Wist jij dat je niet mag bellen tijdens het tanken ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wist jij dat je niet mag bellen tijdens het tanken ?
0 stemmers
Vanwege brandgevaar of iets anders?
“Bellen is bij de meeste tankstations namelijk verboden wegens, onder meer, explosiegevaar: een statisch geladen mobiele telefoon zou een vonk kunnen afgeven”
Ik wist dit niet, we waren net aan het tanken en de man naast ons werd er op aangesproken door het personeel.
haha ik was 2 jaar geleden in Kopenhagen op bezoek bij en deense vriendin en daar lagen de winkels VOL met deze glitterclips. Toen heb ik er een paar gekocht en ik draag ze sindsdien (met de gedachte: alles wat in Scandinavië hip is wordt ook vanzelf hip in de rest van de wereld), maar toen hoorde ik er niks meer van. Maar nu dus tóch! haha
Mijn bescheiden collectie:
Hoe min mogelijk reizen naar werk hoe beter?
0 stemmers
Heb je al pepernoten/kruidnoten gehaald?
0 stemmers
Ik ga echt geen enige aandacht besteden aan dat hele sinterklaasfeest. Dus ook geen kruidnoten, scheelt wel dat ik het toch al niet lekker vind.
Same. Achterlijk “feest” en al die zoete bende moet ik toch al niet.
In mijn wereld bestaat het sinterklaasfeest gewoon niet. Weg met die vent.
Ik zie nu al weer een beetje tegen die periode op. Heb daar vorig jaar een verhitte discussie met mn zwager over gehad. Ik HAAT hoe hij erin staat, verder mag ik hem maar het is zo ongemakkelijk. Ik geef dit jaar gewoon aan dat ik er 0.0 mee te maken wil hebben, en ook geen foto’s doorgestuurd hoef te krijgen van mensen die sinterklaas vieren. Het bestaat voor mij ook niet meer.
Oh dit werkt goed voor mijn haar! Ik heb een zwarte die ik wel eens in doe. Maar een kleurtje met glitter is ook wel leuk, ik denk alleen niet dat het blij mijn kledingstijl past.
Ik zit nu die van milka en Bastogne te eten. Heerlijk!
Die staan ook op mijn lijstje haha maar ik vind het nog te vroeg, eerst jarig zijn (eind deze maand).
Nee, ik vind een tochtje wel lekker. Een collega van me woonde naast het werk en die vond het op den duur echt jammer dat ze maar 1 minuut aan het lopen was, voor ze er was. Het is toch even tijd om te landen en lekker in chill-modus te komen, krantje te lezen of de dag te verwerken. Heerlijk.
Ik heb de luxe dat ik vijf minuten van m’n werk woon maar ik vind het eigenlijk niks. Ja het is fijn dat ik snel thuis ben maar het lijkt me zo lekker om even met de trein te gaan, al is het maar een kwartier. Ik kwam dan altijd met een uitgerust hoofd weer thuis. Nu ga ik automatisch snel naar huis fietsen, snel kind ophalen, huphuphup. En in de trein kan je gewoon niet zoveel.
Ik word dus heel overprikkeld, ja is echt een kutwoord, van het ov. Als ik 's ochtends al met de trein moet, en vooral toen ik vaak via utrecht cs moest reizen. Het leek wel alsof al die mensen al mn energie uit me zogen. Zoveel drukte al in de vroege ochtend vind ik echt a relaxed. Ik haat het. Als ik bijv. Eerst 20 minuten moet fietsen doe ik dat liever.
Wat zou je liever doen? Elke dag 20 minuten fietsen naar je werk/studie, of elke dag 20 minuten met de trein naar je werk/studie
0 stemmers
Mijn haar zit altijd kut (vooral mijn pony situatie) dus ik heb bijna altijd wel zo’n zwarte clip in (met mijn pony opzij of “speels half opzij” en dan zit het er nog niet uit)
Tenzij ik een elektrische fiets zou hebben en dus niet zweet na 20 minuten fietsen
Als je gaat slapen, hoe val je dan in slaap
0 stemmers
Ik slaap dus altijd slecht in en (ja mijn man denkt dat ik niet helemaal goed ben haha), herhaal dus allerlei verhaallijnen en passages uit Harry Potter boeken. Anders stop ik niet met denken . En ja ik ken die boeken zo goed dat ik ze kan “opdreunen” in mn hoofd haha. Doe dit al jaren, weet niet beter eigenlijk.
Ik luister dus altijd Harry Potter luisterboeken! Grappig dat jij dus ook die passages helemaal kan opdreunen