Ik zit nu die van milka en Bastogne te eten. Heerlijk!
Die staan ook op mijn lijstje haha maar ik vind het nog te vroeg, eerst jarig zijn (eind deze maand).
Nee, ik vind een tochtje wel lekker. Een collega van me woonde naast het werk en die vond het op den duur echt jammer dat ze maar 1 minuut aan het lopen was, voor ze er was. Het is toch even tijd om te landen en lekker in chill-modus te komen, krantje te lezen of de dag te verwerken. Heerlijk.
Ik heb de luxe dat ik vijf minuten van mān werk woon maar ik vind het eigenlijk niks. Ja het is fijn dat ik snel thuis ben maar het lijkt me zo lekker om even met de trein te gaan, al is het maar een kwartier. Ik kwam dan altijd met een uitgerust hoofd weer thuis. Nu ga ik automatisch snel naar huis fietsen, snel kind ophalen, huphuphup. En in de trein kan je gewoon niet zoveel.
Ik word dus heel overprikkeld, ja is echt een kutwoord, van het ov. Als ik 's ochtends al met de trein moet, en vooral toen ik vaak via utrecht cs moest reizen. Het leek wel alsof al die mensen al mn energie uit me zogen. Zoveel drukte al in de vroege ochtend vind ik echt a relaxed. Ik haat het. Als ik bijv. Eerst 20 minuten moet fietsen doe ik dat liever.
Wat zou je liever doen? Elke dag 20 minuten fietsen naar je werk/studie, of elke dag 20 minuten met de trein naar je werk/studie
- Fiets
- Trein
0 stemmers
Mijn haar zit altijd kut (vooral mijn pony situatie) dus ik heb bijna altijd wel zoān zwarte clip in (met mijn pony opzij of āspeels half opzijā en dan zit het er nog niet uit)
Tenzij ik een elektrische fiets zou hebben en dus niet zweet na 20 minuten fietsen
Als je gaat slapen, hoe val je dan in slaap
- IDK, ogen dicht en gaan
- Met geluid (muziek/white noise oid)
- Tellen (schaapjes of gewoon 100-0 ofzo)
- Mediteren / mind fullness
- Verhaallijnen ophalen in je hoofd
- Anders
0 stemmers
Ik slaap dus altijd slecht in en (ja mijn man denkt dat ik niet helemaal goed ben haha), herhaal dus allerlei verhaallijnen en passages uit Harry Potter boeken. Anders stop ik niet met denken
. En ja ik ken die boeken zo goed dat ik ze kan āopdreunenā in mn hoofd haha. Doe dit al jaren, weet niet beter eigenlijk. 
Ik luister dus altijd Harry Potter luisterboeken! Grappig dat jij dus ook die passages helemaal kan opdreunen
Ik slaap sinds kort met een ventilator aan en ik vind het fantastisch! Ik hou van dat geluid en het maakt me heel rustig. Mn vriend maakt het sowieso niet uit en slaapt door alles heen.
Denk je dat mensen die veel sporten beter slapen?
- Ja, dat is bewezen
- Nee geloof ik niet
- Anders
0 stemmers
Ik luister meestal een podcast, maar ik kan ook niet echt goed inslapen terwijl ik het luister dus als ik merk dat ik half slaap en het niet echt meer meekrijg zet ik het uit en val meestal daarna snel in slaap. Dit vergt allemaal wel goede timing
Maar als ik gewoon zo met mijn ogen dicht in bed ga liggen ben ik nog heel lang aan het denken en woelen dus ik vind het wel een goede tactiek. Ik vind een podcast ook precies goed werken want je moet wel opletten dus je kunt niet piekeren maar wel gewoon lekker liggen met je ogen dicht
Zou je er content mee zijn als snoepgoed van feestdagen het hele jaar in de winkels ligt? Paaseitjes, pepernoten, kerstkransjes, etc.
- Nee het moet wel speciaal blijven
- Gewoon nee, hoeft niet per se
- Boeit me niet want ik eet dit sowieso niet
- Ja zou ik wel willen
0 stemmers
Ga jij naar het woonprotest?
- Ja, Amsterdam
- Ja, Rotterdam
- Ja, naar allebei de steden
- Twijfel / misschien
- Nee, ik ben Belg of woon niet in NL
- Nee, wil ik wel maar ik kan niet
- Nee, het boeit me niet
- Nee, boeit me wel, en ik kan ook, maar ga niet
0 stemmers
āik heb een koophuis en wil graag dat deze in waarde stijgtā?
Haha nu durft sowieso niemand meer dat te stemmen 
Maar kan 't me nog enigszins voorstellen als je er niet mee bezig bent of het zelf goed voor elkaar hebt dat je denkt boeiend. Of dat je denkt dat een protest toch niets gaat veranderen ofzo
Ik luister altijd een luisterboek (harry potter is favoriet haha) of een sleepcast in headspace.
Ik lees een boek, maar een pagina of 5 en dan val ik in slaap. Zorgt er ook voor dat ik niet kan nadenken haha.
Bij dit slapen ben ik ook wel benieuwd: heb jij je telefoon bij je in de slaapkamer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar bedoel je dan vlak voor je gaat slapen of in het algemeen? Want ik denk dat fysiek fit zijn wel bijdraagt aan een goede nachtrust. Maar na fysieke inspanning moet je natuurlijk eerst even ontspannen voordat je lichaam kan gaan slapen. Ik doe trouwens vaak Voordat ik ga slapen van die quizzen op sporcle, dat helpt wel om mijn hersenen uit te zetten.