacht.

Huh ik ga juist alleen maar rond die tijd in bad. Als ik in bad ga moet ik meteen daarna naar bed

7 likes

Zou je het vreemd vinden als iemand je uitnodigt op zijn of haar verjaardag terwijl je diegene al zeker 1.5 jaar niet meer hebt gesproken? Je hebt verder geen ruzie met die persoon maar het contact is gewoon verwaterd.

• Ja en ik zou ook niet gaan
  • Ja maar ik zou wel gaan
  • Nee leuk toch

0 stemmers

Ik kreeg dus een uitnodiging via whatsapp, ik dacht eerst nog dat het een foutje was ofzo maar mn naam staat erbij en ik weet niet wat ik moet reageren.

Ik vind verjaardagen sowieso niks, ook niet van m’n bff, laat staan van iemand die ik al zo lang niet gesproken heb. Wat heb je elkaar dan te vertellen.

2 likes

Misschien juist veel haha, maar ik twijfel, ik ken er ook niemand behalve haar familie die er misschien niet eens is. Maar ik zou dan nog liever een keer 1 op 1 afspreken dan zo naar haar verjaardag te gaan waar ik verder geen kip ken.

3 likes

kun je dat niet zeggen? Desnoods met ā€˜ah ik kan niet op die datum, zullen we anders op [insert datum] samen gaan lunchen?’

3 likes